Gå til innhold

Hvor mye hårtap er vanlig

Fremhevede innlegg

Skrevet
27 minutter siden, ella_b skrev:

Mister du hårstråene fra roten eller brekker de av?

Hva betyr det om de brekker av?

Anonymkode: 6c94e...8e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 4.9.2020 den 21.54, AnonymBruker skrev:

PR dag? Jeg dusjer daglig, og når jeg tørker håret og grer det så er det så enormt mye hår som faller av. Og iløpet av dagen også. Har jo lært at man mister hår iløpet av en dag, men får dere også store hauger daglig?

Anonymkode: 

Har du vært hos legen og sjekket hormon status og vitaminer?

Anonymkode: 06859...760

Skrevet

Man mister hår noen månder etter feber feks.

Anonymkode: 12fa0...697

Skrevet

Mister man hår i overgangsalderen? 

Anonymkode: ce835...a55

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mister man hår i overgangsalderen? 

Anonymkode: ce835...a55

Det gjør man.

Anonymkode: 6c94e...8e4

Skrevet

Vil anbefale Nisim shampoo mot håravfall. Det har i flere perioder hjulpet meg stort. Kjøpes på apotek eller på nisim.no. Kan også bestille små flasker direkte fra nisim.no for å teste, før man kjøper større flasker. Jeg er ikke sponset av eller jobber for Nisim eller apotek, men ville bare si dette til dere som sliter, for jeg vet så godt åssen det er, hvor fortvilende det er ❤️

Anonymkode: 6b60e...817

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil anbefale Nisim shampoo mot håravfall. Det har i flere perioder hjulpet meg stort. Kjøpes på apotek eller på nisim.no. Kan også bestille små flasker direkte fra nisim.no for å teste, før man kjøper større flasker. Jeg er ikke sponset av eller jobber for Nisim eller apotek, men ville bare si dette til dere som sliter, for jeg vet så godt åssen det er, hvor fortvilende det er ❤️

Er det ikke den man må vaske håret i 7 dager? Har prøvd Nioxin, men den hjalp ingenting pluss at jeg reagerte allergisk på den.

Anonymkode: 4b3f2...b91

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mente hver dag i 7 dager.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mente hver dag i 7 dager.

Hver dag i 8 dager (deretter når man selv ønsker det), men liten pris å betale det da :) Hvis ikke du vil endre shampoovaner vil jeg iallfall råde deg til å innta et tilskudd av Biotin :)

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hver dag i 8 dager (deretter når man selv ønsker det), men liten pris å betale det da :) Hvis ikke du vil endre shampoovaner vil jeg iallfall råde deg til å innta et tilskudd av Biotin :)

Nisim er uten sulfater og ikke hard for hodebunnen. Jeg har selv sensitiv hodebunn. Jeg mister kanskje maks 50 hår om dagen nå, noe som er normalt, mot tidligere hvor børsten ble full av hår. Jeg har funnet min redning iallfall, men alle må jo finne det som fungerer for en selv. Men gjør man ingenting, så vil nok heller ikke håravfallet slutte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...