Gå til innhold

Pc spill jeg kan spille med min mann

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min mann har veldig lyst til at vi skal spille et pc spill sammen online, men vi finner ikke et som vi begge er intressert i. Noen forslag? 🙂 

Anonymkode: f2bce...42a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Min mann har veldig lyst til at vi skal spille et pc spill sammen online, men vi finner ikke et som vi begge er intressert i. Noen forslag? 🙂 

Hva slags type spill liker dere hver for dere da? 

• Liker 2
Skrevet

PUBG er gøy 😄

Anonymkode: 92c08...976

• Liker 1
Skrevet

World of Warcraft. Om ingen av dere har spilt det før er det et fantastisk eventyr å begi seg ut på sammen. Jeg er ingen hardcore gamer og har aldri vært det. Da jeg testet ut WoW helt på egen hånd for første gang gjorde jeg det uten å ane noe som helst om RPG eller å ha hatt noen venner som drev med denslags så  jeg totalt uvitende om hva som ventet meg. Det er et typisk spill jeg vil kalle "easy to play, hard to master". For meg var det helt magisk å ta på seg headset og bare begi meg ut i den enorme verden som WoW var. Alt i helt eget tempo og uten noe press. Du kan på mange måter selv velge om du vil utsette deg selv for større utfordringer eller om du vil rusle rundt å plukke blomster og fiske, for den saks skyld.

Nå har ikke jeg spilt WoW på 9 år, så mye har sikkert endret seg, men antar at det grunnleggende er det samme. Jeg misunner de som aldri har spilt og som kan få oppleve WoW for første gang. Helst uten fordommer eller forestillinger om hva det skal være. Og hatt noen å dele opplevelsen med hadde kanskje vært enda større.

Anonymkode: c5976...f45

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Grandidosa83 skrev:

Hva slags type spill liker dere hver for dere da? 

Jeg liker rollespill og eventyr, type zelda, mario, withcer og sims. Han liker mer battle front, minecraft, supreme comander type spill. 🙂

Skrevet

Heroes of Might & Magic 3.
Gammel klassiker, og dere får kombinert begge spillestilene selv om dere begge har ekstremt forskjellig smak.

Skrevet

Fall guys, wreckfest, stardew valley :)

Skrevet (endret)

Trine! Jeg og min mann har spilt disse, og det er kjempefestlig å spille i lag 😄 Det er et type plattformspill, men man bruker logikk og fantasi for å komme forbi hindringene :)

Endret av Anjah
Skrevet
På 5.9.2020 den 16.53, AnonymBruker skrev:

World of Warcraft. Om ingen av dere har spilt det før er det et fantastisk eventyr å begi seg ut på sammen. Jeg er ingen hardcore gamer og har aldri vært det. Da jeg testet ut WoW helt på egen hånd for første gang gjorde jeg det uten å ane noe som helst om RPG eller å ha hatt noen venner som drev med denslags så  jeg totalt uvitende om hva som ventet meg. Det er et typisk spill jeg vil kalle "easy to play, hard to master". For meg var det helt magisk å ta på seg headset og bare begi meg ut i den enorme verden som WoW var. Alt i helt eget tempo og uten noe press. Du kan på mange måter selv velge om du vil utsette deg selv for større utfordringer eller om du vil rusle rundt å plukke blomster og fiske, for den saks skyld.

Nå har ikke jeg spilt WoW på 9 år, så mye har sikkert endret seg, men antar at det grunnleggende er det samme. Jeg misunner de som aldri har spilt og som kan få oppleve WoW for første gang. Helst uten fordommer eller forestillinger om hva det skal være. Og hatt noen å dele opplevelsen med hadde kanskje vært enda større.

Anonymkode: c5976...f45

Sier meg enig i denne. Opprinnelig begynte mannen min og jeg å spille WoW i 2006 fordi vi befant oss da i to forskjellige land og det var en flott ting å gjøre sammen uten å måtte være i samme rom. Spillet har selvsagt med årene utviklet seg slik at det er veldig nybegynnervennlig i startområdene og videre, men også vanskeligere på et høyere nivå for de som ønsker det.

Skrevet
På 5.9.2020 den 16.44, AnonymBruker skrev:

Monopoly, uno , cs go 

Skrevet

Dark Souls?

Anonymkode: c4296...9de

Skrevet
På 11.9.2020 den 13.08, Anjah skrev:

Trine! Jeg og min mann har spilt disse, og det er kjempefestlig å spille i lag 😄 Det er et type plattformspill, men man bruker logikk og fantasi for å komme forbi hindringene :)

Trine er et bra tips.

Men det beste coop-spillet (spill hvor man kan samarbeide) er selvsagt coop-delen av Portal 2. 

Anonymkode: ffb72...68e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...