Gå til innhold

Vaske taket ved endt leieforhold ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser di fleste vaskebyråene bare tørmopper taket , er det vanlig og vaske taket ved utflytting når man leier ?
Hva ville dere anbefalt her ?

Anonymkode: 953d4...5b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tørrmopping fjerner støv og det holder som regel siden det er mest støv som setter seg der

• Liker 1
Skrevet

Jeg vasker alltid alle tak, vegger, kriker og kroker, lister, stikkontakter og alt annet. Mat os spres som rakkern. Bruker man mye stearinlys vil det også legge seg stearin på vegger og tak (avhengig av hva slags type stearin som er i lyse). 

Anonymkode: 51bc0...f3c

• Liker 1
Skrevet

Tør mopp hvis det er gips/betong/ubehandlet treverk, du vil fort få skjolder ellers og det er kun mulig å fjerne med maling. Samme med vegger, merker etter eks panelovn (sotmerker) er ikke mulig å fjerne uten å skrubbe, da vil en nærmest polere malingen og det medfører at man får tydelige merker, så tørmopp

• Liker 1
Skrevet

Leier ut og forventer at det er rent når leietaker flytter ut. Så lenge det er rent, bryr jeg meg ikke om det er blitt det ved tørrmopping eller vasking. Men av egen erfaring må tak vaskes med noen års mellomrom, så det må man rett og slett bare se.

Anonymkode: 05978...4a2

Skrevet

Jeg hadde ikke orka å vaske taket.. unnskyld meg. Med mindre du har røyket (!!) eller sendt opp noen form for raketter

Anonymkode: b59b2...aa9

• Liker 1
Skrevet

Ville vasket lett over taket på kjøkkenet pga matos og fett. 

Og fjernet støv med en tørrmopp eller i huset. 

Du må jo bare se det an, egentlig. 

Anonymkode: 445bc...cef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...