Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Marit K
Skrevet

Er det noen som har noen tips om hvordan man kan "rocke opp" et antrekk litt? :roll: Kjæresten min får besøk av noen kamerater som spiller i band, og jeg lovet å bli med på konsert :klem: . Jeg har vanligvis litt "klassisk" stil (pen-sko, blå fornarina-bukse, belte med stor spenne, partytopp og blazer)

Er det noen enkle grep jeg gjøre med farger eller litt tilbehør? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha byttet ut beltet, partytoppen og blazeren ihvertfall. Prøv med en enkel t-skjorte og et annet belte i stedet, og for all del ta av perleøredobber hvis du bruker det;).

Skrevet

Olabukse, t-skjorte/topp og behagelige sko liker jeg best å ha på meg på konsert.

Jeg synes du skal gå i noe du trives i jeg, ikke bry deg om at du ikke ser "rocka" ut.

Ingen som ser rart på deg av den grunn.

Men hvis absolutt vil se rocka ut, så finn fram ei slitt, trang olabukse (den skal helst være trang nederst i bena også, ikke bootleg hvertfall), en (svart) topp uten armer, med sånn rett hals (hehe, dårlig forklart men litt 80-talls om du forstår...) Den skal sitte bra, men ikke være trang, eventuelt kan du gå for ei band-t-skjorte.

Naglebelte og røde converse allstar så skiller du deg hvertfall ikke ut.

Tar du utgangspunkt i det du har så dropp hvertfall blazeren.

Ellers er svart alltid en safe farge.

• 11 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 21. juli 2005 den 10.16, Gjest Marit K skrev:

Er det noen som har noen tips om hvordan man kan "rocke opp" et antrekk litt? :roll: Kjæresten min får besøk av noen kamerater som spiller i band, og jeg lovet å bli med på konsert :klem: . Jeg har vanligvis litt "klassisk" stil (pen-sko, blå fornarina-bukse, belte med stor spenne, partytopp og blazer)

Er det noen enkle grep jeg gjøre med farger eller litt tilbehør? :sjenert:

Minikjole eller miniskjørt gjærne sort med sort sminke eller knærs pangfarga sminke ...   Ekte rocke jenter er uhøytidlige og er ikke så nøye på om trusa synes under kjole eller skjørt når de f.eks. slenger beina f.eks. oppi en sofa eller stol ...     Å viser det kjente tegnet:🤘🤘

Anonymkode: 9c36b...3c2

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Jeg er sikker på at TS har vært på den konserten allerede :fnise:

Tråden er 12 år gammel :P

AnonymBruker
Skrevet

Syns du skal bruke det du går i til vanlig. Blir for dumt å ha på seg joe man ikke er komfortabrl med bare fordi man skal på konsert.

Anonymkode: e0ecf...ce3

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Blair Waldorf skrev:

Jeg er sikker på at TS har vært på den konserten allerede :fnise:

Tråden er 12 år gammel :P

Haha! La ikke merke til det. Litt spesielt å lete fram en sånn tråd som er så gammel :fnise:

Anonymkode: e0ecf...ce3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...