Gå til innhold

Ser man hvem som er innom en blogg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9 hours ago, Nightcrawler said:

Hvor mange som er innom, ja. Hvem, nei.

Man kan ikke se nøyaktig hvem, men har man en blogg på en egen side som man styrer på servernivå, kan man se klokkeslettet og ip-adressene til de som har vært innom, hvilken nettleser (og hvilket OS) de bruker, samt hvilken side de kom fra dersom de fulgte en lenke.

Kort sagt tilstrekkelig mye til at noen som ønsker å finne ut mer, med rimelig stor sikkerhet også kan finne ut hvem som var innom bloggen.

Anonymkode: 8cce1...3d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 4.9.2020 den 1.11, AnonymBruker skrev:

Man kan ikke se nøyaktig hvem, men har man en blogg på en egen side som man styrer på servernivå, kan man se klokkeslettet og ip-adressene til de som har vært innom, hvilken nettleser (og hvilket OS) de bruker, samt hvilken side de kom fra dersom de fulgte en lenke.

Kort sagt tilstrekkelig mye til at noen som ønsker å finne ut mer, med rimelig stor sikkerhet også kan finne ut hvem som var innom bloggen.

Anonymkode: 8cce1...3d6

Dette er avansert? Du går virkelig innfor det da.

Anonymkode: fb53d...587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har wordpress blogg. Jeg vet hvor mange som er inne på bloggen min og hvilket land de kommer fra. Jeg vet om folk har funnet bloggen min med google-søk eller gjennom en link fra en annen blogg eller nettside. Hvis du ligger igjen en kommentar kan jeg søke opp IP-adressen din og finne ut hvilket område du er fra.

Anonymkode: d4929...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...