Gå til innhold

Forslag til innflytningsgave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til et godt voksent par, som har alt. Og vil si relativt kresen til interiør, ting og tang. Max 200-300 kr. Skal bare ha med en liten gave i forbindelse med at vi besøker dem for første gang etter at de flyttet inn i ny leilighet. 

Noen forslag til noe fint, gøy og/eller kreativt?? 

Skrevet

Pleier å kjøre standard enten vin, en plante eller type en fancy håndsåpe og et fint håndkle.

Anonymkode: af347...dda

• Liker 4
Skrevet

Dyr kaffe eller olje, balsamiko, eller te?

Anonymkode: 0ae75...8df

• Liker 1
Skrevet

Gjør det enkelt: kjøp vin, potteplante eller en blomsterbukett. 

Fint, gøy og kreativt kan fort bli fryktelig feil når mottakerne er kresne. 

• Liker 4
Skrevet

Vin eller blomster. Sjokolade.

Anonymkode: dcc07...609

• Liker 2
Skrevet

Jeg er lei av å få sånne små oljer og krydder til kjøkkenet, det blir bare stående. 

God kaffe derimot, eller en fin håndsåpe - det får man brukt opp! :)

Anonymkode: 13ead...7fa

• Liker 4
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Eksklusiv kaffe og sjokolade. 

Skrevet

Jeg drikker ikke kaffe selv, men kaffemottakerne gjør det. Hva er egentlig ekslusiv kaffe? Fra kaffebar? Hele bønner? Godt tips, men jeg kan ingenting om det.

Skrevet
59 minutter siden, Amatariel skrev:

Jeg drikker ikke kaffe selv, men kaffemottakerne gjør det. Hva er egentlig ekslusiv kaffe? Fra kaffebar? Hele bønner? Godt tips, men jeg kan ingenting om det.

Kaffe fra kaffebar ja. Men du bør finne ut hvordan mottakerne evnt vil ha bønnene kvernet såfall, for det må bli rett. 
F eks, hvis de har kaffekvern, kan de kverne bønnene selv, da kjøper du hele bønner. Hvis de bruker presskanne, bør du kjøpe presskannemalt. 

Skrevet

Vin og blomster. Eventuelt eplemost eller liknende hvis de ikke drikker alkohol

Anonymkode: bb4b1...6b1

Skrevet

Har selv fått en «bøttepakke» med støvkost/oppvaskkost/kluter/skrubber/oppvaskmiddel/toalettrens ect som jeg begge gangene synes har vært veldig morsomt :) Det er jo ting man bruker i hverdagen og må kjøpe inn uansett 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...