Gå til innhold

Upvotes/downvotes på Reddit funker jo ikke

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis jeg ser at jeg har minus på et innlegg, så stemmer jeg opp med en annen bruker for å rette opp det, men det registreres jo ikke? 

Stod -1, jeg stemte opp og så står det fortsatt -1. Det står 0 på den brukeren som stemte opp, men fortsatt -1 på brukeren jeg skrev innlegget med. 

Anonymkode: a00e8...328

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk heller ikke varsel om at noen har stemt opp. 

Skrevet

Når du begynner å stemme opp dine egne innlegg, så er det på tide med en lang pause fra Reddit!

Anonymkode: 98e5a...d79

• Liker 7
Skrevet
På 3.9.2020 den 15.04, AnonymBruker skrev:

Når du begynner å stemme opp dine egne innlegg, så er det på tide med en lang pause fra Reddit!

Anonymkode: 98e5a...d79

Egentlig ikke. Er en hatkampanje mot meg og jeg kompenserer litt for det. Jeg skriver ting som er riktig og får likevel downvotes. Det sier en hel del om folk på Reddit. 

Skrevet

Er det du som hele tiden skriver innlegg om dette her? Kanskje en grunn til at du blir downvota? Jeg blir aldri det. 

Anonymkode: 1b467...327

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det du som hele tiden skriver innlegg om dette her? Kanskje en grunn til at du blir downvota? Jeg blir aldri det. 

Jeg har nevnt det før, ja. Reddit er kanskje det mest jalla forumet ever. 

Det er åpenbart flere som har lagt meg for hat og da får man downvotes uavhengig av hva man skriver. Jeg ville ikke fått disse om jeg opprettet en ny bruker, inntil det blir avslørt. 

Er snakk om en sub om noe jeg vet mye om. Mer enn de aller fleste. Da kan jeg oppklare ting, i en hyggelig tone, og likevel få downvotes. Noe som skurrer noe veldig. 

Synes du det er ålreit å bli nedstemt når du faktisk bidrar med noe vettugt, særlig når du har rett? 

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nevnt det før, ja. Reddit er kanskje det mest jalla forumet ever. 

Det er åpenbart flere som har lagt meg for hat og da får man downvotes uavhengig av hva man skriver. Jeg ville ikke fått disse om jeg opprettet en ny bruker, inntil det blir avslørt. 

Er snakk om en sub om noe jeg vet mye om. Mer enn de aller fleste. Da kan jeg oppklare ting, i en hyggelig tone, og likevel få downvotes. Noe som skurrer noe veldig. 

Synes du det er ålreit å bli nedstemt når du faktisk bidrar med noe vettugt, særlig når du har rett? 

Tror egentlig ikke du har så rett som du tror etter alle trådene om reddit... Mulig du bør gå i deg selv og slutte med reddit. 

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror egentlig ikke du har så rett som du tror etter alle trådene om reddit... Mulig du bør gå i deg selv og slutte med reddit. 

Da tar du nok feil, og det virker ikke spesielt intelligent å anta ting i hytt og pine uten noe grunnlag for det 😂

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da tar du nok feil, og det virker ikke spesielt intelligent å anta ting i hytt og pine uten noe grunnlag for det 😂

Nei, det har du rett i

Skrevet

Disse trådene viser da ingenting annet enn at jeg har skrevet om hvor jalla Reddit er tidligere 🤦‍♂️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...