AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #1 Del Skrevet 4. september 2020 Jeg har sluttet å trene etter korona stengte. Problemet er at det er så sykt deilig. Det å klemme inn treningen gav meg veldig mye stress. Jeg opplever livet mitt mye mer harmonisk nå. Det skal nevnes at jeg alltid tar meg en tur 2-3 timer i helgene, jeg har en jobb med mye bevegelse og går til sammen 1,5t til og fra jobb daglig. Jeg ser for meg at jeg etterhvert vil legge til skitur, svømming, eller lignende i helgen. Er det nok eller er jeg blitt inaktiv? Anonymkode: 5c3ef...2fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 4. september 2020 #2 Del Skrevet 4. september 2020 Hva som er god nok mengde for deg er det bare du som kan svare på. Men det anbefales 30 min fysisk aktivitet om dagen. Du skriver jo at du går ganske langt til/fra jobb. Ser for meg at dette egentlig holder. Du kan trøste deg med at jeg er mindre aktiv enn dette... Hater det. Jeg har dog en sykdom som gjør at jeg i perioder må være noe inaktiv. Er først da jeg skjønner hvor glad jeg er i trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunset90 Skrevet 5. september 2020 #3 Del Skrevet 5. september 2020 Og kombinere trening med hverdagen kan være en utfordring for noen. Men brenner du nok for det, eller lysten er der, så er det omtrent aldri noe problem, du finner tid til det. Har man en flyt med trening, så kan det være vanskelig og bryte opp det mønsteret når det fungerer. Her må du gjøre hva du trives med tror jeg, en hva som er bra nok eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #4 Del Skrevet 5. september 2020 Du har jo masse kondisjonstrening, men hva med å legge inn en styrkeøkt hjemme 2-3 dager i uka? Anonymkode: 35d5c...01f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #5 Del Skrevet 13. september 2020 Føler på akkurat det samme som deg. Sluttet på senter da koronaen kom og har kommer ikke tilbake- uansett. Det ble et stressmoment i min hverdag også. Liker bedre tanken på hverdagsaktivitet, sykler til jobb hver dag. Men det langt fra nok med stillesittende jobb, så har funnet masse øvelser på nettet. Både yoga og styrke. Går tur utenom. Deilig å trene hjemme og gjøre det når det passer meg. Har fått bedre resultater med dette enn senter og sparer tid og de 650 kronene går til pensjonssparing.😉 PS! Biltema har rimelige manualer. Anonymkode: 2d5d6...10e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå