AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #1 Skrevet 3. september 2020 Mistet et nært familiemedlem forje uke. Etter det har jeg vært mye redd. Jeg føler hun er her på en måte men på et fremmed vis. Jeg sover med lyset på om natta og føler meg urolig om kveldene. Har masse spm om døden. Og er selv redd for å dø. Jeg har allerede lagt om livsstilen min. Aldri vært så aktiv før som jeg er nå, men det er slitsomt. Blir så sliten av det. Jeg har holdt på hverdagen og jeg har vært så aktiv fordi jeg orker ikke kjenne på alle de vonde følelsene. Jeg klarer ikke legge meg ned å grine. Har heller ikke følt behov for det. Får nesten dårlig samvittighet av det. Men jeg får meg ikke til å gjøre det. Det aller værste er at jeg er så redd for så mye. Jeg har ikke sovet med lyset på siden jeg var et barn. Hvorfor skal jeg være så redd?? Anonymkode: 34048...b13
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #2 Skrevet 3. september 2020 Jeg hadde det også slik når et nært familiemedlem døde... Vet ikke hvorfor, men var redd jeg skulle ''se'' avdøde tilfeldige steder... At jeg skulle innbille meg at de fortsatt var der, noe jeg logisk visste ikke var mulig... Etter noen år er det mye bedre og tiden har vel hjulpet mye. ❤️ Men om du føler deg bedre ved å sove med lyset litt på i noen perioder, er det vel ok? Anonymkode: cdde6...f20
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #3 Skrevet 3. september 2020 Du kan ta kontakt med prest. Det er helt gratis å gå til samtaler med prest, og veldig fint, selv om man ikke nødvendigvis er religiøs. Ellers kan du bestille en time til fastlegen din. Anonymkode: 654f7...4bb
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #4 Skrevet 3. september 2020 Jeg tror at du plutselig, bevisst eller ubevisst, har forstått at du ikke er udødelig. Det er noe vi alle må gjennom før eller siden. Kanskje du skulle snakket med noen? Det er ikke farlig å kjenne på vonde følelser, men det kan være smertefullt. Husk at alt dette sitter i hodet ditt. Tror det er lurt at vi snakker mer om døden. Anonymkode: 5d1ea...59e
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #5 Skrevet 3. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du kan ta kontakt med prest. Det er helt gratis å gå til samtaler med prest, og veldig fint, selv om man ikke nødvendigvis er religiøs. Ellers kan du bestille en time til fastlegen din. Anonymkode: 654f7...4bb Prester kan være betryggende selv om man ikke er religiøs ja. De snakker med mye visdom og har lang utdannelse også Anonymkode: cdde6...f20
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå