AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #1 Skrevet 3. september 2020 syns du det er verst å bli avvist pga utseende eller personlighet? Hadde en samtale med en gjeng venninner, og de sa alle utseende?? Jeg mener det svir mer om noen syns jeg har råtten personlighet 😅 Anonymkode: f2a03...bbb 1
Cinnamondiva Skrevet 3. september 2020 #2 Skrevet 3. september 2020 Vel, jeg vil si at det er 50-50. En avviselse gjør vondt uansett. 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #3 Skrevet 3. september 2020 Definitivt personlighet... folk har forskjellig smak, liker han ikke hvordan jeg ser ut er ikke det så big deal. Men syns han personligheten min er jævlig, skjærer det dypt altså 😄 Anonymkode: 18f77...4bc 4
eller Skrevet 3. september 2020 #4 Skrevet 3. september 2020 Det kommer an på hva ved utseende, tenker jeg. Men uansett har utseende mye med preferanser å gjøre, og å falle gjennom på grunn av for breie hofter, store eller små pupper eller høyde sier mer om avvisreen, tenker jeg. 5
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #5 Skrevet 3. september 2020 Personlighet. Jeg vet hvordan jeg ser ut selv, ikke hvordan jeg oppfattes. Anonymkode: 3ab92...f6b 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #6 Skrevet 3. september 2020 Personlighet, definitivt. Setter også mye mer pris på at folk/menn liker med for den jeg er, enn hvordan jeg ser ut. Anonymkode: 63468...fba 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #7 Skrevet 3. september 2020 Alle ekser har dumpa meg pga personlighet. Jeg har ikke en dårlig personlighet, det er ikke det. Men jeg er litt spesiell og skammer meg heller ikke over det. Jeg finner meg heller ikke i masse dritt. Og forventer en hel del av deres personlighet. Anonymkode: 5d014...453 2
Daria Skrevet 3. september 2020 #9 Skrevet 3. september 2020 Jeg er enig med venninnene dine. Å bli avvist på grunn av personlighet er greit nok - passer man ikke sammen personlighetsmessig er det ikke så mye å bygge på, og jeg tror ikke at jeg er et så fantastisk menneske at alle må like meg. Å bli avvist for utseende føles så overfladisk og unødvendig, for meg er det en så liten del av helheten og langt nede på lista over hva som er viktig. Men i bunn og grunn koker det vel ned til hvordan man blir avvist vel så mye som hvorfor. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #10 Skrevet 3. september 2020 Personlighet. Har allerede et nisjéutseende, så jeg vet at de som går for meg finner meg attraktiv. Altså er det personlighet og kjemi som ikke matcher. Anonymkode: 5ee5a...a83 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #11 Skrevet 3. september 2020 Utseende. Er trygg på personligheten min og får mye tilbakemeldinger på at jeg er et varmt og godt menneske folk er glade for å ha i livet sitt. Jeg er glad i meg selv så det spiller genuint ingen rolle. Så om en mann jeg har følelser for ikke syns personligheten min er «god nok» tar jeg det ikke personlig og tenker heller at vi sikkert ikke var en god match og det er helt ok. Men når jeg føler utseende mitt er dealbreakeren er det som 10 kniver i hjertet, det føles sårbart og forferdelig ut. Anonymkode: f3c94...388 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #12 Skrevet 3. september 2020 Personlighet. Utseende har jo allerede gått gjennom sensuren i matchen. Anonymkode: 90e95...374 1
Bbw Skrevet 4. september 2020 #13 Skrevet 4. september 2020 Personligheten.. Men nå er jo jeg bare for spes interesserte når det kommer til både personlighet og utseende 🤷🏻♀️
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #14 Skrevet 4. september 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Utseende. Er trygg på personligheten min og får mye tilbakemeldinger på at jeg er et varmt og godt menneske folk er glade for å ha i livet sitt. Jeg er glad i meg selv så det spiller genuint ingen rolle. Så om en mann jeg har følelser for ikke syns personligheten min er «god nok» tar jeg det ikke personlig og tenker heller at vi sikkert ikke var en god match og det er helt ok. Men når jeg føler utseende mitt er dealbreakeren er det som 10 kniver i hjertet, det føles sårbart og forferdelig ut. Anonymkode: f3c94...388 Helt enig. Det er som om jeg skulle sagt det selv. Anonymkode: 07494...5ad 1
Gjest Peanut Skrevet 4. september 2020 #15 Skrevet 4. september 2020 Personligheten er vel en del av utseende og. Hvordan man virker påvirker nok den andre. Som feks av de under: https://www.thelist.com/30431/21-features-turn-people/ Med alt tilgjengelig i dag så kan man fikse på et utseende, men personligheten er det verre med.
Engel Skrevet 4. september 2020 #16 Skrevet 4. september 2020 Skal jo noe til at man blir avvist fordi man har "råtten personlighet". Man blir jo heller avvist fordi man har en personlighet som ikke matcher 100% med den andre personen. man blir avvist fordi det ikke er en match. Man kan jo bli avvist på det grunnlaget samme hvor fantastisk personlighet man har. Og samme med utseendet, folk har fullstendig ulike preferanser. noen menn elsker utseendet mitt, noen menn liker det ikke i det heletatt. Det er bare sånn det er. mennesker er ulike. Både utvendig og innvendig. Men om man liker en person, så blir denne gjerne penere i dine øyne også. Så det henger sammen Det er vondt å bli avvist av en person du har fått følelser for, hva som er årsaken gjør ikke det faktumet bedre eller verre på noen måte. det er mer måten man blir dumpet på som er avgjørende for hvor ille det er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå