AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #1 Del Skrevet 3. september 2020 Skjønner ikke helt problemet? Kom over denne posten da jeg er medlem (var så mange fra kg som snakket om dem, måtte bare sjekke det ut).. Skjønner ikke problemet så lenge ting er festet? Bråbremser man så får man jo ikke ting i trynet da alt går fremover, osv. Føler alle er så ekstrem hysteriske at jeg først syntes det var underholdende, men nå er jeg bare skremt. Hva mener dere? Anonymkode: 88c5d...93c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atropos Skrevet 3. september 2020 #2 Del Skrevet 3. september 2020 Den gruppa er galskap satt i system. Som en høneflokk uten hane står de klare til å hakke på enhver som prøver å spørre et enkelt spørsmål 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #3 Del Skrevet 3. september 2020 Just now, atropos said: Den gruppa er galskap satt i system. Som en høneflokk uten hane står de klare til å hakke på enhver som prøver å spørre et enkelt spørsmål 🙈 Godt at jeg ikke er den eneste som tenker det samme! Anonymkode: 88c5d...93c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #4 Del Skrevet 3. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Godt at jeg ikke er den eneste som tenker det samme! Anonymkode: 88c5d...93c Galskap... jeg følger bare for underholdningens del😂 Anonymkode: 0aece...d82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #5 Del Skrevet 3. september 2020 Galskap! Medlemmer som dikter opp egne regler som at barn ikke kan sitte forovervendt før de er minst 125 og 25 kilo/helst til konfirmasjonsalder🥴 . At beltestol skal brukes til 150/160. Anonymkode: 27926...734 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #6 Del Skrevet 3. september 2020 Gruppa er kanskje litt overdreven og galskap men den hyllegreia er jo livsfarlig! Helt rett at folk reagerer på noe sånt. Hva mener du med at ting går framover om man bråbremser? Anonymkode: c607e...e65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #7 Del Skrevet 3. september 2020 Hysterisk. Eg har noko liknande frå biltema, ikkje like fancy. Og ja barna får lov til å ha drikkeflaske med på lange turar, veit at det ikkje er så lurt men barn trenger hydrering også... Anonymkode: ef625...99c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #8 Del Skrevet 3. september 2020 8 minutter siden, AnonymBruker said: Bråbremser man så får man jo ikke ting i trynet da alt går fremover, osv. Du kan bli påkjørt fra flere kanter. Hvis bilbelte ikke er festa riktig kan du fyke framover og få bordet i brystet, halsen etc. Anonymkode: bb0da...4f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenelz Skrevet 3. september 2020 #9 Del Skrevet 3. september 2020 Just now, AnonymBruker said: Galskap! Medlemmer som dikter opp egne regler som at barn ikke kan sitte forovervendt før de er minst 125 og 25 kilo/helst til konfirmasjonsalder🥴 . At beltestol skal brukes til 150/160. Anonymkode: 27926...734 Ehh, jeg er sånn 160.. Forventer de at jeg skal bruke beltestol som voksen kjerring?? 😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #10 Del Skrevet 3. september 2020 Akkurat nå, Kenelz skrev: Ehh, jeg er sånn 160.. Forventer de at jeg skal bruke beltestol som voksen kjerring?? 😂😂😂 Heh, ja helst skulle vel korte voksne brukt beltestol🤷🏻♀️🙊🤣 Anonymkode: 27926...734 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #11 Del Skrevet 3. september 2020 Just now, AnonymBruker said: Du kan bli påkjørt fra flere kanter. Hvis bilbelte ikke er festa riktig kan du fyke framover og få bordet i brystet, halsen etc. Anonymkode: bb0da...4f9 Det har da med feil på bilbelte, og med den logikken så er det å sy puter i alle vinkler i bilen. Anonymkode: 88c5d...93c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #12 Del Skrevet 3. september 2020 Just now, AnonymBruker said: Heh, ja helst skulle vel korte voksne brukt beltestol🤷🏻♀️🙊🤣 Anonymkode: 27926...734 Så den ene gutten min som er 180 skal skal få lov å sitte uten og jeg skal liksom bruke beltestol?! 🤣🤣 Anonymkode: 88c5d...93c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #13 Del Skrevet 3. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Heh, ja helst skulle vel korte voksne brukt beltestol🤷🏻♀️🙊🤣 Anonymkode: 27926...734 GALSKAP! Anonymkode: 88c5d...93c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #14 Del Skrevet 3. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det har da med feil på bilbelte, og med den logikken så er det å sy puter i alle vinkler i bilen. Anonymkode: 88c5d...93c Det heter airbags. Anonymkode: bb0da...4f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenelz Skrevet 3. september 2020 #15 Del Skrevet 3. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Heh, ja helst skulle vel korte voksne brukt beltestol🤷🏻♀️🙊🤣 Anonymkode: 27926...734 Får vurdere det i mitt neste liv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #16 Del Skrevet 3. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det heter airbags. Anonymkode: bb0da...4f9 Har du airbags i alle vinkler så er jeg imponert 🤣 Anonymkode: 88c5d...93c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #17 Del Skrevet 3. september 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Har du airbags i alle vinkler så er jeg imponert 🤣 Anonymkode: 88c5d...93c Trenger ikke, har ikke løse gjenstander og et bord i bilen min. Anonymkode: bb0da...4f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #18 Del Skrevet 4. september 2020 12 hours ago, AnonymBruker said: Trenger ikke, har ikke løse gjenstander og et bord i bilen min. Anonymkode: bb0da...4f9 Gratulerer! Regner uansett med at de «løse» gjenstandene sitter godt fast i lommene sine. Og bruker man bilbelte riktig så gjør det svært lite at det står et lite papp bord der. Anonymkode: 88c5d...93c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå