AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #1 Skrevet 5. september 2020 Jeg skal operere ankelen på dagkirurgen til uken. Hva burde jeg ha på meg? Er det ok med joggebukse? Den er jo litt enklere å få på når jeg er ferdig. Jeg får bandasje, ikke gips. Burde jeg ha en sekk som er stor nok til at alle klærne mine får plass i den? Regner med det er ok å ta med egne krykker. Jeg legger igjen klokken hjemme, og tar heller med en bok. Er det noe annet som kan være kjekt å huske på/ta med seg? Anonymkode: 60b14...4ab
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #2 Skrevet 5. september 2020 Jeg opererte kneet på dagkirurgiske og hadde på meg klær som var lette og ta på så joggebuske er jo greit, men det bør ikke være stram over leggen eller ankel. Klærne får du nok låst inn i eget skap, det gjorde jeg. Måtte ha på sykehusklærDe tok vare på nøkkel og mobil mens jeg var i narkose. Dette fikk jeg med tilbake med en gang jeg våkna opp på post op etterpå. Ha sko som er lette og ta på. De hjelper deg hvis nødvendig. Jeg ble overført til ortopedisk etterpå siden jeg var alene hjemme og ingen kunne se ettermeg så jeg angra på at jeg ikke hatt tatt med lesestoff. Men heldigvis var det ukeblader noen hadde lagt igjen på rommet. Hadde heldigvis tatt med laderen til mobilen. Anonymkode: 36885...5b2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #3 Skrevet 5. september 2020 Ha på enten shorts eller joggebukse som er stor og åpen i bunnen. Egne krykker må du ha ja, får ikke de gratis. Husk lesestoff eller kindle, og mobil + lader hvis du blir en stund Anonymkode: 68655...eb1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #4 Skrevet 6. september 2020 Jeg vil foreslå en bukse med vide ben, evt. en shorts eller et skjørt. Det kan være ømt å trekke en bukse med strikk nederst over en nyoperert fot. Er lurt å ta med en sokk som er god og myk og vid nok til å trekke over foten. Det kan være kaldt å komme seg ut i bilen etterpå. Og krykker er lurt da du må kjøpe hvis du ikke har. Ha en god og stødig sko på den andre foten. Hvis du ikke har erfaring med krykker er det lurt å øve i forkant slik at du mestrer trapper. Anonymkode: 2c8d8...ee1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå