AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #21 Skrevet 5. september 2020 Jeg sendte melding og fikk positivt svar! 😊 litt lettet! -TS Anonymkode: b4bb8...e86 5
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #22 Skrevet 5. september 2020 Så godt å høre TS! Må bare si at hvis noen venter 3 dager med å sende medling etter en date til meg så har jeg avskrevet dem som ikke interessert for lenge siden, og ville aldri giddet bruke mer tid på dem. Er man interessert så vis det. Om det skremmer noen så er det bedre å bli kvitt dem med en gang enn etter lang tid med usikkerhet. Følg magefølelsen. Har du lyst til å ta kontakt så ta kontakt. Så enkelt. Og er det dårlig med svar/initiativ fra andre siden så er ikke vedkommende interessert. Ferdig med det. Og ikke misforstå, man må ikke ha kontakt hver dag. Men i den settingen så er det helt feil å vente så lenge. Anonymkode: c20aa...1ad 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #23 Skrevet 5. september 2020 Du måtte vippse penger han hadde lagt ut. Herregud. Ja det kunne jo vært livsfarlig og faktisk spandere på en dame. Norske menn er ikke menn. Anonymkode: 4e332...b1c 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #24 Skrevet 5. september 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg mener ikke man skal vente, men det er vist nok en greie, jeg forstå meg ikke på den 🤪 Anonymkode: d29cc...92e Du har helt rett. Er den andre interessert så betyr ikke dette noe som helst, det kan skje bare timer etter en date og bare si hvor hyggelig det var og takke for daten. Vet du ikke akkurat dette? Bare send den meldingen så får du vite akkurat det. Vente noen dager betyr ikke noe! Da er i så fall den du datet ikke nok interessert og det er bare å droppe videre kontakt. Skulle selv gjøre dette etter siste date, så kom hun meg i forkjøpet Er veldig interessert og liker akkurat det der. Det gir en god trygg start på noe som kan bli noe videre. Jeg er klar med henne at det ikke blir noe sex fra min side etter date nr.2 før jeg vet at vi to passer sammen og er klar begge to. Kunne lett fått sex med henne etter date nr.2 , men vil se det hele an videre. Hun er deilig og vi har en veldig god "kjemi", men å kjøre på med sex så tidlig vil bare lage vonde følelser hos henne om det ikke blir noe seriøst videre. Da må jeg kjenne henne for at det skal skje, tar 1-3 måneder for min del. Noe jeg føler på kan bli et problem for henne som virker så hun liker meg veldig. Jeg liker henne også, men vil finne ut ting før sex blir aktuelt. For om ikke vil det å ha sex for min del, og så skjer det kanskje ikke mer? Da er det rett i en ny sirkel med hjertesorg og alt det drittet der. Anonymkode: 84bee...879 1
Jr.Garcon Skrevet 6. september 2020 #25 Skrevet 6. september 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Du måtte vippse penger han hadde lagt ut. Herregud. Ja det kunne jo vært livsfarlig og faktisk spandere på en dame. Norske menn er ikke menn. Anonymkode: 4e332...b1c Joda, vi er menn. Det er bare at norske damer i tillegg til å være vakre, også er ressurssterke og økonomisk selvstendige 👌 2
Bbw Skrevet 6. september 2020 #26 Skrevet 6. september 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Skriv; Hei, takk for en hyggelig date i går. Ønsker gjerne å treffe deg igjen, hører fra deg om det er gjensidig. 😊 Anonymkode: c6d44...e9a Den her hadde jeg sendt avgårde. Kort og grei, så slipper man å gå rundt å lure. Selv har jeg aldri ventet de såkalte 3 dagene enkelte snakker så mye om, liker jeg daten så kan jeg godt være den første som sender en hyggelig melding etter noen timer eller seinest neste dag😊
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #27 Skrevet 6. september 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Du måtte vippse penger han hadde lagt ut. Herregud. Ja det kunne jo vært livsfarlig og faktisk spandere på en dame. Norske menn er ikke menn. Anonymkode: 4e332...b1c Jeg måtte ikke vippse penger, jeg sa at jeg skulle vippse han tilbake (selvom han sa jeg ikke trengte!) -TS Anonymkode: b4bb8...e86
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #28 Skrevet 6. september 2020 Jeg har flere ganger sendt melding nesten rett etter første date, og har fått positiv respons på det Anonymkode: 1538b...a8f
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #29 Skrevet 6. september 2020 Jeg sendte en melding der det stod "jeg synes det var hyggelig igår, og lurte på om du vil møtes igjen? til helgen?". Han svarte at det gledet han at jeg mente det samme som han, og han foreslo å møtes lørdag neste helg MEN! når jeg er interessert i person vil jeg gjerne snakke med de ofte, og tenker på de store deler av dagen. Denne fyren er en smule introvert og har vanskeligheter med å knytte seg til folk har han sagt. Han sender som sagt aldri melding først, men svarer og stiller spørsmål når jeg sender først jeg vil ikke mase på han. Jeg har ikke så god kjennskap med introverte personer, men er dette en greie? At de tar lite kontakt? Det var som sagt hyggelig da vi møttes IRL, og da virket han ikke sjenert eller lignende. -TS Anonymkode: b4bb8...e86
Gjest vanSteike Skrevet 6. september 2020 #30 Skrevet 6. september 2020 Uff... hele denne "når skal jeg sende melding"-greia bør stedes til hvile så snart som mulig. Riktig svar deles herved ut helt gratis: 1) Du venter så lenge som det passer i forhold til det inntrykket av deg selv du har skapt. Korrekt og reservert venter gjerne noe lenger enn leken og impulsiv. Men det viktige er... 2) La meldingen inneholde noe humoristisk som refererer til ett eller annet dere snakket om på daten, og la tonen være lett flørtende. Felles intern humor har en veldig kraftig bonding effect, så få dette etablert så fort som mulig. (Og når du først vet dette kan du gjerne følge litt med på samtalen allerede på dagen for å planlegge hva du skal skrive i første melding.) Suksess er aldri garantert, men dette er definitivt en oppskrift det er vanskelig å slå. Dere kan sende gamle vanSteike en varm tanke som takk neste gang det kommer til nytte. 🙂
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #31 Skrevet 6. september 2020 2 timer siden, vanSteike skrev: Uff... hele denne "når skal jeg sende melding"-greia bør stedes til hvile så snart som mulig. Riktig svar deles herved ut helt gratis: 1) Du venter så lenge som det passer i forhold til det inntrykket av deg selv du har skapt. Korrekt og reservert venter gjerne noe lenger enn leken og impulsiv. Men det viktige er... 2) La meldingen inneholde noe humoristisk som refererer til ett eller annet dere snakket om på daten, og la tonen være lett flørtende. Felles intern humor har en veldig kraftig bonding effect, så få dette etablert så fort som mulig. (Og når du først vet dette kan du gjerne følge litt med på samtalen allerede på dagen for å planlegge hva du skal skrive i første melding.) Suksess er aldri garantert, men dette er definitivt en oppskrift det er vanskelig å slå. Dere kan sende gamle vanSteike en varm tanke som takk neste gang det kommer til nytte. 🙂 Jeg vet rett etter en date hvordan det har gått! Så pass selvinnsikt og innsikt i hva som har foregått har jeg. Er det helt uten "kjemi" der sender jeg ikke noe mer melding tilbake. Er det en kjemi der så sender jeg melding samme kveld og takker for en hyggelig kveld, og at jeg håper vi kan treffes igjen. Har aldri bommet på det og respons. Siste date akkurat det samme, likte henne utrolig godt fra første sekund, og hun kysset meg på slutten Det sier seg jo selv, skulle sende melding til henne timer etterpå, men hun sendte først Nå er det blitt flere dater og hun er forelsket i meg det vet jeg. Og jeg er det faktisk i henne. Det sier jeg ikke til henne, viser interesse og treffer henne oftere og oftere. Samtidig som jeg holder litt tilbake også. For ønsker ikke at det skal gå for fort frem heller. Ta seg tid til å bli godt kjent, før man går inn i et forhold. Aldri hold tilbake så mye at det sprer noen usikkerhet ovenfor den andre. Da ordner det meste seg, og innse at noen garanti over lengre tid har man aldri. Anonymkode: 84bee...879
AnonymBruker Skrevet 7. september 2020 #32 Skrevet 7. september 2020 Har aldri skjønt denne greia med å vente. De jeg har datet gjennom årene har jeg hatt daglig kontakt med frem til date, og da ville det blitt rart å ikke sende NOE før det har gått noen dager. Det ville de reagert på. Jeg har alltid sendt samme kveld, og alltid fått et koselig svar tilbake. Anonymkode: 771e4...6ed
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå