AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #1 Skrevet 4. september 2020 Hei😊min man har hatt kramper små verk på venstre side,rett over brystvorten i ettermiddag kveld. Det første jeg tenker på er jo hjerteinfarkt,men han mener det ikke er det,og ikke noe å ta på vei for.han sier nå at det ikke er vondt lengre. Jeg er jo livredd noe farlig,samtidig som jeg kan Absolut ingenting om dette,han har ingen andre symptomer. Det han har vondt er det typisk ved hjerteinfarkt,? Anonymkode: d2b8d...e40
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #2 Skrevet 4. september 2020 Mest sannsynlig muskulært. Hjerteinfarkt kjennes som regel som en trykkende smerte i midten av brystet hvor man kaldsvetter og er tungpustet. Men dersom mannen din er eldre og overvektig så øker risikofaktorene, så greit å få det undersøkt uansett. Anonymkode: dcc1f...a6d 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #3 Skrevet 4. september 2020 Han er 50 år overvektig men ingen andre symptomer, Anonymkode: d2b8d...e40
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #4 Skrevet 4. september 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei😊min man har hatt kramper små verk på venstre side,rett over brystvorten i ettermiddag kveld. Det første jeg tenker på er jo hjerteinfarkt,men han mener det ikke er det,og ikke noe å ta på vei for.han sier nå at det ikke er vondt lengre. Jeg er jo livredd noe farlig,samtidig som jeg kan Absolut ingenting om dette,han har ingen andre symptomer. Det han har vondt er det typisk ved hjerteinfarkt,? Anonymkode: d2b8d...e40 Det mest vanlige tegnet på hjerteinfarkt er nummen venstre arm, en belte som presses rundt livet, og en bjørn som presser på brystet. Han har ikke hjerteinfarkt symptomer. Det der er muskulært. Garantert. Jeg får det samme når jeg har angst. Det er ikke farlig. Anonymkode: fdbb5...ff1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #5 Skrevet 4. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det mest vanlige tegnet på hjerteinfarkt er nummen venstre arm, en belte som presses rundt livet, og en bjørn som presser på brystet. Han har ikke hjerteinfarkt symptomer. Det der er muskulært. Garantert. Jeg får det samme når jeg har angst. Det er ikke farlig. Anonymkode: fdbb5...ff1 *et belte. Anonymkode: fdbb5...ff1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå