AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #1 Skrevet 4. september 2020 Det er vel ikke en uvanlig preferanse, men hva legges egentlig i det? Opp og ned fjell, sykling i flere km, surfing? Eller kan det være noe så enkelt som en kvinne som liker å danse (altså som trening) et par ganger i uka? Eller ei som liker å gå lange turer, men ingen annen type sport? Hvor går grensa? Anonymkode: bb31e...487 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #2 Skrevet 4. september 2020 Jeg tror det er en mer akseptert kode for "ikke overvektig". Anonymkode: 8799c...888 11
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #3 Skrevet 4. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel ikke en uvanlig preferanse, men hva legges egentlig i det? Opp og ned fjell, sykling i flere km, surfing? Eller kan det være noe så enkelt som en kvinne som liker å danse (altså som trening) et par ganger i uka? Eller ei som liker å gå lange turer, men ingen annen type sport? Hvor går grensa? Anonymkode: bb31e...487 I all hovedsak betyr det utseendemessig fit, slank og stram. Aktivitetsmessig trenger det ikke være rare greia, men gjerne tar seg en tur på trimsenteret innimellom, går turer eller lignende. Gjerne lett på ræv, altså ingen sofagris. Anonymkode: 0246a...9eb 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #4 Skrevet 4. september 2020 Varierer nok fra mann til mann, og kanskje litt fra sted til sted. Akkurat nå bor jeg på et sted hvor friluftsliv og ekstremsport verdsettes høy, sånn at man nesten er litt rar om man ikke driver med det. Jeg som foretrekker dans og pilates opplever fullstendig tørke, mens min venninne som driver med klatring har hele stedet med omkringliggende områder etter seg. Det har vært bedre når jeg har bodd mer bynære, men jeg tror uansett hun som klatrer ville hatt overtaket, har inntrykk av at mange menn synes det er kult med damer som er litt tøffe. Anonymkode: 30bb1...437
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #6 Skrevet 4. september 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: I all hovedsak betyr det utseendemessig fit, slank og stram. Aktivitetsmessig trenger det ikke være rare greia, men gjerne tar seg en tur på trimsenteret innimellom, går turer eller lignende. Gjerne lett på ræv, altså ingen sofagris. Anonymkode: 0246a...9eb For meg er det motsatt. Hun kan gjerne være litt rund så lenge hun er sprek nok til å bli med meg på skitur, og generelt liker å trene. Anonymkode: 69d50...a44
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #7 Skrevet 4. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: I all hovedsak betyr det utseendemessig fit, slank og stram. Aktivitetsmessig trenger det ikke være rare greia, men gjerne tar seg en tur på trimsenteret innimellom, går turer eller lignende. Gjerne lett på ræv, altså ingen sofagris. Anonymkode: 0246a...9eb Handler mer om at man vil ha noen å være aktiv sammen med, og som har forståelse for at det prioriteres foran mye annet. Anonymkode: d4ebc...789
Sykkelkopp Skrevet 5. september 2020 #8 Skrevet 5. september 2020 Jeg er treningsnarkoman, så jenter som trener styrke er definitivt å foretrekke. Men jenter som er aktiv ellers, f.eks jogger er også attraktivt. Litt mer skeptisk til de som er veldig på det med å gå tur hele tiden. En tur innimellom setter jeg og pris på, men noen kan bli for mye der for meg Og ja, jenter som danser er attraktivt så lenge det er en dans jeg liker. Hip hop og moderne dans = meh Latinske danser, magedans, poledance = plusspoeng
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #9 Skrevet 5. september 2020 6 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Jeg er treningsnarkoman, så jenter som trener styrke er definitivt å foretrekke. Men.... hvorfor? Hvorfor søker du en sporty jente som trener styrke, eller som jogger? Noe sier meg at dette gjør dere uansett sjeldent i lag. Eller var det mer fordi en sporty jenter treffer dine utseendepreferanser bedre? Anonymkode: 0246a...9eb
Gjest MissFlower Skrevet 5. september 2020 #10 Skrevet 5. september 2020 Jeg tror det handler om at kvinner som er sporty, liker å ta vare på seg selv, de trener, derav har de god helse, orker å gjøre ting, og ser sunne og friske ut. Jeg er selv kvinne, men kunne nok ikke datet en mann som ikke likte å holde seg i form og ta vare på kroppen sin. Han må like å spise sunt, trene litt (snakker ikke om å bo på gymmet, eller i langrennsløypa) men tenker at en sunn kropp og sprek kropp, er en glad kropp som vil holde langt inn i alderdommen, en har såklart ingen garantier, men man har definitivt mye større sannsynlighet for det.
Sykkelkopp Skrevet 5. september 2020 #11 Skrevet 5. september 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men.... hvorfor? Hvorfor søker du en sporty jente som trener styrke, eller som jogger? Noe sier meg at dette gjør dere uansett sjeldent i lag. Eller var det mer fordi en sporty jenter treffer dine utseendepreferanser bedre? Anonymkode: 0246a...9eb Jeg tenker det ville vært fint å ha med dama på trening iallfall noen dager i uken. Jogge kan hun gjøre på samme senter. Og jogging er rett og slett sexy. Ja fordi hun da blir fit, men det er for flere grunner enn bare utseendet. Hvis jeg hører at en jente som allerede er fin liker å jogge blir jeg mer interessert, selv om hun ikke har endret utseendet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå