Gå til innhold

BB-cream


Snooze

Anbefalte innlegg

Har hørt så mye positivt om BB-cream, og tenker å prøve dette. Jeg har blandingshud og plages med rødhet i huden, bruker derfor foundation daglig for å skjule dette. Føler noen ganger at det blir liggende som et tykt lag, og at jeg framstår som oversminket. Kan en god BB-cream dekke over rødhet med et naturlig resultat? Hvilket merke er du fornøyd med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg sverger til origins vitazing energy boosting moisturizer. En krem med farge som tilpasser seg din hudfarge, passe fet og med solfaktor 15. Kjøper denne igjen og igjen. Min hud er fet, noe urenheter og rødheter. Bruker kun litt rouge i kinnene i tillegg til denne til hverdags. Passer nok ikke hud som er veldig lys. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Maybelline Dream Satin BB Cream og denne er super!

Brukte lenge flytende foundation og kremfoundation, men denne satt som et skudd når jeg prøvde den. Har slitt lenge med å finne en god base til ansiktet mitt. Flytende foundation blir fort veldig mye og ender ofte opp med å tørke ut huden min. Kremfoundation "streaker" og blir fort matt. BB Cream er god mellomting. Man hverken skinner eller er matt, og den gir huden fuktighet

Anonymkode: 2b5ee...d4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erborian sin er utrolig fin, men koster litt mer enn noen andre på markedet. men man kan kjøpe ulike størrelser tror jeg så går jo an å prøve en liten første gangen, og jeg syns den var ganske drøy! har også hørt mye bra om de fra lumene! ikke testet selv men liker merket veldig godt. jeg skal hvertfall teste lumenes instant glow beauty serum neste gang jeg skal ha ny sminke til huden. er jo ikke en BB cream men fuktgivende og ikke så dekkende som en foundation så litt samme greia. 

Likte også maybellines dream satin BB cream som nevnes ovenfor, men innbiller at de tester på dyr.. så da kjøpte jeg den ikke igjen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min favoritt var også Dream Satin men så ble den plutselig så utrolig vanskelig å få tak i (utsolgt eller ute av produksjon?) Så nå bruker jeg Isadora sin. De fleste bb- creamer jeg har prøvd gir et ganske naturlig resultat, men de dekker lite. En bb cream vil nok dempe rødheten din og generellt gi en jevnere hudtone all-over, men ikke 100% dekke over rødheten. Kanskje ikke en gang 50%. Men passer bra til hverdagsbruk. Prøv deg fram!

Anonymkode: 8306d...fe2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.9.2020 den 20.07, Snooze skrev:

Har hørt så mye positivt om BB-cream, og tenker å prøve dette. Jeg har blandingshud og plages med rødhet i huden, bruker derfor foundation daglig for å skjule dette. Føler noen ganger at det blir liggende som et tykt lag, og at jeg framstår som oversminket. Kan en god BB-cream dekke over rødhet med et naturlig resultat? Hvilket merke er du fornøyd med?

Camilla Pihl sin er den beste jeg har prøvd

Anonymkode: 028d6...ab6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Garnier sin, koster under hundrelappen, og er den beste jeg har prøvd. Og jeg har prøvd mange. 100 % naturlig resultat, smelter inn i huden. Husk å velge riktig farge.

Anonymkode: 84f0c...be5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med Isa Dora BB Cream, tar Jane Irendale mineralpudder over, det ser ikke sminket it, men naturlig.

Anonymkode: 1b360...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YSL sin! Men dessverre utgått nå, håper det kommer en erstattet som er minst like god.

Anonymkode: 50177...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...