AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #1 Skrevet 6. september 2020 Vår hund står registrert på oppdretter. Forrige eier gadd ikke endre dette. Endelig fant vi navn så vi kan endre eierskifte, men hunden er registrert DØD. Hva i alle dager? Kan NKK hjelpe meg? Fikk svar fra oppdretter, men usikker på om han svarer videre nå. Anonymkode: e3bad...7d4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #2 Skrevet 6. september 2020 Vil tro personen som hunden står register på må fikse dette. Vi sleit i ett år nesten, med at oppdretter «ikke klarte» fylle ut skjema for eierskifte. NKK kunne ikke gjøre en dritt. Først da jeg truet oppdretter med advokat ble ting gjort. Anonymkode: ea272...5ea
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #3 Skrevet 6. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vil tro personen som hunden står register på må fikse dette. Vi sleit i ett år nesten, med at oppdretter «ikke klarte» fylle ut skjema for eierskifte. NKK kunne ikke gjøre en dritt. Først da jeg truet oppdretter med advokat ble ting gjort. Anonymkode: ea272...5ea Okei, jeg er i kontakt med oppdretter, men han vet heller ikke hvorfor hunden står registrert som død. På hvilket grunnlag kan man true med advokat? Vi har hatt han i 3 år allerede og ventet og ventet på svar fra forrige eier, til slutt fant vi infoen selv om oppdretter han står registrert på. Det står jo ingeb sted at han er vår når ikke vi står som eier. Anonymkode: e3bad...7d4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå