AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #21 Skrevet 7. september 2020 På 5.9.2020 den 23.13, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at det er rart å gå inn i forhold med folk man kjenner så dårlig at man har "dumpegrunner" som dette. Jeg har likevel én ting: Hvis dama slutter å suge pikk, så ryker forholdet. Jeg går aldri inn i forhold med damer som ikke gjør det, men det bør også opprettholdes. Anonymkode: 4d1f5...173 Da regner jeg med at du slikker henne også. Både i starten av forholdet og opprettholder det gjennom forholdet. Du kan ikke kreve og forvente oralsex uten å gi det selv Anonymkode: cf659...c30 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #22 Skrevet 7. september 2020 11 hours ago, AnonymBruker said: For en kvalm tråd Anonymkode: 58dae...d78 Det er vel ment som en slags: "dette har jeg lært på KG". Anonymkode: 458da...ce1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #23 Skrevet 7. september 2020 På 5.9.2020 den 18.16, AnonymBruker skrev: Jeg leser og hører om jenter som i dag blir målt og veid. Menn dumper/slår opp pga disse grunnene: - jogger for lite - klarer ikke å squirte - lager for dårlig mat - får ikke orgasme ved penetrasjon - tjener for dårlig - for sjelden eller aldri analsex Hvilke dumpegrunner har dere hørt om? Anonymkode: d5138...dec Ikke tro på alt du leser og hører. Spesielt her. Anonymkode: f9b78...f34
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #24 Skrevet 7. september 2020 Jeg prøver å avdekke kjerringadferd så tidlig som mulig og evt skavanker/dårlige gener som mine barn kan arve... Et eksempel er dårlig kosthold. Jeg vil ikke krangle foran barna og bruke årevis på å forklare vedkommende at pannekaker ikke er middag. Det er det viktigste. - Kosthold - Hårete og ustelt nedentil (ikke noe farlig med en liten stripe e.l. men litt verre om hun bare fjerner hår de gangene hun vokser seg slik at hun stort sett har hår der nede.... æsj...) - Forfaller i et alvorlig bekymrende tempo. - Hvis hun mener det ikke er vits i å trene (selv om den fysiske eller psykiske helsa skriker for mosjon) - hvis hun snuser og ikke viser noen tegn på å slutte. Snakkes aldri. - hvis hun er negativ mot veldig mye og veldig mange. Bitch, jeg trenger ikke en bråkmaker...oppfør deg. - hvis hun er så sjalu at hun krever å se mobilen din og har en slags separasjonsangst som gjør at du sjeldent kan gjøre noe annet enn å være med henne. Orker ikke å ta meg av sånne komplekser en eneste dag til. - aldri vært sammen med noen som ikke vil ha mye sex, så det er null stress, men som sagt veeeeeldig viktig at det ikke er busk der nede, viktig å bli tent av den man skal ha sex med liksom. Ikke så farlig om hun ikke liker å suge så lenge hun kan kompensere på andre måter. Jeg har ikke behov for anal heller. Anonymkode: 5b74b...3e4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #25 Skrevet 7. september 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Da regner jeg med at du slikker henne også. Både i starten av forholdet og opprettholder det gjennom forholdet. Du kan ikke kreve og forvente oralsex uten å gi det selv Anonymkode: cf659...c30 Selvfølgelig. Hun får igjen i bøtter og spann. Kunne heller ikke vært sammen med en kvinne som ikke liker å bli slikket heller forøvrig. Oralsex er viktig for meg. Så her i heimen er det mye av det. Stort sett hver dag. Anonymkode: 4d1f5...173 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #26 Skrevet 7. september 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg prøver å avdekke kjerringadferd så tidlig som mulig og evt skavanker/dårlige gener som mine barn kan arve... Et eksempel er dårlig kosthold. Jeg vil ikke krangle foran barna og bruke årevis på å forklare vedkommende at pannekaker ikke er middag. Det er det viktigste. - Kosthold - Hårete og ustelt nedentil (ikke noe farlig med en liten stripe e.l. men litt verre om hun bare fjerner hår de gangene hun vokser seg slik at hun stort sett har hår der nede.... æsj...) - Forfaller i et alvorlig bekymrende tempo. - Hvis hun mener det ikke er vits i å trene (selv om den fysiske eller psykiske helsa skriker for mosjon) - hvis hun snuser og ikke viser noen tegn på å slutte. Snakkes aldri. - hvis hun er negativ mot veldig mye og veldig mange. Bitch, jeg trenger ikke en bråkmaker...oppfør deg. - hvis hun er så sjalu at hun krever å se mobilen din og har en slags separasjonsangst som gjør at du sjeldent kan gjøre noe annet enn å være med henne. Orker ikke å ta meg av sånne komplekser en eneste dag til. - aldri vært sammen med noen som ikke vil ha mye sex, så det er null stress, men som sagt veeeeeldig viktig at det ikke er busk der nede, viktig å bli tent av den man skal ha sex med liksom. Ikke så farlig om hun ikke liker å suge så lenge hun kan kompensere på andre måter. Jeg har ikke behov for anal heller. Anonymkode: 5b74b...3e4 Hm...hvis man vokser seg jevnlig så sko man jo ikke barbere seg da vil jo ikke voksen sitte Anonymkode: 2dddc...0e1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #27 Skrevet 7. september 2020 Jeg ble dumpa etter å ha data en stund fordi jeg ikke likte å bli fingra på nøyaktig den måten han hadde lest på internett at alle damene likte det. Han visste jo hvordan det skulle gjøres, åpenbart var det bare jeg som var vanskelig... good riddance! Anonymkode: 78382...7f0 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #28 Skrevet 7. september 2020 Hen bruker sokker all the time😟 Anonymkode: aac13...4b3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #29 Skrevet 8. september 2020 På 5.9.2020 den 18.16, AnonymBruker skrev: Jeg leser og hører om jenter som i dag blir målt og veid. Menn dumper/slår opp pga disse grunnene: - jogger for lite - klarer ikke å squirte - lager for dårlig mat - får ikke orgasme ved penetrasjon - tjener for dårlig - for sjelden eller aldri analsex Hvilke dumpegrunner har dere hørt om? Anonymkode: d5138...dec Jeg dumpa faktisk typen fordi han ikke ville kline med meg etter at jeg hadde sugd han og fått smaken av tissen hans i munnen min. Hvem faen er redd for sin egen tissesmak liksom, herregud ass.......... Anonymkode: e44ee...b26
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #30 Skrevet 8. september 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg dumpa faktisk typen fordi han ikke ville kline med meg etter at jeg hadde sugd han og fått smaken av tissen hans i munnen min. Hvem faen er redd for sin egen tissesmak liksom, herregud ass.......... Anonymkode: e44ee...b26 Smågutter. Sug heller menn som setter pris på det og fortjener behandlingen Anonymkode: 4d1f5...173
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå