Gå til innhold

Så var jeg single da..


Gjest Fersk Single

Anbefalte innlegg

Gjest Fersk Single

Jeg trodde alt gikk så bra gjennom de 2 åra, jeg hadde tro på at det kunne vare livet ut tilogmed. Vi krangla aldri, vi mente det samme om det aller meste, og jeg tvilte ikke på at jeg var viktig for ham.

Så plutselig vil han ikke mer, fordi jeg ikke er sporty nok og ikke liker festing.

Det kom som en bombe, han har bare såvidt nevnt et par ganger tidligere at kanskje vi skulle ta en joggetur. Ikke ante jeg at han var typen til å være så opptatt av festing heller.

Vi var hverandres første kjæreste, så det er en rar følelse. Det er rart å tenke på hvor glade vi begge var sist vi møttes, og hvordan situasjonen er nå.

På den ene siden er det jo like greit å være ferdig med det, iogmed at han tydeligvis ikke passet meg når han var så misfornøyd, og slo opp uten å gi forholdet noen advarsel eller ny kjangse. Men det er så rart at det skal ende slik når jeg trodde det gikk kjempebra... Jeg trodde jeg var en slik heldiggris som finner livsfølgeren tidlig i livet (er 19) og aldri har noen store samlivsproblemer.

Jeg får holde meg unna gutter som ikke liker å prate om følelser og aldri prater om forholdet på eget initiativ... Det måtte vel egentlig bli en bombe før eller siden sånnsett :tristbla:

Æsj jeg har aldri likt å være single

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får holde meg unna gutter som ikke liker å prate om følelser og aldri prater om forholdet på eget initiativ...

Det er ikke naturlig for menn å snakke om følelser og forhold på samme måte som jenter, så det kan du ikke regne med å finne. Leter du etter det må du regne med å lete lenge. Veldig lenge. Og det er ikke sikkert du finner noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guest

Jeg forventer ikke at en fyr skal prate om følelser på eget initiativ. Men når jeg prøver å finne ut hva han føler, og han er misfornøyd med forholdet, og han ikke sier noe i noen av tilfellene, så må det finnes bedre der ute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guest

Nei han var visst ikke det likevel... Nå skal jeg sette opp en liste over kvaliteter han ikke hadde, som jeg har en ny kjangse til å finne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til oss single. Vil gi deg en :klem:

Det finnes nok noen som er ment for oss der ute også, vi får bare ta tiden til hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen til singel-gjengen! Forstår frustrasjonen din, men samtidig (på en merkelig måte) forstår jeg ex'en din sin tankegang..

Et råd: let etter det positivet i bruddet. Hva kan du gjøre nå, hva har du funnet ut om deg selv og hvilke muligheter åpner seg.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fersk Single

Jeg har allerede funnet ut at jeg savner egentlig ikke HAM så veldig mye, men jeg savner trygghetsfølelsen, den koselige stemningen, selskapet og den gode følelsen av å ha en kjæreste.

Han fikk meg såpass sur da han fortalte meg at han allerede etter 1 år hadde mista interessen for meg uten å si ifra om at det var et problem, og at han ikke egentlig var interessert i å flytte ut med meg da vi begynte å planlegge det...

Hvordan i all verden kan man verdsette et forhold SÅ lite at man ikke gjør kjæresten oppmerksom på at det er et problem, og bare lar det flyte med elva til det kræsjer og alt blir ødelagt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...