AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #1 Skrevet 3. september 2020 Jeg har tidligere havnet i situasjoner der jeg har hatt uønsket sex. Det kan ikke beskrives som voldtekt føler jeg, siden det ikke har vært direkte maktbruk, men jeg syntes det er rart at gutter og menn fortsetter når kvinnen enten først har sagt klart ifra at hun ikke ønsker sex, men som likevel da prøver seg. Eller hvor kvinnen snur seg vekk og sier nei, men han fortsetter forsiktig med å ta på brystene eller kysse deg. Jeg har to ganger nå i sommer opplevd dette. Han ene var i utgangspunktet en fyr jeg likte godt. Vi hadde truffes før. Han inviterte meg ut på hytta si. Vi pratet og hugget oss, før vi bestemte oss for å ta en kveldstur med båten hans. Det var en fin sommerkveld, så vi bestemmer oss for å bade. Jeg har bikini i sekken og går litt unna for å skifte med håndkle rundt meg. Da vi har badet, og skal tørke oss, river han håndkle av meg og jeg står der naken. Han tilnærmer seg og tar tak i meg og kysser meg. Jeg trekker meg vekk og sier «nei» han gir seg ikke og tar tak i meg igjen. Jeg sier nok en gang «nei ikke» men han fortsetter, tar tak i ansiktet mitt og kysser meg. Jeg gir etter. Jeg vet ikke hvorfor jeg gjør det, for jeg vil jo egentlig ikke. Vi kysser litt før jeg avbryter og sier at jeg vil tilbake til hytta. Da vi kommer dit, reiser jeg hjem. Har slettet og blokkert han. En annen episode er også med en fyr jeg hadde lyst til å bli kjent med, han virket trivelig. Han maset en del om sex, men jeg sa at jeg ikke var ute etter tilfeldig sex, så hvis det var derfor han ville treffes, kunne vi like godt la det være. Han sa han forsto. Han kommer til meg og jeg spør om vi skal gå en tur, for så å ta ett bad i ett tjern. Dette var også nå i sommer, varmt of deilig vær. Da vi har gått ett stykke kommer vi frem og hiver oss ut i vannet. Han tar så tak i hånden min å leder den ned mot penisen som er stiv. Jeg drar til meg hånden og sier. «Det var ikke dette vi skulle» han smiler og kommer nærmere for så å kysse meg. Jeg blir litt klein og syntes det er ubehagelig å avvise han. Han drar ned bikini trusa mi og trer inn i meg. Vi har samleie i noen sekunder før jeg ber han stoppe. Jeg sier at jeg ikke bruker noe prevensjon og at jeg er rundt tiden for eggløsning. Så han stopper. På vei hjem tilbake til bilen, sier han at han må reise og kjører meg hjem før han så stikker. Slettet og blokkert han også. Så nå lurer jeg på hva som feiler enkelte? Og er det flere som har opplevd uønsket sex hvor de ikke har lyst, men situasjonen gjør det vanskelig eller ubehagelig å si nei, så man har sex likevel? Anonymkode: e5e19...760
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #2 Skrevet 3. september 2020 Mange forventer sex om man bruker tid på ei dame. Uansett kontekst. For mange år sidan var eg på ei dating side, som sikkert ikkje finnest lenger. Der eg skreiv at eg var ute etter eit seriøst forhold og ikkje tilfeldig sex (og at eg var singel). Det førte til at den eine etter den andre var ute etter å ligge med meg. Eg tenkte at eg var snill som sparte dei for tid fordi det var allereie klarert. Men for dei vart det tydeligvis bare endå kjekkare å prøve seg. Så eg sletta meg frå sida. Opplevde som 16 åring å bli ufrivillig fingra av ein 25 åring på fest. Eg frøs heilt til, som ei dau sild eller noko. Kjempesært, kjemperart. Skjønner ikkje at eg ikkje banka han eller løp vekk. Utrolig merkelig når eg tenkjer over det i dag. Fekk ingen varige men, men der og da syntest eg det var kjempe ekkelt. Anonymkode: 4fdb4...04c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå