Gjest leth Skrevet 20. juli 2005 #1 Skrevet 20. juli 2005 dere som skal gifte dere, har dere barn? store eller små? hva gjør dere med (små)barna under bryllupet? jeg er singel og ikke gifteklar. men neste helg skal jeg være "barnevakt" i et bryllup. det var jeg i påska også. har rimelig godt lag med barn...
Gjest Brud i sommer (ikke logget nå..) Skrevet 20. juli 2005 #2 Skrevet 20. juli 2005 Vi har to barn, og de skal være med i bryllupet. Vi har leid inn barnevakt (som barna kjenner) som skal være med under hele bryllupet. Når det yngste barnet legger seg, vil barnevakten sitte på et "connected" rom (vi er på et hotell) - mens det største barnet er med oss t.o.m. kakene. Det vil være en av mødrene våre som legger barna - sammen med barnevakten. Vi satser ikke på noe spesielt opplegg til barna, da alle barna som er med under middagen er små (elstemann er 3 år..). Lykke til til dere. Vi er nå bare 3 dager unna...
TeddyToria Skrevet 20. juli 2005 #3 Skrevet 20. juli 2005 Ingen barn enda, men det kommer forhåpentligvis etterhvert... Husker derimot at jeg selv ble passet på av "barnevakt" i flere bryllup i familien da jeg var mindre, og det var helt topp! Hadde nok gjort noe av det samme med mine barn dersom de hadde vært små. De hadde fått være med på både vielse og middag, men etterpå skjer det jo ikke så mye spennende for de små akkurat... Greit å ha noen til å passe på.
Gjest Guest Skrevet 20. juli 2005 #4 Skrevet 20. juli 2005 Vi har en gutt på snart 2 år. Han skal være med i kirken og til fotografen etterpå. Så får han være med på aperitifen, før han blir hentet når vi skal begynne å spise. Tror ikke han vil ha noe glede av et flere timer langt middagsselskap med mange taler. Vet ihvertfall at ikke jeg vil kunne slappe av hvis han flyr rundt mens noen holder tale.
Gjest brud i sommer (ikke innlogget nå Skrevet 21. juli 2005 #5 Skrevet 21. juli 2005 Det er vår tanke og, at barna ikke har noe glede av taler osv.. Men vi har valgt å ha de med, for eldstejenta (3 år) vår gleder seg så til festen vår! Syntes det er hyggelig at barna er med, men det forutsetter jo at man har en barnevakt som kan ta barna med ut av lokale når de kjeder seg og begynner å ville løpe rundt og hoie og rope - for det gjør seg liksom ikke helt når noen står og prøver å holde tale... Tror nok vi får en fin dag alle sammen! Lykke til alle bruder - og kanskje spesielt til dere på lørdag!!! Brud i sommer - gifter seg om 2 dager bare.... :rosasmil: :smile:
Ciliemor Skrevet 21. juli 2005 #6 Skrevet 21. juli 2005 Vi fikk en liten gutt på julaften 2004. Han er 1 år og 8 mnd når vi gifter oss. Skal ha han med i kirken og under middagen, og så lenge vi ser at d går bra.. Også skal vi ha en barnevakt i beredskap som tar han med seg når vi ser at han blir trøtt og lei...
Boogie Skrevet 21. juli 2005 #7 Skrevet 21. juli 2005 Vi har to barn. En gutt på 8 år og ei jente på 1 år. De begge skal være med i kirken. Yngste skal ikke være med under middagen, da det blir sent på ettermiddagen(kl. 18).Han eldste skal få lov til å bestemme selv hva han vil.
Gjest Gjest_Suebird_* Skrevet 21. juli 2005 #8 Skrevet 21. juli 2005 Vi har en jente på 2,5 år og en gutt på 9 mnd, og begge skal være med Min ene søster og mamma skal ta seg av de, men våre nevøer og nieser er også der (alle i barneskolealder) så jenta vår blir ihvertfall aktivisert. Alle er i bryllupet, så vi hadde ingen barnevakter som barna kjenner for hånden Men mamma og min søster foreslo det selv og synes det er helt topp - de er jo en klar del av familien og synes det er leit hvis ikke de skulle være med
Gjest Miss.Chanel Skrevet 21. juli 2005 #9 Skrevet 21. juli 2005 en gutt 6 år. blir med kun i kirken og fotograf. vi vil ikke ha noen barn i bryllup, da det er alkohol der.
lol75 Skrevet 21. juli 2005 #10 Skrevet 21. juli 2005 Har en sønn på 1,5 år. Han skal selvfølgelig være med og feire den store dagen, men litt utpå kvelden har vi ordnet barnevakt som kan ha ham til neste dag.
Lillemilla Skrevet 21. juli 2005 #11 Skrevet 21. juli 2005 Vi har en nydelig datter på 1 år og 4 mnd! Har ikke planlagt hva vi gjør med henne enda, men jeg regner med at enten et familiemedlem tar seg av henne frem til hun skal legge seg og deretter babycall hvis det er i samme bygningen, eller så skaffer vi en barnevakt som kan passe henne etter vielsen og første delen av middagen.
Gjest lindas ikke il Skrevet 22. juli 2005 #12 Skrevet 22. juli 2005 3 små (4,5 og 8 når bryllupet står) disse er med så lenge de orker,og det regner jeg med at blir ganske sent. skal ordne med en barnevakt + at det vil bli laget et eget leke/soverom i kjelleren der vi skal ha selskapet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå