Gå til innhold

Helsetrygdekort


Lady Lovelylocks

Anbefalte innlegg

Bestillte dette kortet via SMS igår kveld. Bestilte til 2 personer (sendte SMS 2 ganger)

Men har kun fått en kvitteringsmeld. Tror dere det er det jeg får; da vi har samme adresse? Eller får jeg en til?

Det jeg egentlig lurer på er om jeg har fått bestillt til begge to...

Huff, ble rart dette her. Håper dere forstår... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bestillte dette kortet via SMS igår kveld. Bestilte til 2 personer (sendte SMS 2 ganger)

Men har kun fått en kvitteringsmeld. Tror dere det er det jeg får; da vi har samme adresse? Eller får jeg en til?

Det jeg egentlig lurer på er om jeg har fått bestillt til begge to...

Huff, ble rart dette her. Håper dere forstår... :sjenert:

Leste i avisen at de ikke sender kvitteringer på kvelden. men isåfall burde du jo ha fått i dag... Jeg sendte i dag, fik umiddelbart. Men det var jo kun for meg, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk jo en meld derfra idag. Det er derfor jeg lurer på om jeg har fått bestillt til begge, siden jeg kun fikk et svar...

Ja ja får vente og se hva som dukker opp da. Haster jo ikke akkurat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestillte dette kortet via SMS igår kveld. Bestilte til 2 personer (sendte SMS 2 ganger)

Men har kun fått en kvitteringsmeld. Tror dere det er det jeg får; da vi har samme adresse? Eller får jeg en til?

Det jeg egentlig lurer på er om jeg har fått bestillt til begge to...

Huff, ble rart dette her. Håper dere forstår... :sjenert:

Du kan jo gå inn på nett til siden til tygdeetaten og bestille. Det gjorde jeg og vi fikk begge kort i posten uken etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte både til meg, mannen min og sønnen vår i går. Fikk beskjed om at det tok ca en uke eller to å få dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestillte over nettet også jeg. Så nå vet jeg at begge får.

Har fortsatt bare fått en kvitteringsmeld, så da klarte jeg sikkert ikke og bestille for begge via sms. Men nå får vi i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trulta_*

Det er over et år siden vi fikk. Det er utrolig lite kjent. Mange har ikke hørt om det. Når du skal til utlandet SKAL du ha det med deg.

Dette kortet erstatter 111-skjemaet vi hadde før, men det gjalt jo bare for en reise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...