Gå til innhold

This is Us sesong 4


netpuppy

Anbefalte innlegg

Gjest AprilRyan
netpuppy skrev (1 time siden):

Jeg tror de prøver å lure oss på slutten. Toby og Kate snakket jo om at de skulle ha et stort, fancy bryllup når alt hadde roet seg. Tror derfor sjefen til Kate ikke skal gifte seg denne dagen, men er forlovet med noen som gjør dem til svigerbrødre... Kanskje Madison? De la jo mye vekt på at hun er "part of the family" denne sesongen. 

Jeg tenkte tanken jeg også. Håper Toby og Kate holder sammen. De passer så godt sammen synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AprilRyan said:

Jeg tenkte tanken jeg også. Håper Toby og Kate holder sammen. De passer så godt sammen synes jeg.

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

This is us kan også streames på Disney+ nå. Det ligger to episoder ute av sesong 6, ser ut som det kommer ny episode hver onsdag 😊

Anonymkode: 224e9...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Gud for Disney+. 
 

ingen tvil om hvorfor prime fikk ut fingeren fra r*** 😅

Anonymkode: 3c64e...990

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Advarsel: ranting pågår.

Jeg blir seriøst GAL. Hva er Randalls problem? Er det så sykt vanskelig å bare SI hva han føler, og hva han trenger fra søsknene?!

Og de var jo bare barn og tenåringer da. Så lenge Randall ikke har uttrykt sine behov og følelser, så kan jo ikke Kevin klandres for det. Det er forferdelig å føle det sånn, men nå har han nå sagt at det er noe som plager han, da må han jo gi de hele bildet..

Aaerrghh. 😅

Anonymkode: 3c64e...990

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Nå er denne fantastiske serien fullført. Episode 18 av sesong 6 blir den siste.

Jeg har sett hver eneste episode, og er fornøyd med slutten. Men i en så kompleks serie, med sine utallige tråder og referanser på tvers av tidslinjer, føles det egentlig ikke som noe endelig punktum. Uten å spoile kan jeg si at slutten for min del satte serien i et endelig perspektiv.

Dette er en serie som kan ses flere ganger, og da vil man nok legge merke til nye sammenhenger. En unik serie som også ble bra gjennomført.

Anonymkode: 5707b...436

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sesong 6 så langt har virkelig vært helt fantastisk, og fra det jeg har lest er den nest siste episoden bare helt rå. Mandy Moore sa at den nest siste vil nok knuse folk emosjonelt, og så er siste episode ment som en klem eller en slags epilog. Det virker å stemme basert på det folk har sagt til meg, og syns det også passer godt til serien fordi det har alltid handlet om de små og store øyeblikkene i denne familien som man har blitt så glad i.

Jeg kommer ikke over lille Jack i den episoden for noen uker siden. Sangen hans for å finne veien til parken, og skoene så klart. En fantastisk liten fyr, elsker at de også fant en gutt med nedsatt syn. 

Elsker virkelig denne serien ❤️ 

De har også nailet det å caste yngre skuespillere som faktisk ligner på og føles som de eldre personene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På disney ligger bare episode 13 i siste sesong så vidt jeg finner, den kom ut i april en gang? Hvor har dere sett de siste, eller vet dere når de kommer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..........! skrev (2 timer siden):

På disney ligger bare episode 13 i siste sesong så vidt jeg finner, den kom ut i april en gang? Hvor har dere sett de siste, eller vet dere når de kommer? 

En episode hver onsdag. I dag kom episode 14.

Anonymkode: 3c64e...990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/26/2022 at 8:56 PM, Scherbatsky said:

De har også nailet det å caste yngre skuespillere som faktisk ligner på og føles som de eldre personene.

Helt enig! Spesielt tenårings-Kate syns jeg er utrolig lik hun som spille Kate som voksen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, netpuppy said:

Helt enig! Spesielt tenårings-Kate syns jeg er utrolig lik hun som spille Kate som voksen. 

Jaaa! Du glemmer liksom litt at det ikke er den samme dama. Syns Beth også er spesielt god.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.5.2022 den 23.42):

Nå er denne fantastiske serien fullført. Episode 18 av sesong 6 blir den siste.

Jeg har sett hver eneste episode, og er fornøyd med slutten. Men i en så kompleks serie, med sine utallige tråder og referanser på tvers av tidslinjer, føles det egentlig ikke som noe endelig punktum. Uten å spoile kan jeg si at slutten for min del satte serien i et endelig perspektiv.

Dette er en serie som kan ses flere ganger, og da vil man nok legge merke til nye sammenhenger. En unik serie som også ble bra gjennomført.

Anonymkode: 5707b...436

Hvor har du sett alle episodene? Jeg finner bare til og med episode 14 på Prime og Disney. 

Anonymkode: e3610...b71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...