Gå til innhold

Symptom på hjerteinfarkt eller ikke?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei😊min man har hatt kramper små verk på venstre side,rett over brystvorten i ettermiddag kveld.

Det første jeg tenker på er jo hjerteinfarkt,men han mener det ikke er det,og ikke noe å ta på vei for.han sier nå at det ikke er vondt lengre.

Jeg er jo livredd noe farlig,samtidig som jeg kan Absolut ingenting om dette,han har ingen andre symptomer.

Det han har vondt er det typisk ved hjerteinfarkt,?

Anonymkode: d2b8d...e40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest sannsynlig muskulært. Hjerteinfarkt kjennes som regel som en trykkende smerte i midten av brystet hvor man kaldsvetter og er tungpustet. Men dersom mannen din er eldre og overvektig så øker risikofaktorene, så greit å få det undersøkt uansett.

Anonymkode: dcc1f...a6d

• Liker 2
Skrevet

Han er 50 år overvektig men ingen andre symptomer, 

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei😊min man har hatt kramper små verk på venstre side,rett over brystvorten i ettermiddag kveld.

Det første jeg tenker på er jo hjerteinfarkt,men han mener det ikke er det,og ikke noe å ta på vei for.han sier nå at det ikke er vondt lengre.

Jeg er jo livredd noe farlig,samtidig som jeg kan Absolut ingenting om dette,han har ingen andre symptomer.

Det han har vondt er det typisk ved hjerteinfarkt,?

Det mest vanlige tegnet på hjerteinfarkt er nummen venstre arm, en belte som presses rundt livet, og en bjørn som presser på brystet. Han har ikke hjerteinfarkt symptomer. Det der er muskulært. Garantert. Jeg får det samme når jeg har angst. Det er ikke farlig. 

Anonymkode: fdbb5...ff1

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det mest vanlige tegnet på hjerteinfarkt er nummen venstre arm, en belte som presses rundt livet, og en bjørn som presser på brystet. Han har ikke hjerteinfarkt symptomer. Det der er muskulært. Garantert. Jeg får det samme når jeg har angst. Det er ikke farlig. 

*et belte. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...