AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #1 Skrevet 6. september 2020 Sliter psykisk, har diagnoser og behandles. Men jeg tar for mye innover meg all smerten der ute. Jeg tenker på at jeg skal bli gammel, jeg vet ikke hvordan jeg skal dø. Jeg synes det er ekkelt å tenke på, at kroppen min skal råtne, det er også ekkelt å tenke på at jeg skal bli gammel og skrukkete. For veldig gamle mennesker ser faktisk ut som vandrende lik. Det andre er all smerten der ute. Både dyr og mennesker. Barn som ikke får helsehjelp fordi de ikke har råd. Afrika feks. Folk får kreft. Folk blir født med sykdommer. Jeg synes alt er så uapetittelig! Maten vi spiser på flotte restauranter, har dyr lidd for det? Maten ser jo så flott ut, men jeg klarer ikke tenke på den evt lidelsen bak. Men dyr er jo ikke bedre selv? De spiser hverandre gjerne levende og det er også noe jeg tenker på. Hvordan er det å være det dyret? Jeg synes det meste naturlige er eklelt å tenke på. Og føler meg mega teit og ubrukelig, som blir født i norge. Min verden består seg av fake tan, kaffe og instagramselfies..(ikke bokstavelig talt) men det er slik jeg vil det skal være.. Anonymkode: d30f9...c0e 1
T-Rex Skrevet 6. september 2020 #3 Skrevet 6. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Sliter psykisk, har diagnoser og behandles. Men jeg tar for mye innover meg all smerten der ute. Jeg tenker på at jeg skal bli gammel, jeg vet ikke hvordan jeg skal dø. Jeg synes det er ekkelt å tenke på, at kroppen min skal råtne, det er også ekkelt å tenke på at jeg skal bli gammel og skrukkete. For veldig gamle mennesker ser faktisk ut som vandrende lik. Det andre er all smerten der ute. Både dyr og mennesker. Barn som ikke får helsehjelp fordi de ikke har råd. Afrika feks. Folk får kreft. Folk blir født med sykdommer. Jeg synes alt er så uapetittelig! Maten vi spiser på flotte restauranter, har dyr lidd for det? Maten ser jo så flott ut, men jeg klarer ikke tenke på den evt lidelsen bak. Men dyr er jo ikke bedre selv? De spiser hverandre gjerne levende og det er også noe jeg tenker på. Hvordan er det å være det dyret? Jeg synes det meste naturlige er eklelt å tenke på. Og føler meg mega teit og ubrukelig, som blir født i norge. Min verden består seg av fake tan, kaffe og instagramselfies..(ikke bokstavelig talt) men det er slik jeg vil det skal være.. Anonymkode: d30f9...c0e Hilsen Donald?
Jentegutt Skrevet 6. september 2020 #4 Skrevet 6. september 2020 4 minutter siden, Raven.Writingdesk skrev: Sofie Elise, er det deg? 😂😂😂
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #5 Skrevet 6. september 2020 47 minutter siden, Raven.Writingdesk skrev: Sofie Elise, er det deg? Nei! Men en kvinne som ikke liker hvor mye ekkelt som er. Anonymkode: d30f9...c0e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå