AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #1 Skrevet 3. september 2020 Ønsker å høre andres erfaring med antidep. Cipralex har ikke hjulpet noe særlig, gjorde meg bare mer slapp og sliten, og Remeron hjelper meg å sove, men har også gitt meg økt matlyst. Har dere prøvd noe som har hjulpet, og som ikke har påvirket spisevanene dine for mye (økt matlyst)? Anonymkode: f3df7...61f
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #2 Skrevet 3. september 2020 lettere å svare om du skriver hva som er symptomene dine og om du har angstproblematikk eller andre diagnoser i tillegg. Anonymkode: b2734...784
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #3 Skrevet 4. september 2020 Cipralex 10mg har vært gull for meg og gitt meg et helt nytt liv. Jeg har gått på den i 10 år nå. Hadde noen bivirkninger det første halvåret-året, men de gikk over. Anonymkode: 76d71...a5e
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #4 Skrevet 4. september 2020 Fluoksetin: fikk ingen bivirkninger, men merket lite forskjell. Remeron: Fikk økt matlyst og skalv på hendene. Merket liten effekt. Zoloft: Ble likegyldig og trøtt, sov mye. Skalv også på hendene. Nå bruker jeg lamictal, og opplever ingen bivirkninger. Jeg er mindre deprimert. Er fremdeles deprimert, men i mindre grad. Lamictal brukes vanligvis mot tilbakevendende depresjoner og bipolare depresjoner, men man kan kanskje få det uansett. Anonymkode: 5f05c...c72
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #5 Skrevet 4. september 2020 Jeg har prøvd mange typer og har kun opplevd effekt av Wellbutrin. Jeg ville forhørt meg litt om den. Anonymkode: ffee3...b9a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå