Gå til innhold

6 uker igjen - vondt i magen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå er det bare 6 uker igjen til jeg står hvit brud, og jeg får vondt i magen bare ved tanken - begynner virkelig og bli nervøs.....

I helga hadde jeg mareritt at ikke fotografen kom - så mandag kl ni ringte og spurte om de husket oss - heldigvis lo hun bare av meg :)

Igår var vi og leverte ringene våre til gravering og oppussing - og jeg spurte vel tre ganger om hun var sikker på at vi fikk de tilbake til bryllupsdagen vår - hun ringte forsikerhets skyld til verkstedet - godt alle tar det med et smil

Og oppi det hele GRUER jeg meg VELDIG til utdrikningslaget - lurer på hvordan jeg blir uka før jeg - godt jeg har tatt meg ferie da ihvertfall........

Videoannonse
Annonse
Gjest toneline
Skrevet

Forstår godt hva du mener, er også veldig nervøs.. :roll: Klarer liksom ikke slappe helt av noen gang. Redd for å glemme noe, snuble i kjolen, at jeg begynner å stamme under talen osv.. :tristbla:

Men det går nok bra skal du se. Vi blir nok gift både du og jeg ;)

Kjempemasse lykke til med den store dagen :):klem:

Skrevet

Henger meg på toneline her jeg, for alt kommer til å gå så bra, skal du se! ;)

Du blir nok godt gift, og langt i fra så mange ting du tenker at skal gå galt går galt...bare forsøl å slappe litt av og nyte den siste tiden med planlegging også!

Skjønner ellers veldig godt hva du mener! De værste marerittene har ikke innhentet meg enda, heldigvis...men det kommer vel, nervene blir jo fler og fler! :ler:

Men du, u-laget blir sikkert en opplevelse - jeg var et "vrak" selv når jeg satt der og bare ventet på at forlover skulle dukke opp, men det ble en fantastisk fin dag altså!

:klem:

Skrevet

10 dager til det er min tur, og jeg kjenner det i magen ja...

Skrevet

Jeg har 3 dager igjen.....skjelve,skjelve.....

Skrevet
Forstår godt hva du mener, er også veldig nervøs..  :roll: Klarer liksom ikke slappe helt av noen gang. Redd for å glemme noe, snuble i kjolen, at jeg begynner å stamme under talen osv..  :tristbla:

Disse tingene er ikke så viktige. Hva så om man snubler i kirken (noe som forresten er ganske vanskelig hvis man har underskjørt under kjolen). Det verste som skjer er at folk ler litt godmodig. Det er jo tross alt bare venner og familie der, og ingen som bryr seg om sånt.

Gled dere!

Skrevet (endret)

Hadde nerver og mareritt selv, men dagen gikk som en drøm !! Vi sa begge ja og ikke snublet/tryna jeg i kjolen (litt av ett syn hadde vel det vært, truseløs som jeg var..... :rodme: )

ALT går bra skal dere se !! :kose:

Endret av Tyren
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg ble ikke vettaskremt før vi stod utenfor kirken, jeg........

Og jeg var meg sjæl igjen så fort jeg fikk satt meg på stolen der oppe ved alteret. Men de nervene er ikke til å spøke med.

Så lenge du er sikker på at du vil gifte deg med mannen du skal gifte deg med, skal du ikke fortvile. Det som skal gå galt går galt, og noe skal gå galt for at ekteksapet skal bli lykkelig, i følge gammel overtro :ler:

Gjest Gjest_Annie78_*
Skrevet

Vet akkurat hvordan du har det..... Jeg giftet meg på lørdag (16.), og har hatt nervøs mage ganske lenge. Både for begge utdrikningslagene og for selve dagen. Men alt gikk som smurt. Jeg tenkte ikke over alle detaljene på bordpynten og at kremen på bryllupskaka ikke tålte varmen så godt. Det aller viktigste var tilbakemeldingen fra gjestene. ALLE storkoste seg og flere sa at det var det koseligste og best organiserte bryllupet de hadde vært i. Det var egentlig bare det jeg ville høre. Det, og at min kjære svarte JA i kirka. Så, om du har litt nerver, det er bare normalt og jeg tror det bare gjør at selve dagen blir 10 ganger så bra som hvis du ikke hadde vært nervøs. Du skal merke at dagen nærmer seg. Nyt dagene selv om du er nervøs, og husk at det er meningen at en slik dag bare skal finne sted en gang... ;)

Skrevet

Bare 3 uker igjen, og jeg har faktisk ikke begynt å bli nervøs enda... MEN det kommer nok den siste uken tenker jeg :)

Skrevet (endret)

Jeg har en uke igjen i dag! :hoppe:

Har ikke begynt å grue meg noe særlig ennå, men det må vel komme snart?

Angående utdrikningslaget så er det sikkert ikke noe å grue seg for. Jeg hadde det ihvertfall helt knall!

Lykke til!!

Endret av Princess Peach
Skrevet

Jeg er nå ferdig.... å det er godt... stresset litt på slutten...... det eneste jeg grudde meg til va kirkegulvet...... og vi hadde så dårlig tid... fra frisør til kirke....( va litt sein til kirka.......) Så hadde vi to små på nesten 3 år til brudepike & sven og dei tok all min oppmerksomhet hele vei opp til alteret..... det va litt godt........ ingen ting å grue seg til alt går helt bra....

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

hei ikka!

hversåsnill å legg ut bilder av deg og kjolen din da!!!! jeg er så spent!

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

føler alt bare dreier seg om bryllup tanker nå, eller vert helt siden september ifjor, året er bare blitt borte i en tankeboble!

og jeg gruer meg sinnsykt til å sitte i kirken!

Skrevet

Herregud, 3 uker og 5 dager igjen, blir mer og mer nervøs jeg........ også ikke nok med at jeg gruer meg til bryllupet så gruer jeg meg også veldig til utdrikningslaget..... hvilke lørdag blir det tro???

Jeg og forloveren min jobber samme helger så jeg har funnet ut at det enten er nå til helga eller den 20. august, og da blir det nok 20 august for da veit jeg mamma og pappa er hjemme, for hun har ordna med barnevakt for barna mine........ uff det er noen uker og gå og grue seg på det.......

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

puh...endelig overstått utdikningslag herfra! det var aromamasasje, ri på hest, grilling, ost/vin, fest, quiz, og MASSE mere! blei dri*a K@non!!! dårlig enda! puh!!!

men jeg tenkte bare å skrive att jeg har jo 3 uker til bryllup, og jeg gruer meg noe sinnsykt til dette kirkesittinga....

men det går vel bra! er vel som å hoppe fra et fjell, når dørene åpner seg er det ingen vei tilbake! :sjenert:

Skrevet

å så heldeig du er som er ferdig med utdrikningslaget da - DET ER IKKE JEG!!!

Fikk ei huskeliste av forloveren min idag; badetøy, fiskestang, bøtte med lokk, joggedress, gummisko!!!!

Herregud hva er det jeg skal i mitt utdrikningslag???????? er ikke noe rart en stakkar blir nervøs

Skrevet

på skogtur, komibnert med bading, fisking og bærplukking ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...