Gå til innhold

Har du gitt mannen din prostataorgasme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi oppdaget dette for noen år siden (vært sammen i 12 år). Var helt sinnsykt å se de orgasmene mannen plutselig fikk. 

Anonymkode: 30943...ee7

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, Doolittle skrev:

Hvis ikke - hvorfor ikke? Det er superdigg, og gir en veldig mye sterkere orgasme. Og en mye kraftigere sprut, for de som synes det betyr noe. 

Prøv, og om han ikke synes det er noe digg så gjør dere det ikke noe mer. Ingen har noe å tape på å eksperimentere litt.

👏🏻👏🏻👏🏻

Anonymkode: d406d...8d3

Skrevet

Jeg har prøvd to ganger på han jeg dater, men jeg fant rett og slett ingen prostata! På eksen kjente jeg en tydelig kul.. Er det noen som vet hva det kn komme av, dersom man ikke klarer å finne den?? Jeg gikk så dypt inn som mulig med (relativt lange) fingre.. 

Anonymkode: e4db4...74a

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøvd to ganger på han jeg dater, men jeg fant rett og slett ingen prostata! På eksen kjente jeg en tydelig kul.. Er det noen som vet hva det kn komme av, dersom man ikke klarer å finne den?? Jeg gikk så dypt inn som mulig med (relativt lange) fingre.. 

Anonymkode: e4db4...74a

Prostatakjertelen varierer en del i størrelse så det kan være årsaken. Medisinsk er det bare en fordel at den ikke er for stor. Den skal jo ligge 5-6 cm innenfor lukkemuskelen så du behøver ikke gå så langt inn.

Anonymkode: 7d623...163

• Liker 2
Skrevet
På 6.9.2020 den 17.50, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør det stadig! 

Har blant annet laget tråd om å knulle mannen i rompa, og har også laget denne tråden her om hvorvidt menn kunne gått med på at kvinnen dominerte, i stedet for at han vil være cuckold. Men menn er også nokså vage, vanskelige å få med seg, vil ikke assosieres med å være submissiv, etc., og det synes jeg er dumt!

Tror det hadde vært enklere om menn også kom oss i møte! 

Fantastisk fantasi å bli dominert på alle områder av en kvinne. At hun har full kontroll, på alt, også mine orgasmer. At hun forlanger den største lydighet og egen tilfredsstillelse akkurat når hun føler for det. Streng disiplinering og orgasmenekt dersom hun ikke får det akkurat slik hun vil. 

Anonymkode: f581e...bc7

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fantastisk fantasi å bli dominert på alle områder av en kvinne. At hun har full kontroll, på alt, også mine orgasmer. At hun forlanger den største lydighet og egen tilfredsstillelse akkurat når hun føler for det. Streng disiplinering og orgasmenekt dersom hun ikke får det akkurat slik hun vil. 

Anonymkode: f581e...bc7

Ja, jeg vet at dette er det mange menn som ønsker seg. Og at damer som lever slik, oftest har det veldig bra, føler stor glede og mestring og kontroll over livene sine.

Samtidig vet jeg at mange kvinner som overtales til å cuckolde mannen, IKKE har det slik. De er ofte ulykkelig og nedtrykt.

Mange menn som har en cuckold-fantasi, er masete og utøver press på dama. Ønsker man en dominant kvinne, så må man avstå fra maset. 

Mitt forslag var derfor at menn kan revurdere cuckold-fantasien til fordel for fantasien om dominant kvinne. Da vil de i det minste kunne få noe ut av dama, og at hun har det bra. Men det var det (omtrent) ingen som ønsket.

Vel, dette er egentlig mer tema for den andre tråden enn for denne her. Men delta gjerne i den andre! :) 

Skrevet

Med tanke på hvor mye damer bruker sexleketøy burde det bare mangle at dama bruker strap on eller prostata vibrator på han også. Er tross alt likestilling😂

Anonymkode: 1a083...84e

Skrevet

Gjorde det hele tiden på exen. Han likte det veldig godt! Det er ikke akkurat så lett å få en mann med på det. Så har dessverre ikke gjort det siden, selv om jeg har tilbydd det til alle jeg har vært med. De fleste vil ikke fordi "de ikke vil ha noe inn der" og "det er gay". Rart at de ikke har noe problem med å pule meg i ræva da.

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Solstrålen. skrev:

Gjorde det hele tiden på exen. Han likte det veldig godt! Det er ikke akkurat så lett å få en mann med på det. Så har dessverre ikke gjort det siden, selv om jeg har tilbydd det til alle jeg har vært med. De fleste vil ikke fordi "de ikke vil ha noe inn der" og "det er gay". Rart at de ikke har noe problem med å pule meg i ræva da.

Kan jo hende de leker at det er mus nr 2😅 Ikke godt å si hva de tenker.. 

Anonymkode: 1a083...84e

• 3 år senere...
Skrevet

Mye tullet svar her. Jeg er mann, å heterofile. Men ja liker å bi tatt i rompa med strapon finger, er å gir en utrolig deilig følelse. 

Så damer fortsette med det er ikke skam eller tabu 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Direkte stimuli av prostata funker ikke på meg. Er kun ubehagelig.

Kan være godt med inderekte stimuli via perineum, men absolutt ikke direkte stimuli.

Anonymkode: 631c2...348

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.9.2020 den 17.50):

Jeg gjør det stadig! 

Har blant annet laget tråd om å knulle mannen i rompa, og har også laget denne tråden her om hvorvidt menn kunne gått med på at kvinnen dominerte, i stedet for at han vil være cuckold. Men menn er også nokså vage, vanskelige å få med seg, vil ikke assosieres med å være submissiv, etc., og det synes jeg er dumt!

Tror det hadde vært enklere om menn også kom oss i møte! 

Å være submissiv overfor en kvinne, høres jo helt usannsynlig ut. At noen kan leke det er jo en artig tanke, men det lyder jo helt merkelig ut å la seg herse med av det svake kjønn. 

Anonymkode: d6e0b...614

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...