Gjest Guest Skrevet 20. juli 2005 #1 Del Skrevet 20. juli 2005 Hvor er det billigst å reise? Da mener jeg selve reisen, og hvor mye ting koster der. jeg tenkte på tur til Syden i august. Vil det være mulig å få en bra hopp-på tur da, gjerne til minst 3-stjerners hotell..Er redd for 2 stjerners etter dårlig erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomsten Skrevet 20. juli 2005 #2 Del Skrevet 20. juli 2005 Hvor er det billigst å reise? Da mener jeg selve reisen, og hvor mye ting koster der. jeg tenkte på tur til Syden i august. Vil det være mulig å få en bra hopp-på tur da, gjerne til minst 3-stjerners hotell..Er redd for 2 stjerners etter dårlig erfaring. ← Restplasser er det INGEN problemer m å finne i august måned. Derimot er de fleste uspesifiserte, så du må nok ut m litt høyere pris for å få et 3-stjerners... Men husk at RETT etter skolestart er det (av erfaring) mye ledig til billig penge. Du kan jo evt ta en hoppepå-tur og hvis d viser seg at hotellet er dårlig, betal det det koster å få oppgradering! Verdt sjansen! Eks: jeg dro til Menorca (søsterøya til Mallorca) for noen år siden, fikk et VELDIG bra hotell, kanskje fordi Menorca ikke er SÅÅÅÅ populært enda.... www.dinside.no/reise er en fin side for å holde seg oppdatert på restplasser! Synes dessverre at etter at Euro ble innført i de fleste syden-land, så er det ikke noe billig å feriere der lenger (ok, restaurantprisene er jo annerledes enn dyre Norge da...) På Kos for 2 år siden f.eks måtte jeg betale ca 50 kr for en rus-brus i pub-gata, altså like dyrt som her hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå