Gå til innhold

Ødela med FF.

Fremhevede innlegg

Gjest 123anonym124
Skrevet (endret)

Jeg har møtt en fyr de siste ukene, utelukkende for sex. Kommunikasjonen er veldig fin når vi er sammen, og det føles trygt og fint i de rammene vi har satt. Problemet er i midlertidig kommunikasjonen mellom gangene vi møtes. Han tar alltid initiativ til kontakt, men sender korte meldinger uten at jeg skjønner helt hva han vil. Jeg har tolket det som ønske om å møtes, men når jeg spør om å møtes koker det ofte bort i kålen, med ja, kanskje-svar og lange mellomrom mellom hvert svar. Til slutt fikk jeg nok og svarte at dette orka jeg ikke lenger, og at han fikk meg til å føle meg dum. Han svarte raskt at det var vanskelig med tanke på korona og hjemmekontor osv., og jeg la meg flat, selv om jeg -egentlig- mener han var unødvendig utydelig. Han foreslo å møtes dagen etter, jeg sa jeg ikke kunne. 

I dag har jeg ikke hørt noe fra ham. Har jeg ødelagt alt? Bør jeg bare la ham være? Jeg føler meg så dum... 

Endret av 123anonym124
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva vil du med denne mannen egentlig? Han virker jo helt hjernedød.

Anonymkode: e14f6...595

Gjest 123anonym124
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva vil du med denne mannen egentlig? Han virker jo helt hjernedød.

Anonymkode: e14f6...595

Jeg har det egentlig helt fint med at det bare er sex, men jeg ønsker meg tydeligere kommunikasjon. Hvis denne typen "ordninger" skal fungere må det jo være helt klar kommunikasjon; skal vi møtes eller skal vi ikke? Ikke bare masse rot. 

Skrevet

Han høres generelt uinteressert ut. Prøv en stund til, hvis du fortsatt føler deg dum og han fortsetter å sender deg bare korte meldinger så ville jeg nok ha gått videre ja. Vet det er lettere sagt enn gjort pga følelser men du klarer det nok

Skrevet
8 minutter siden, 123anonym124 skrev:

Jeg har møtt en fyr de siste ukene, utelukkende for sex. Kommunikasjonen er veldig fin når vi er sammen, og det føles trygt og fint i de rammene vi har satt. Problemet er i midlertidig kommunikasjonen mellom gangene vi møtes. Han tar alltid initiativ til kontakt, men sender korte meldinger uten at jeg skjønner helt hva han vil. Jeg har tolket det som ønske om å møtes, men når jeg spør om å møtes koker det ofte bort i kålen, med ja, kanskje-svar og lange mellomrom mellom hvert svar. Til slutt fikk jeg nok og svarte at dette orka jeg ikke lenger, og at han fikk meg til å føle meg dum. Han svarte raskt at det var vanskelig med tanke på korona og hjemmekontor osv., og jeg la meg flat, selv om jeg -egentlig- mener han var unødvendig utydelig. Han foreslo å møtes dagen etter, jeg sa jeg ikke kunne. 

I dag har jeg ikke hørt noe fra ham. Har jeg ødelagt alt? Bør jeg bare la ham være? Jeg føler meg så dum... 

Ingen er perfekte, han tåler nok at du blir usikker. Det som er klassisk med fuckfriends er at den ene eller begge får følelser, og det går før eller siden til helvete. Det hender også at den ene har flere fuckfriends og den andre personen kan mislike dette eller leve i uvisshet, og ikke forstå adferden til motparten.

Anonymkode: ff9a4...5d2

• Liker 1
Skrevet

Du har følelser for han. Det går ikke det hvis du skal ha han som pulevenn. Skal du ha han til å stikke pikken sin i fitta på deg og sprute i deg uten noen følelser involvert så må du la være å føle noe når han ikke skriver noe til deg på en dag. Har du følelser for han vil du ønske noe mer enn bare inn ut sprut og ha det.

Anonymkode: 68541...392

• Liker 1
Gjest Achelois
Skrevet
6 minutter siden, 123anonym124 skrev:

Jeg har det egentlig helt fint med at det bare er sex, men jeg ønsker meg tydeligere kommunikasjon. Hvis denne typen "ordninger" skal fungere må det jo være helt klar kommunikasjon; skal vi møtes eller skal vi ikke? Ikke bare masse rot. 

Spør på denne måten, rett ut. Stadfest at det kun er ja eller nei som er gjeldende svar på slike spørsmål. 

Gjest 123anonym124
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du har følelser for han. Det går ikke det hvis du skal ha han som pulevenn. Skal du ha han til å stikke pikken sin i fitta på deg og sprute i deg uten noen følelser involvert så må du la være å føle noe når han ikke skriver noe til deg på en dag. Har du følelser for han vil du ønske noe mer enn bare inn ut sprut og ha det.

Den eneste følelsen her er vel at jeg føler meg dum.. Jeg er ikke spesielt fascinert av ham, men det som skulle være lett og enkelt ble plutselig ganske utrygt; det kan man føle på også uten å være forelska. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klassisk fuckfriend paradoks.

Anonymkode: ff9a4...5d2

Gjest 123anonym124
Skrevet
3 minutter siden, Achelois skrev:

Spør på denne måten, rett ut. Stadfest at det kun er ja eller nei som er gjeldende svar på slike spørsmål. 

Ja, det er faktisk et veldig godt poeng - opplever nå at han prøver å "holde meg varm" mellom gangene vi møtes, og det er egentlig helt unødvendig. 

Gjest Achelois
Skrevet
Akkurat nå, 123anonym124 skrev:

Ja, det er faktisk et veldig godt poeng - opplever nå at han prøver å "holde meg varm" mellom gangene vi møtes, og det er egentlig helt unødvendig. 

Dersom det ikke er romantiske følelser i bildet, så hold det veldig enkelt. 

Hvis følelser oppstår, ta en prat om hva som skjer videre. 

Skrevet

Han vil jo bare ha sex.

Hvorfor skal du si unnskyld for å si hva du mener? Skaff deg heller god selvtillit og se at du også skal få lov til å mene noe..😊

Anonymkode: be43b...0da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...