Gå til innhold

Hvordan utvikle følelser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å tørre å utvikle følelser for menn. 
klarte å få føleler for en som ikke ville noe mer. 

nå skal jeg date og synes det er så vanskelig. Hvordan gjør dere det?

Anonymkode: 25069...350

Videoannonse
Annonse
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sliter med å tørre å utvikle følelser for menn. 
klarte å få føleler for en som ikke ville noe mer. 

nå skal jeg date og synes det er så vanskelig. Hvordan gjør dere det?

Anonymkode: 25069...350

Vent med sex første bud! For akkurat dette er det som virkelig kan utvikle følelser hos normale mennesker, møter du da en som ikke er slik? Du er ute å kjøre. Så ikke gi mer en du får! Hold litt igjen i begynnelsen, men ikke så mye at du fremstår som lite interessert. Bli kjent! Det betinger at dere treffes flere ganger i uken i starten, at det er en "kjemi" der, så la det bli en progressiv utvikling der. Det handler for min del ikke om å tørre å utvikle følelser, for det er det vanskelig å forhindre. De kommer av seg selv, det hele handler om å "holde" litt igjen med å si det direkte, til du er sikker på at det er gjensidig.

Hvordan vet du dette? Enkelt! At den andre også viser interesse og initiativ. Gjør ikke den andre det? Det er første røde flagg på at det er noe som ikke stemmer. Da bør en selv trekke seg tilbake raskt! Endrer det seg heller ikke fra den andre parten? Bare si rett ut at du ikke føler at den interessen er der fra hans side og avslutt det. Det verste er å gå å håpe på en endring. For det skjer nesten aldri.

Anonymkode: 29bb3...f2c

• Liker 2
Skrevet

Du kan ikke tvinge frem følelser. Du burde bli kjent med vedkommende og være sikker på at dere ønsker det samme før du satser. 

Anonymkode: 8ff2f...799

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...