AnonymBrukern Skrevet 8. oktober 2020 #181 Skrevet 8. oktober 2020 (endret) 2 minutter siden, Mari Y skrev: Det er ikke å legge ord i munnen på deg så lenge det er en referanse til hvordan du uttaler deg. Og det er jævlig idiotisk rasisme-vrøvl. Igjen. Jo det er det, jeg har aldri skrevet det du sier nå. Så drit i å anta masse bs som du ikke vet stemmer. Eller som du elsker så kan du finne frem kilde eller fakta som viser til akkurat når jeg sa det du sier nå Endret 8. oktober 2020 av AnonymBrukern 3
Mari Y Skrevet 8. oktober 2020 #182 Skrevet 8. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBrukern skrev: Jo det er det jeg har aldri skrevet det du sier nå. Så drit i å anta masse bs som du ikke vet stemmer. Eller som du elsker så kan du finne frem kilde eller fakta som viser til akkurat når jeg sa det du sier nå Når du selv sier at 'muslimene skaper trøbbel' og 'de kan dra tilbake til drittlanda'. Så er det temmelig åpenbart. Om du tror jeg har respekt for dette så tar du feil 1
AnonymBrukern Skrevet 8. oktober 2020 #183 Skrevet 8. oktober 2020 Akkurat nå, Mari Y skrev: Når du selv sier at 'muslimene skaper trøbbel' og 'de kan dra tilbake til drittlanda'. Så er det temmelig åpenbart. Om du tror jeg har respekt for dette så tar du feil Har ikke bedt om din respekt og kunne heller ikke brydd meg mindre om du respekterer mine meninger eller ikke.. virker som at flere synes dine innlegg er helt fjærne vs mine 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #184 Skrevet 8. oktober 2020 On 9/7/2020 at 1:16 AM, AnonymBruker said: Du har tydligvis satt deg inn i propagandaen. Jeg har faktisk tatt høyere utdannelse innenfor religion. Ja Mohammad var en krigfører, men han var også statsmann som hadde moralsk og etisk integritet på høyt nivå. Anonymkode: 61113...663 Moralsk og etisk integritet mens man har en seks år gammel kone? Anonymkode: 66cac...4c7 1
Mari Y Skrevet 8. oktober 2020 #185 Skrevet 8. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBrukern skrev: Har ikke bedt om din respekt og kunne heller ikke brydd meg mindre om du respekterer mine meninger eller ikke.. virker som at flere synes dine innlegg er helt fjærne vs mine Det er holdningene dine som ikke fortjener respekt. Ikke du som person. Men det du lirer av deg her er både tåpelig, uintelligent og piss på generelt grunnlag
AnonymBrukern Skrevet 8. oktober 2020 #186 Skrevet 8. oktober 2020 1 minutt siden, Mari Y skrev: Det er holdningene dine som ikke fortjener respekt. Ikke du som person. Men det du lirer av deg her er både tåpelig, uintelligent og piss på generelt grunnlag 👍🏼
Gjest Lampe1 Skrevet 8. oktober 2020 #187 Skrevet 8. oktober 2020 50 minutter siden, AnonymBrukern skrev: Du er hvertfall dagens humor for meg og @Lampe1, @Mari Y Hjertens enig 😂
Gjest Lampe1 Skrevet 8. oktober 2020 #188 Skrevet 8. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Moralsk og etisk integritet mens man har en seks år gammel kone? Anonymkode: 66cac...4c7 Noen ganger blir den pro-islamske propagandaen rett og slett for dum.
Gjest Lampe1 Skrevet 8. oktober 2020 #189 Skrevet 8. oktober 2020 3 minutter siden, Mari Y skrev: Det er holdningene dine som ikke fortjener respekt. Ikke du som person. Men det du lirer av deg her er både tåpelig, uintelligent og piss på generelt grunnlag Jeg tror hverken jeg eller andre ønsker å diskutere med en debattant med en slik ordbruk. Den snakker for seg selv.
Gjest Lampe1 Skrevet 8. oktober 2020 #190 Skrevet 8. oktober 2020 12 minutter siden, Mari Y skrev: Det er ikke å legge ord i munnen på deg så lenge det er en referanse til hvordan du uttaler deg. Og det er jævlig idiotisk rasisme-vrøvl. Igjen. Banneord hjelper ingenting. Budskapet du fremmer er humbug.
Mari Y Skrevet 8. oktober 2020 #191 Skrevet 8. oktober 2020 1 minutt siden, Lampe1 skrev: Jeg tror hverken jeg eller andre ønsker å diskutere med en debattant med en slik ordbruk. Den snakker for seg selv. Når man ordlegger seg som 'muslimene kan dra tilbake til sitt eget shithole' osv. Så hjelper det ikke å nøte slike argumenter med saklighet.
Mari Y Skrevet 8. oktober 2020 #192 Skrevet 8. oktober 2020 Akkurat nå, Lampe1 skrev: Banneord hjelper ingenting. Budskapet du fremmer er humbug. Nei. Og banneord er god kunst. Ei heller er det humbug.
Gjest Lampe1 Skrevet 8. oktober 2020 #193 Skrevet 8. oktober 2020 51 minutter siden, Mari Y skrev: Kanskje like greit å starte fra scratch med at genetisk variasjon kun betyr at det er forskjeller innad i genetikk blant de ulike gruppene, mens at noen fra Øst- Europa kan ha like mye genetisk til felles med en fra øst Afrika Det er ikke slik populasjonsgenetikk og folkevandringer fungerer. Avstand i geografi skaper adskilte populasjoner med ulik seleksjonstrykk. For å ta et eksempel: Inuitter er tilpasset et liv i ekstrem kulde, noe du kan se i deres tette kroppsbygning. Du finner ikke dette seleksjonstrykket i områder med mer moderate temperaturer. Over tid fører slike ulikheter til dannelsen av raser, underarter og arter.
Gjest Lampe1 Skrevet 8. oktober 2020 #194 Skrevet 8. oktober 2020 2 minutter siden, Mari Y skrev: Når man ordlegger seg som 'muslimene kan dra tilbake til sitt eget shithole' osv. Så hjelper det ikke å nøte slike argumenter med saklighet. Hvorfor ikke? Det er vanskelig å se at du selv går frem med et godt eksempel.
Gjest Lampe1 Skrevet 8. oktober 2020 #195 Skrevet 8. oktober 2020 2 minutter siden, Mari Y skrev: Nei. Og banneord er god kunst. Ei heller er det humbug. Budskapet ditt kan fortjene denne harde karakteristikken.
Gjest Lampe1 Skrevet 8. oktober 2020 #196 Skrevet 8. oktober 2020 17 minutter siden, AnonymBrukern skrev: Jo det er det, jeg har aldri skrevet det du sier nå. Så drit i å anta masse bs som du ikke vet stemmer. Eller som du elsker så kan du finne frem kilde eller fakta som viser til akkurat når jeg sa det du sier nå Støtter deg.
Gjest Lampe1 Skrevet 8. oktober 2020 #197 Skrevet 8. oktober 2020 48 minutter siden, Mari Y skrev: Det er rasistisk å hevde at noen bør 'dra tilbake til sitt eget drittland'osv. Nei.
Mari Y Skrevet 8. oktober 2020 #198 Skrevet 8. oktober 2020 1 minutt siden, Lampe1 skrev: Det er ikke slik populasjonsgenetikk og folkevandringer fungerer. Avstand i geografi skaper adskilte populasjoner med ulik seleksjonstrykk. For å ta et eksempel: Inuitter er tilpasset et liv i ekstrem kulde, noe du kan se i deres tette kroppsbygning. Du finner ikke dette seleksjonstrykket i områder med mer moderate temperaturer. Over tid fører slike ulikheter til dannelsen av raser, underarter og arter. Igjen, her viste jeg til at din analogi er ikke nødvendigvis helt korrekt. Og jeg tar ikke din analogi om raser og underarter veldig seriøst. I hvert fall ikke når jeg ser hvordan du bruker dette for å spre hat.
Gjest Lampe1 Skrevet 8. oktober 2020 #199 Skrevet 8. oktober 2020 1 time siden, Tiuren skrev: Nei, jeg ser ikke den store forskjellen i de to presentasjonene, bortsett fra at den du linket til brukte flere ord og listet opp endel positive trekk som bygger delvis på antagelser om at "innvandrer ungdom" vil klare seg bra (statistikk fra Danmark viser noe annet). Det er og positivt at de fleste tjener over lavinntektsgrensen og kjøper egen bolig (tallmaterialet kan trenge en gjennomgang, det å bo i større by og kjøpe bolig på lav inntekt...). Men husk at rapporten er blitt 3 år og integreringen, som rapporten fremhever som det viktigste, har i stor grad gått feil vei. Det blir mer og mer to separate samfunn i de større byene. Denne utviklingen i retning parallellsamfunn er tydelig.
Mari Y Skrevet 8. oktober 2020 #200 Skrevet 8. oktober 2020 2 minutter siden, Lampe1 skrev: Budskapet ditt kan fortjene denne harde karakteristikken. Er det noen som fortjener at ordene deres underlegges hard karakteristikk er det folk som forsøker seg på rasistiske uttalelser og karakteristikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå