MortenMinstelønn Skrevet 7. september 2020 #1 Skrevet 7. september 2020 (endret) Dette er fra en halvskutt sjel med masse mot og tro på fremtiden. Jeg kan ikke love at jeg vil innfri alle dine ønsker, men tror jeg vil innfri mange av dem. Jeg er av den romantiske sorten, men etter mange år sammen - kanskje 30 - som ser frem til en solseng på en terasse en sen sommerdag og en flaske med nøye utvalgt innhold og din hånd. Å se solen få gå ned sammen. Kjenne vinden sammen. Vi vil tenke på at tiden har går fort, men jeg vil da takke deg for at du er den du er og jeg har hatt. Og at jeg ser frem til resten. For den ene kvinne vil jeg gjøre alt. Hvis min kvinne er der, er hun også min beste kompis.Og det tror jeg at jeg vil takke henne for. Min eneste kvinne er min beste kompis. Tror dere at en kjæreste kan bli din beste kompis? Endret 7. september 2020 av MortenMinstelønn
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #2 Skrevet 7. september 2020 Og hva lurer du på? Eller vil diskutere? Skjønner ikke hvor du vil med posten. Anonymkode: fee2b...de2
MortenMinstelønn Skrevet 7. september 2020 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hva lurer du på? Eller vil diskutere? Skjønner ikke hvor du vil med posten. Sorry, endret nå.
IkkeAnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #4 Skrevet 7. september 2020 21 minutter siden, MortenMinstelønn said: Dette er fra en halvskutt sjel med masse mot og tro på fremtiden. Jeg kan ikke love at jeg vil innfri alle dine ønsker, men tror jeg vil innfri mange av dem. Jeg er av den romantiske sorten, men etter mange år sammen - kanskje 30 - som ser frem til en solseng på en terasse en sen sommerdag og en flaske med nøye utvalgt innhold og din hånd. Å se solen få gå ned sammen. Kjenne vinden sammen. Vi vil tenke på at tiden har går fort, men jeg vil da takke deg for at du er den du er og jeg har hatt. Og at jeg ser frem til resten. For den ene kvinne vil jeg gjøre alt. Hvis min kvinne er der, er hun også min beste kompis.Og det tror jeg at jeg vil takke henne for. Min eneste kvinne er min beste kompis. Tror dere at en kjæreste kan bli din beste kompis? Absolutt! For mange par er det vel også virkelighet. 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #5 Skrevet 7. september 2020 Ja. For meg er det en naturlig sammenheng at han som blir min kjæreste også er min beste kompis. Fint beskrevet, Morten;) Hvor er du? Anonymkode: e04f4...54f 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #6 Skrevet 7. september 2020 For de fleste menn har en bestekompis en helt annen funksjon enn en kjæreste. På samme måte tror jeg en bestevenninne dekker behov for en kvinne utover det mannen kan gi henne. TS, du har jo konkludert! En kjæreste SKAL også være din bestekompis. Hvis det viser seg over tid at kjæresten du drømmer om aldri blir en bestekompis, hva da... Kutter du henne ut? Hvor ønsker du å se solen gå ned sammen med drømmedama? Har du barn? Anonymkode: e20dc...f65 2
Bamseklemmer Skrevet 7. september 2020 #7 Skrevet 7. september 2020 Jeg holder en knapp på det du skriver, at du er så brutalt ærlig kommer du langt med med lange løp✌️ 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #8 Skrevet 7. september 2020 Da må du friendszone henne og da blir ikke forholdet så romantisk lenger. Ofte må man velge lidenskap og romantikk eller en venn. Anonymkode: fee2b...de2
MortenMinstelønn Skrevet 7. september 2020 Forfatter #9 Skrevet 7. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja. For meg er det en naturlig sammenheng at han som blir min kjæreste også er min beste kompis. Fint beskrevet, Morten;) Hvor er du? Tusen takk. Hvor jeg er? Midt i sentrum av Oslo:)
MortenMinstelønn Skrevet 7. september 2020 Forfatter #10 Skrevet 7. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: For de fleste menn har en bestekompis en helt annen funksjon enn en kjæreste. På samme måte tror jeg en bestevenninne dekker behov for en kvinne utover det mannen kan gi henne. TS, du har jo konkludert! En kjæreste SKAL også være din bestekompis. Hvis det viser seg over tid at kjæresten du drømmer om aldri blir en bestekompis, hva da... Kutter du henne ut? Hvor ønsker du å se solen gå ned sammen med drømmedama? Har du barn? Hvis forholdet fungerer, så kutter jeg henne ikke ut fordi hun ikke danket ut min beste kompis. Han vil jeg trenge livet ut. Og trolig vil trenge de begge:)
MortenMinstelønn Skrevet 7. september 2020 Forfatter #11 Skrevet 7. september 2020 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor ønsker du å se solen gå ned sammen med drømmedama? Har du barn? Hvor solen går ned er ikke så viktig. Det å se den gå ned er magisk uansett hvor vi er. Visste du at vi ser den slik den så ut for åtte minutter siden? Det er tiden lyset bruker på å nå oss. (Derfor ser vi alle stjernene slik de så ut for mange år siden, det er så langt unna - men det får bli en annen historie:)) Edit. Beklager hvis jeg ikke svarer på alt. Noen få noterer det jeg skriver og bruker det senere. Om det er noen jeg kjenner eller ikke, vet jeg ikke. Endret 7. september 2020 av MortenMinstelønn
GrønnNellik68 Skrevet 7. september 2020 #12 Skrevet 7. september 2020 8 timer siden, MortenMinstelønn skrev: Dette er fra en halvskutt sjel med masse mot og tro på fremtiden. Jeg kan ikke love at jeg vil innfri alle dine ønsker, men tror jeg vil innfri mange av dem. Jeg er av den romantiske sorten, men etter mange år sammen - kanskje 30 - som ser frem til en solseng på en terasse en sen sommerdag og en flaske med nøye utvalgt innhold og din hånd. Å se solen få gå ned sammen. Kjenne vinden sammen. Vi vil tenke på at tiden har går fort, men jeg vil da takke deg for at du er den du er og jeg har hatt. Og at jeg ser frem til resten. For den ene kvinne vil jeg gjøre alt. Hvis min kvinne er der, er hun også min beste kompis.Og det tror jeg at jeg vil takke henne for. Min eneste kvinne er min beste kompis. Tror dere at en kjæreste kan bli din beste kompis? Ja burde bli d ... 1
youcancallmejune Skrevet 7. september 2020 #13 Skrevet 7. september 2020 Ja, det tror jeg, men hvis forholdet skal vare kan det være lurt å ikke tilbringe all ledig tid sammen. Det må være litt spenning og nysgjerrighet på hverandre der hvis gløden skal bevares. Du burde gå på date med hun norsk-italienske. Dere er som skapt for hverandre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå