AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #1 Skrevet 6. september 2020 Hadde litt sex i skogen med kjæresten før det begynte å regne. Første gang jeg har gjort det og frister til gjentagelse. Vakkert og rått på samme tid. Vi satt/lå på et håndkle ved et tjern. Utrolig nok kom ingen kryp og bet meg i ræva. Noen som liker det og er vant til å ha sex i skogen? Og kanskje noen tips å komme med som kan gjøre opplevelsen ekstra spennende neste gang? Anonymkode: 9c0b1...700 2
Gjest Alterego666 Skrevet 6. september 2020 #2 Skrevet 6. september 2020 Å ha sex utendørs er en av favorittene. For meg gir det elstra tenning om det er en viss fare for at det kommer noen.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #3 Skrevet 6. september 2020 Sex hører hjemme i egen bolig. Slutt å ligg rundt hvor små barn kan komme over dere. Det dere driver med er faktisk ulovlig. Anonymkode: 7ccdb...f93 7
Scoops Skrevet 6. september 2020 #4 Skrevet 6. september 2020 Jeg liker det veldig godt og har det når sjansen er der 🙂Og til anonym over her så velger jeg steder hvor det ikke ferdes barn ..(Og minimalt med folk generelt) 7
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #5 Skrevet 6. september 2020 4 minutter siden, Scoops skrev: Jeg liker det veldig godt og har det når sjansen er der 🙂Og til anonym over her så velger jeg steder hvor det ikke ferdes barn ..(Og minimalt med folk generelt) Hvor ferdes det ikke barn? 🤷♀️ Og som en så fint skrev, det er ekstra tenning at man kan bli oppdaget 🤢 Kanskje ekstra opphissende om det er en barnehage på tur som kommer over dere? Anonymkode: 7ccdb...f93 2
Scoops Skrevet 6. september 2020 #6 Skrevet 6. september 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor ferdes det ikke barn? 🤷♀️ Og som en så fint skrev, det er ekstra tenning at man kan bli oppdaget 🤢 Kanskje ekstra opphissende om det er en barnehage på tur som kommer over dere? Anonymkode: 7ccdb...f93 Det er vanvittig mye skog og ta av her i Norge, og veldig veldig mange steder der det ikke ferdes noen.. Jeg vil helst ikke at noen skal oppdage meg,men liker å ha det uansett,så kanskje derfor jeg er litt påpasselig med virkelig øde steder.. 5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #7 Skrevet 6. september 2020 Ja, har hatt sex i skogen mange ganger, elsker det. Utendørssex er digg. Prøver å holde meg unna steder det ferdes mye folk, og for dere som nevner barnehager på tur: de hører man lenge før de ville sett oss. Anonymkode: 0b799...027 7
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #8 Skrevet 6. september 2020 Jeg er TS. Vi gjorde det et sted som var beskyttet, du måtte litt utenfor stien for å finne oss og det var en svær stein. Jeg har ikke noe behov for å bli oppdaget og vil gå langt (bokstavelig talt) for at ikke barn skulle oppdaget oss. Og jo kan jo ha noe over oss Anonymkode: 9c0b1...700 1
oda02 Skrevet 6. september 2020 #9 Skrevet 6. september 2020 Har aldri gjort det nei. Men høres deilig ut.
Fioljenta Skrevet 6. september 2020 #10 Skrevet 6. september 2020 For meg er det viktigste at vi ikke blir oppdaget og har en plan for hvordan vi raskt kan skjule oss hvis noen skulle nærme seg (og det tipset har du jo allerede fått og bruker). Selv om vi elsker, er en av oss alltid på vakt slik at vi oppdager forbipasserende før de oppdager oss. Deretter er det jo bare å leke og utforske forskjellige muligheter. En bortgjemt krok i skogen, et svaberg langt utenfor allfarvei, i mosen på vidda eller opp mot en fjellknaus på høyfjellet. I mørket er det lettere å skjule seg enn på høylys dag. Mulighetene er mange. Noen ganger når vi går tur med familie/venner, så prøver vi å merke oss områder vi kunne tenke oss å utforske nærmere... (Jeg har samlet noen tips her.) 1
Gjest Alterego666 Skrevet 6. september 2020 #11 Skrevet 6. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Sex hører hjemme i egen bolig. Slutt å ligg rundt hvor små barn kan komme over dere. Det dere driver med er faktisk ulovlig. Anonymkode: 7ccdb...f93 Det er ikke ulovlig selv om du mener at det bør være det.
Gjest Alterego666 Skrevet 7. september 2020 #12 Skrevet 7. september 2020 11 timer siden, Fioljenta skrev: For meg er det viktigste at vi ikke blir oppdaget og har en plan for hvordan vi raskt kan skjule oss hvis noen skulle nærme seg (og det tipset har du jo allerede fått og bruker). Selv om vi elsker, er en av oss alltid på vakt slik at vi oppdager forbipasserende før de oppdager oss. Deretter er det jo bare å leke og utforske forskjellige muligheter. En bortgjemt krok i skogen, et svaberg langt utenfor allfarvei, i mosen på vidda eller opp mot en fjellknaus på høyfjellet. I mørket er det lettere å skjule seg enn på høylys dag. Mulighetene er mange. Noen ganger når vi går tur med familie/venner, så prøver vi å merke oss områder vi kunne tenke oss å utforske nærmere... (Jeg har samlet noen tips her.) Leste bloggen din. Interessant og bra, men jeg har én kommentar. Paragrafen du refererer gjelder blotting (altså seksuelt krenkende adferd). Å ha sex i naturen når man er alene er ikke forbudt, så lenge man gjør det tilstrekkelig langt vekk fra folk. https://www.klikk.no/mote/detnye/ja-vi-elsker-ute-sex-3144913
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #13 Skrevet 7. september 2020 1 time siden, Alterego666 skrev: Leste bloggen din. Interessant og bra, men jeg har én kommentar. Paragrafen du refererer gjelder blotting (altså seksuelt krenkende adferd). Å ha sex i naturen når man er alene er ikke forbudt, så lenge man gjør det tilstrekkelig langt vekk fra folk. https://www.klikk.no/mote/detnye/ja-vi-elsker-ute-sex-3144913 Sex på offentlig sted i utgangspunktet forbudt etter straffeloven § 201 Kan du ikke begynne å ha sex hjemme rett før familie kommer på besøk? Så kan du bli ekstra tent ved tanken på at svigermor kommer og fersker deg. Eller kanskje rett før barna kommer hjem fra skolen. Masse spennende muligheter. Anonymkode: 7ccdb...f93
Gjest Alterego666 Skrevet 7. september 2020 #14 Skrevet 7. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sex på offentlig sted i utgangspunktet forbudt etter straffeloven § 201 Kan du ikke begynne å ha sex hjemme rett før familie kommer på besøk? Så kan du bli ekstra tent ved tanken på at svigermor kommer og fersker deg. Eller kanskje rett før barna kommer hjem fra skolen. Masse spennende muligheter. Anonymkode: 7ccdb...f93 «I utgangspunktet forbudt» betyr «i praksis lovlig«. Kanskje du skal lære deg å diskutere uten å kaste mistanke om pedofili og incest mot meningsmotstandere? Hele KG vil tjene på det, takk for at du blir med på kommentarfeltdugnaden.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #15 Skrevet 7. september 2020 Dette er en av favorittene! Og til dere som gulper ut om at vi sjenerer andre; vi er svært påpasselige og absolutt ikke noe behov for at noen skal ferske oss. Vi kjenner heller ikke på noen spenning ved at noen kan gjøre det. For oss har det blitt nærmest fast praksis at vi kroner en fjelltur med sex på toppen. Vi er "tinderanglere" og er ofte på høye topper. Vi velger bevisst tidspunkt hvor vi vet det er få andre på tur i området. Vi sonderer på tur opp om det er andre før eller etter oss. Ellers er jo båten en favoritt. Anonymkode: aed17...f48 5
Fioljenta Skrevet 7. september 2020 #16 Skrevet 7. september 2020 6 timer siden, Alterego666 skrev: Leste bloggen din. Interessant og bra, men jeg har én kommentar. Paragrafen du refererer gjelder blotting (altså seksuelt krenkende adferd). Å ha sex i naturen når man er alene er ikke forbudt, så lenge man gjør det tilstrekkelig langt vekk fra folk. https://www.klikk.no/mote/detnye/ja-vi-elsker-ute-sex-3144913 Linken viser til et fin artikkel om utendørs sex, men inneholder straffeloven §201 med tiitel: § 201. Uberettiget befatning med tilgangsdata, dataprogram mv. Artikkelen (og infoen til Anonym) er litt utdatert. Riktig paragraf i dag er straffeloven §298: § 298. Seksuelt krenkende atferd offentlig eller uten samtykke Med bot eller fengsel inntil 1 år straffes den som i ord eller handling utviser seksuelt krenkende eller annen uanstendig atferd a) på offentlig sted, eller b) i nærvær av eller overfor noen som ikke har samtykket i det. - Annen uanstendig atferd er et ganske vidt begrep som også omfatter sex. Sex på offentlig sted kan gi bot. Det samme kan sex i nærvær av personer som ikke har samtykket til det. Å ha sex i nærheten av turstier synes jeg er direkte frekt og respektløs (og ulovlig). Men i loven står det «offentlig sted» og «i nærvær av». Det står ikke at utesex er forbudt utenfor allfarvei (dvs. ikke offentlig sted eller i nærvær av andre). Men hvorfor gjøre dette til et stort problem? Vi skjuler oss. Og så nyter vi naturlig sex i naturlige omgivelser. 💜 1
oda02 Skrevet 7. september 2020 #17 Skrevet 7. september 2020 (endret) Straffeloven blablabla. Hvem bryr seg. Bare ikke bli fersket så det er ingen problem. Endret 7. september 2020 av oda02 5
Gjest Alterego666 Skrevet 7. september 2020 #18 Skrevet 7. september 2020 19 minutter siden, oda02 skrev: Straffeloven blablabla. Hvem bryr seg. Bare ikke bli fersket så det er ingen problem. Godt oppsummert!😁
Fioljenta Skrevet 7. september 2020 #19 Skrevet 7. september 2020 22 minutter siden, oda02 skrev: Straffeloven blablabla. Hvem bryr seg. Bare ikke bli fersket så det er ingen problem. Blir vi ikke fersket, bryter vi ingen lover heller. Ja til naturlig sex i naturlige omgivelser! 💜 (Mulig jeg tok litt av da jeg siterte straffeloven, men jeg liker bedre å sitere fakta enn all den synsingen.) 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #20 Skrevet 7. september 2020 37 minutter siden, oda02 skrev: Straffeloven blablabla. Hvem bryr seg. Bare ikke bli fersket så det er ingen problem. Noen skriver jo at de ønsker å bli fersket. Anonymkode: 7ccdb...f93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå