Gå til innhold

Neseproblematikk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg føler meg hele tiden så «rar» i nesa. Er en person som alltid er litt tett/snørrete, men føler nå at det er en ekstra rar følelse i nesa/halsen.

var hos ØNH for en stund siden og da sa han at nesemuslingene var hovne. Kan dette gi en «tett» følelse eller følelse av at man ikke merker luften så godt i nesa? (Får puste med nesa og luften passerer, det bare føles ikke helt åpent, nesten litt sånn numment).

hva er det evt som gjør at de muslingene blir hovne? Føler meg ikke like ille alltid hele tiden. 

slutta med otrivin for noen mnd siden etter å ha brukt det fast lenge. Kan det være at nesa føles annerledes pga det? Altså at jeg er vant til den følelsen i Nesa som otrivinen gir? 

Anonymkode: b01ca...994

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det kan nok ta tid før slimhinnene dine blir normale igjen etter å ha brukt otrivin så lenge. Bruk saltvannsspray om du ikke bruker det. 

Anonymkode: 32563...b17

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det kan nok ta tid før slimhinnene dine blir normale igjen etter å ha brukt otrivin så lenge. Bruk saltvannsspray om du ikke bruker det. 

Anonymkode: 32563...b17

Men enten så er det fortsatt hovent fordi det ikke har normalisert seg enda (vil det gjøre det?, eller så lurer jeg på om det er en følelse bare, at nesa er normal men at for meg føles der rart og ikke normalt fordi jeg er vant med den føles annerledes?

Anonymkode: b01ca...994

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...