Avokado Skrevet 4. september 2020 #1 Skrevet 4. september 2020 (endret) . Endret 12. november 2023 av Avokado
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #2 Skrevet 4. september 2020 Du kan få deg noe med han, men du kan ikke få han. Anonymkode: 3223a...699 5
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #3 Skrevet 5. september 2020 3 timer siden, Avokado skrev: Hei! Haha, håper virkelig ikke at han leser her inne og kommer over denne posten.. 😛 Det har seg slik at jeg den siste mnd har vært med en fyr, og det har vært veldig hyggelig! Tatt en øl, gått tur, tatt noen kjøreturer sammen - ikke de store greiene, men koselig har det vært. Han har vel kanskje vært pådriveren og blant annet sagt at noe av det beste han liker ved meg, er at han føler at han kan slappe av mens vi er sammen, mens jeg har vært mer tilbakeholden da jeg har vært litt usikker på hva jeg vil, da han normalt er en type jeg vanligvis ikke faller for. Ville uansett gi det en sjanse. Det skulle selvfølgelig endre seg. Uansett, han er en person som er utrolig vanskelig å lese. Vi begge var utrolig dårlig på å avslutte datene, fikk såvidt en klem. Tenkte at han kanskje var litt sjenert (det var jo jeg også forsåvidt). Fikk høre i ettertid at burde ha kysset meg tidligere, men var redd for å skremme meg bort. Samtidig kunne han være veldig direkte og var stort sett kjapp i replikken sin. Dette var kanskje enav tingene som jeg ble litt sjarmert av. Det her var egentlig ikke så veldig relevant, men litt bakgrunnshistorie skader kanskje ikke. Så for å ta steget videre, avtalte vi at jeg skulle sove over hos han. Var litt kleint i starten, men det gikk seg til etterhvert, trodde jeg.. egentlig lå vi vel hele natten til tidlig morgen og koste. Null søvn den natten. Han kunne fortelle meg at han vanligvis ikke liker å kose med jenter på denne måten, men med meg, var det annerledes. Komplimenter fikk jeg og, men hvor oppriktig han var, vet jeg ikke. Jeg, som den tenkende personen som jeg er, begynner selvfølgelig å koke kål for meg selv. Jeg merker at jeg begynner å bli ganske interessert i fyren, og formidler dette til han.. får servert tilbake at han "trivdes med meg, men ikke var interessert i noe forhold her og nå, må fokusere på andre ting, men treffer deg gjerne fortsatt". Han nevnte på første date at han trodde at seriøse relasjoner eller forhold kanskje ikke var noe for han. Dum som jeg er, valgte jeg å ignorere det og datet han videre. Vi hadde det jo så fint! Med mindre han hadde en annen oppfatning, hehe.. Vi snakket ikke sammen på et par dager.. jeg orker ikke gå rundt å lure, så jeg gjør feilen med å spørre når jeg får se han neste gang. Han svarer da med at "han ikke vet hva han vil akkurat nå, og at han trenger å få ting litt på avstand før han kan møte meg igjen". Hva mener han med det? Det er greit nok, jeg skjønner at han kanskje ikke er interessert, men hva var det som endret seg plutselig over natten? Jeg står igjen og er forvirret må jeg innrømme. Jeg ønsket egentlig bare å vite om vi var på samme side, se om det kanskje kan utvikle seg etterhvert. Fikk han panikk? Stilte jeg han til veggs for tidlig? Så vidt jeg vet, nevnte jeg aldri forhold heller.. Beklager rotete innlegg, men hvis noen har noen erfaringer og råd å dele, så mottas det med stor takk ❤️ Opplevd lignende. Hva er det med mannfolk som ikke vil ta ting videre,ikke vil prioritere osv. Hvorfor tror de alltid at gresset er grønnere rundt neste sveip/match. Utrolig frustrerende. Anonymkode: c7503...5b6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #4 Skrevet 5. september 2020 Han nevnte på første date at han trodde at seriøse relasjoner eller forhold kanskje ikke var noe for ham. I tillegg har han sagt senere at han ikke var interessert i forhold her og nå og at han ikke vet hva han vil. Jeg forstår ikke helt hvordan du kan være forvirret. Han vil ikke være i et forhold med deg! Det er selvutslettende å tro eller håpe at han vil elske deg etter hvert. Det er ikke din oppgave å være i relasjonen for å overbevise ham om at du er bra nok og verdt å elske. Gå videre og finn en mann som er klar for forhold. Anonymkode: 73956...6c2 7
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #5 Skrevet 5. september 2020 Ikke kast bort livet ditt på en loser. Du fortjener en mann som er forutsigbar, seriøs og ikke får deg forvirret. Anonymkode: d04a6...692 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #6 Skrevet 5. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke kast bort livet ditt på en loser. Du fortjener en mann som er forutsigbar, seriøs og ikke får deg forvirret. Anonymkode: d04a6...692 Ingenting med denne mannen som sier han er en looser. Han har sagt at han ikke vil være i et forhold. Han vil ha nærhet og kos. TS kan selv bestemme om hun vil være med på dette. Han er ingen looser selv om han ikke vil det samme som TS. Anonymkode: 73956...6c2 7
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #7 Skrevet 5. september 2020 Jeg tror det absolutt kan bli noe. Men han er ikke en person som rusher inn i noe forhold. Og hva ER det egentlig.. altså.. Jeg skjønner jo en vil vite om en vil treffe hverandre igjen. Men.. når det er avklart så ha det litt morsomt, fint en periode uten å ha det for travelt. Han har jo også i utgangspunktet sagt han ikke vil inn i forhold, men det tror jeg mange snur på. Men de snur fordi de liker å være med den personen, ting er udramatisk, en er tiltrukket og sikkert andre faktorer. Og det å VENTE. Jeg synest ikke du skal det, dvs at du setter livet ditt på hold pga han. Lev livet ditt som du vil og og vær åpen om muligheter. Anonymkode: d8e78...982 1
exictence Skrevet 5. september 2020 #8 Skrevet 5. september 2020 Bare slapp av og ikke gjør noe. La det være opp til han å ta initiativ. Egentlig er jeg for å selv ta initiativ, men det har du gjort. Du har sagt hvor du står. Nå kan det være opp til han å "få fingeren ut". Faktisk kan du bare slappe av. Ta ting som det kommer. Anbefaler å ikke mase eller spørre ham om hva han vil osv. La han heller spørre deg.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #9 Skrevet 5. september 2020 Det enkleste du kan gjøre om du ønsker kjæreste er å gå videre. Kan fyren din endre mening hvis han møter "den rette"? Ja, men sannsynligheten for det er liten. Anonymkode: 555c2...ff1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #10 Skrevet 5. september 2020 Et tips er å virkelig lytte og ta ting folk sier i begynnelsen av en relasjon alvorlig. "Min" fortalte på første date at han er introvert å har mye behov for alenetid. Jeg husker at jeg tenkte at dette kan umulig stemme siden han er så utadvent og flink sosialt. Hvis han møter den riktige jenta vil han nok henge mye med henne. I dag, 7 måneder etterpå, er nettopp dette med hvor mye tid vi skal tilbringe med hverandre vårt største problem. Hadde jeg tatt det han sa på første date på ordet, hadde jeg kanskje gått. Det er vondt å ikke vite om fyren henger med deg for å blidgjøre deg når han kanskje egentlig ikke har lyst. Nå har jeg blitt glad i han og vil trolig ikke forlate han pga. dette Anonymkode: 555c2...ff1 2
Avokado Skrevet 5. september 2020 Forfatter #11 Skrevet 5. september 2020 Dere har nok rett. Har vel kanskje oversett det som ble sagt, så den tar jeg på min kappe. Har heller egentlig ikke tenkt sånn altfor langt frem i tid, bare at dette var hyggelig og at jeg ikke ønsker å bruke tiden min på noe useriøst - har i grunn trekt meg unna den dagen han sa dette. Tror han også er av den typen som er vanskelig å komme innpå. Nå vet han hvor jeg står, så gjør derfor ikke noe videre fremstøt. :) takk for alle innspill.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #12 Skrevet 5. september 2020 Han venter bare på at noe bedre dukker opp. Slik er menn blitt i dag. Har kvinner på vent, kanskje noe bedre dukker opp... bare gå... Anonymkode: aa627...4fc 1
Avokado Skrevet 5. september 2020 Forfatter #13 Skrevet 5. september 2020 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han venter bare på at noe bedre dukker opp. Slik er menn blitt i dag. Har kvinner på vent, kanskje noe bedre dukker opp... bare gå... Anonymkode: aa627...4fc Mye mulig. Ikke rart mange tar det til seg og kanskje får relasjonsskader. Uansett vet jeg mine verdier og at jeg er en bra jente, så anser ikke dette som et tap akkurat. Men ja, dating 2020 er på mange måter vanskelig altså! Mye som skal klaffe, og mye kan gå galt. Endret 5. september 2020 av Avokado 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå