Gå til innhold

Finne tilbake med en eks som var utro

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har noen gjort det?

Anonymkode: 68e3c...80d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøver nå. Må bare velge å stole på ham. Men det er ikke lett, og ingen av vennene vil at jeg skal gå tilbake til ham. Forståelig nok.

Anonymkode: 918f7...688

Skrevet

Ikke gå tilbake til en ex på det grunnlaget der! Aldri gjør dette! Det vil bare føre til elendighet så til de grader. Skygg unna det.

En som har sveket deg på den måten? Kan fort gjøre det igjen når forutsetningene i forholdet tilsier at det kan skje. Gamle problemer forsvinner ikke om dere forsøker på nytt. I et seriøst forhold der man er eksklusive for hverandre er ærlighet og trofasthet et absolutt minimum for å få det til å fungere. Det er bare ikke der etter et utroskap. Ekstrem få som får noe slikt til å fungere over tid. 

Anonymkode: fdf0c...445

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøver nå. Må bare velge å stole på ham. Men det er ikke lett, og ingen av vennene vil at jeg skal gå tilbake til ham. Forståelig nok.

Anonymkode: 918f7...688

Har han innsett noen av sine feil?

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke gå tilbake til en ex på det grunnlaget der! Aldri gjør dette! Det vil bare føre til elendighet så til de grader. Skygg unna det.

En som har sveket deg på den måten? Kan fort gjøre det igjen når forutsetningene i forholdet tilsier at det kan skje. Gamle problemer forsvinner ikke om dere forsøker på nytt. I et seriøst forhold der man er eksklusive for hverandre er ærlighet og trofasthet et absolutt minimum for å få det til å fungere. Det er bare ikke der etter et utroskap. Ekstrem få som får noe slikt til å fungere over tid. 

Anonymkode: fdf0c...445

Vi jobber på hver vår kant med gamle problemer og prater sammen om det, vi hopper ikke i noe. 

Skrevet

Skjønner ikke vitsen, Det er bortkastet tid. Bedre å finne en ny som er bedre for deg og starte noe nytt med han. 

• Liker 2
Gjest vanSteike
Skrevet

Med nesten 4 milliarder hankjønn der ute i den store verden, hvorfor gå tilbake til en av de (selv i verste fall) ytterst få som allerede har sveket deg minst en gang?

Et retorisk spørsmål til ettertanke. Tenk over det.

Skrevet
4 hours ago, WhiteSwan said:

Skjønner ikke vitsen, Det er bortkastet tid. Bedre å finne en ny som er bedre for deg og starte noe nytt med han. 

3 hours ago, vanSteike said:

Med nesten 4 milliarder hankjønn der ute i den store verden, hvorfor gå tilbake til en av de (selv i verste fall) ytterst få som allerede har sveket deg minst en gang?

Et retorisk spørsmål til ettertanke. Tenk over det.

Kunne ikke ha sagt det bedre selv. Hvorfor i alle dager vil du tilbake til ham? Unn deg selv en bedre fremtid, uten å måtte drasse på troll fra fortiden.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...