Gå til innhold

Hvor lang reisevei har dere til jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pr. i dag har jeg kun 5-6 min med bil. 

Jeg har søkt en stilling i nabobyen, og det tar 30 min å kjøre. Må vel beregne 40-45 fra jeg kjører hjemmefra (trafikk/komme seg på plass o). Kjenner det er en litt kjip reisevei, men sikkert fordi jeg er litt bortskjemt med kort vei. 

Hadde tidligere 12-13 min til jobben jeg hadde i 14 år. 

Hvor lang vei har dere? 

Anonymkode: c8e48...ce1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

55 min fra jeg går hjemmefra til jeg er på jobb. Kollektiv deler av reiseveien. Oslo. 

Anonymkode: 63782...e88

• Liker 2
Skrevet

Ca 40 minutter med bil.

Anonymkode: 89d07...1a0

• Liker 1
Skrevet

1 min å gå.. er rett over gata:)

Anonymkode: ed5e1...4e5

• Liker 1
Skrevet

Akkurat nå må jeg dra hjemmefra 06:15 for å rekke jobb til 08:00. Har ikke fleksitid. Så altså nesten to timer hver vei.

Har søkt ny jobb nå hvor jeg vil ha 30 min totalt.

Anonymkode: 80030...479

• Liker 1
Skrevet

45 min

Anonymkode: 45d84...1f1

• Liker 1
Skrevet

10 minutter med bil, eller 25 minutter med sykkel. Å ha så kort reisevei til jobben bedrer livskvaliteten min, og tror aldri jeg kunne hatt 30 minutter eller mer hver vei. 

Skrevet

45 minutter. Fra en bydel til en annen i Oslo.

Anonymkode: c6584...ac1

• Liker 1
Skrevet

45 min med kollektivt, 27-36 min på sykkel (nedover en vei, oppover den andre). 

Skrevet

Ca 15 minutter med bil. 

Anonymkode: 1e551...e81

Skrevet

Under 5 minutter med bil, eller 30 minutter med buss på grunn av omvei med bussbytte og mange som skal på. Tar buss 9 av 10 ganger, men merker at det er utrolig digg når jeg først kjører. 

Skrevet (endret)

En drøy halvtime fra jeg låser utgangsdøra hjemme til jeg er på plass ved kontorpulten. Avstanden er ca 35 kilometer.  Veiene er gode og jeg bor i et område med relativt lite rushtrafikk. Parkering er inkludert på jobben, og parkeringsplassen er rett utenfor inngangen. Dette er den lengste reiseveien jeg har hatt. Har jobbet alt fra 2 til 25 km hjemmefra før. Men det er også den beste arbeidsplassen jeg kan tenke meg, så at jeg bruker 30 minutter istedenfor 10 minutter  har minimalt å si. Trivsel på jobb er livskvalitet for meg.

Jeg får med meg nyheter og hører på lydbøker på vei til og fra. Eneste ulempe er at hvis jeg skulle ønske å ta kollektivtransport blir det tungvint pga MANGE skifter. Med kollektiv bruker jeg nesten 1 1/2 time. 

Endret av Ullvott
Skrevet

Alt fra 5 minutter til 2 timer,jobber forskjellige steder så veldig forskjellig

Skrevet

Rundt 20 minutter med bil, men man kan også være uheldig og havne midt i fergetrafikken som dessverre går gjennom byen her. Da tar det fort endel lenger tid. I tillegg graves og bygges det "overalt" og dette gjør også at det tar lenger tid. 

Anonymkode: fc968...012

Skrevet

43 km hver vei, så inkl. litt bil, litt buss, litt bybane + kø, bruker jeg nesten halvannen time hver vei. Mer hvis det er ekstra kø/har skjedd noe (noe som skjer ofte...)

Anonymkode: 12aae...f88

Skrevet

5 minutter. Priser meg lykkelig for det da jeg liker å sove så lenge som mulig. 

Anonymkode: 9cff0...da5

Skrevet

10 min å gå 🙂

Anonymkode: 174cb...414

Skrevet

55m-1t. Pendler til Oslo. Jobber på toget og styrer arbeidsdagene mine selv, så dagene blir ikke nødvendigvis lengre. Tror ikke jeg hadde orket såpass reisevei om jeg ikke hadde fleksibilitet i jobben. 

Anonymkode: 53e8e...6cf

• Liker 1
Skrevet

15 min totalt fra jeg er ut døra. Veldig glad for at jeg flyttet nærmere jobben! Ihvertfall når jeg er avhengig buss.  

Anonymkode: 92be5...140

Skrevet

45 min fra dør til dør. Ikke fleksitid, så passer dårlig mtp ungene og deres tid i bhg/skole. Har samboer som fikser det meste med henting og bringing. 

Anonymkode: 9d830...eda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...