Gjest Gjesta Skrevet 20. juli 2005 #21 Skrevet 20. juli 2005 Jeg gikk over til Mozilla Firefox nå, og da ble det som før. Rart?????? , men puh..da får jeg holde meg til den da..
Fat Sally Lee Skrevet 20. juli 2005 #22 Skrevet 20. juli 2005 (endret) Over åpningsinnlegget finnes en meny, hvor du velger hvordan tråden skal vises. Velg "standard eller "linje"", så få du tråden på vanlig måte, med alle svarene under hverandre. Du har sikkert valgt "angi" Endret 21. juli 2005 av Cocktail
Pasha Skrevet 21. juli 2005 #23 Skrevet 21. juli 2005 øverst på siden står det angi standard linje trykk på standard-- kommer alle innleggene ordenlig opp da?
Gry Skrevet 21. juli 2005 #24 Skrevet 21. juli 2005 Man kan velge tre forskjellige måter å vise innleggene på Angi - standard - linje Dere finner dem oppe til høyre ved første innlegg i tråden.
Gjest Gjesta Skrevet 21. juli 2005 #25 Skrevet 21. juli 2005 ÅÅÅÅ, takk og lov. Nå er dagen reddet. Jeg trodde det var en del av det nye forumet! Men nå er jeg lykkelig igjen Tak for all hjelpen.-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå