AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #1 Skrevet 6. september 2020 Jeg har datet en fyr. Etter en ussel krangel ble han fullstendig umulig å ha med å gjøre, å sa at han ikke var glad i meg å alt mulig. Jeg prøvde å be om unnskyldning flere ganger, men det var ikke måte på hvor jævlig jeg var. Vi ordna opp igjen for noen dager siden, å jeg sa at jeg var glad i han å savna han, men han sa ingenting tilbake. Det eneste han sa var at han ville treffes igjen. Igår skulle jeg svare på en snap jeg fikk fra en kompis, der jeg skulle skrive at han var sikkert kjekk uten filter å. Desverre ble denne sendt feil, å han fyren fikk den. Jeg fikk høre at jeg var bare drit, at jeg var falsk å patetisk. Dette er vel virkelig ikke en normal reaksjon?? Han har også reagert med sinne på at jeg snakka med eksen min. Han var her på besøk for å snakke om huset vårt som skulle selges. Han ble veldig sint når han fant ut at jeg snakka med han om livet generelt å.. Jeg sendte han melding idag å spurte om han ikke skulle be om unnskyldning for oppførsla si. Han sa han hadde ikke dårlig samvittighet ovenfor en som meg.. Jeg vet alle kommer til å bare skrive kutt han ut. Men jeg vil gjerne vite om noen skjønner hvorfor han er sånn? Jeg føler ikke jeg har gjort noe galt her. Anonymkode: 81f72...9f2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #2 Skrevet 6. september 2020 Kanskje det ikke var en ussel krangel for han. Kanskje han tenkte snapen du sendte indikerer at du har flere baller i luften. Kanskje han ikke liker at du snakket med eksen din, noe som er helt fair Anonymkode: 67564...458 3
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #3 Skrevet 6. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje det ikke var en ussel krangel for han. Kanskje han tenkte snapen du sendte indikerer at du har flere baller i luften. Kanskje han ikke liker at du snakket med eksen din, noe som er helt fair Anonymkode: 67564...458 Man må faktisk snakke med eksen, når de har et felles hus å selge. Djeeezes. Anonymkode: 79c88...615 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #4 Skrevet 6. september 2020 Han er en usikker idiot. Han vet ikke hvor han har deg og , og ter seg som en umoden pikk. Kanskje synes du det er verdt å JOBBE MED, men jeg ville syntes det var for mye å be om i en datefase. Kanskje til og med i et kjæresteforhold. Det er også usexy med såpass usikkerhet, attpåtil umoden oppførsel rundt det. Anonymkode: af17e...664
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #5 Skrevet 6. september 2020 Liten pikk Anonymkode: 8a283...933
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #6 Skrevet 6. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man må faktisk snakke med eksen, når de har et felles hus å selge. Djeeezes. Anonymkode: 79c88...615 Selvføglelig. Har selv solgt hus med eksen, og klarte det fint uten å møtes lenge etter bruddet. Det finnes telefon Anonymkode: 67564...458
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #7 Skrevet 6. september 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvføglelig. Har selv solgt hus med eksen, og klarte det fint uten å møtes lenge etter bruddet. Det finnes telefon Anonymkode: 67564...458 Vi må dele opp tingene våre så må desverre møtes. Anonymkode: 81f72...9f2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #8 Skrevet 6. september 2020 Du skriver jo ingenting om hva krangelen handlet om, men han føler kanskje at du ikke er interessert nok når du begynner å snakke om eksen og i tillegg sender snap til andre menn at de er kjekke.. Anonymkode: 9d1db...cef 1
Hr. Aktiv Skrevet 6. september 2020 #9 Skrevet 6. september 2020 Hvis du føler deg urettferdig behandlet hvorfor fortsetter du å henge der da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå