AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #1 Skrevet 6. september 2020 Det er mye fokus på det negative og krav her inne. Jeg vil ha tips om hva som funker! Hva er dine beste tips når det kommer til tinder eller dating? Det jeg ser for meg kan funke er: - Gi han skryt/ positiv oppmerksomhet for et eller annet, men du må mene det. Kan gjøres på chat eller når man treffes. - "Tilfeldigvis" komme borti han slik at det blir hudkontakt. Jeg ser for meg at detkan gjøre noe med hormonene i kroppen og kjemi. Anonymkode: d8c8d...daa 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #2 Skrevet 6. september 2020 Hva er du ute etter tips om? Hvordan få mannen interessert sånn helt generelt? Greie tips det du kommer med, det er jo ting alle vet er positivt. men det hjelper lite mot utfordringene mange sliter med i forhold til å bli utnyttet kun for sex o.l. feks. Anonymkode: d933f...ef2
WhiteSwan Skrevet 6. september 2020 #3 Skrevet 6. september 2020 Vær klar på hva du er ute etter med en gang, så slipper du å kaste bort tid på en som ikke vil ha kjæreste hvis du vil ha det. 1
Gjest vanSteike Skrevet 6. september 2020 #4 Skrevet 6. september 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er mye fokus på det negative og krav her inne. Jeg vil ha tips om hva som funker! Hva er dine beste tips når det kommer til tinder eller dating? Kommer helt an på hva du er ute etter. Du må være mer spesifikk.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #5 Skrevet 6. september 2020 24 minutter siden, WhiteSwan skrev: Vær klar på hva du er ute etter med en gang, så slipper du å kaste bort tid på en som ikke vil ha kjæreste hvis du vil ha det. Det hjelper ikke alltid dessverre. Tips: møt den personen du holder på med ofte. Ikke vent en uke her og der. Og ikke chat med andre eller oppsøk andre om du er interessert i den du dater. Anonymkode: 62ea1...a97 4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #6 Skrevet 6. september 2020 Dating: Still spørsmål, vær engasjert og vær deg selv. Smil og by på deg selv. Tørr å stille spørsmål og snakke om temaer som ikke bare er jobb og fritid osv. Anonymkode: 553de...ea0
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #7 Skrevet 6. september 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er mye fokus på det negative og krav her inne. Jeg vil ha tips om hva som funker! Hva er dine beste tips når det kommer til tinder eller dating? Det jeg ser for meg kan funke er: - Gi han skryt/ positiv oppmerksomhet for et eller annet, men du må mene det. Kan gjøres på chat eller når man treffes. - "Tilfeldigvis" komme borti han slik at det blir hudkontakt. Jeg ser for meg at detkan gjøre noe med hormonene i kroppen og kjemi. Anonymkode: d8c8d...daa Greie tips det, dersom målet er å få mannen interessert. Men det hjelper jo lite med en interessert mann dersom det er manglende kjemi mellom dere. Å lære seg triks for å få en person interessert i seg selv er lettere enn å bli interessert i en annen. Og der er jeg enig med ab a97. Dere må møtes jevnlig over en periode, uten for lang tid i mellom, og konsentrer deg om en av gangen. Tinder er som en utømmelig godtepose, så mye fristende at det er lett å bare ta én til hele tiden, og man gir seg ikke før man er kvalm. Anonymkode: bf7b4...3d2 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #8 Skrevet 7. september 2020 På 6.9.2020 den 19.20, AnonymBruker skrev: Hva er du ute etter tips om? Hvordan få mannen interessert sånn helt generelt? Greie tips det du kommer med, det er jo ting alle vet er positivt. men det hjelper lite mot utfordringene mange sliter med i forhold til å bli utnyttet kun for sex o.l. feks. Anonymkode: d933f...ef2 Det kan være alle slags tips knyttet til tinder og dating. Det kan være helt andre ting eller tema enn de eksemplene jeg kom med. Det er sikkert mange som har erfaring fra tider, hva har funket på tinder og ikke? Hva har gjort at datene har gått bra eller dårlige? Anonymkode: d8c8d...daa
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #9 Skrevet 7. september 2020 Når du snakker med noen inne på tinder: vær åpen om hva du er ute etter, vær litt kritisk til hva vedkommende skriver (mange lyver for å komme i buksa di), avtal et møte relativt fort for å finne ut hvordan personen er i virkeligheten, hvis du vil ha et forhold bør man vente litt med å ligge sammen. Anonymkode: 35e8c...de0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå