AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #1 Skrevet 3. september 2020 Er det noen som vet om busselskapet Fram har stengte toaletter på ekspressbussene sine? Jeg må ta buss et godt stykke i morgen, og kom plutselig til å tenke på dette. Jeg har en fordøyelses sykdom som gjør at må jeg på toalettet så kan jeg ikke vente 🙈 💩Kjenner det holder meg våken nå. Står ingenting på nettsidene deres om det heller. Hadde jeg tenkte på det tidligere hadde jeg fastet fra i går kveld til jeg er hjemme igjen i morgen ettermiddag, men den «bussen» har gått nå. Anonymkode: 34752...9cf
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #3 Skrevet 3. september 2020 7 minutter siden, Tough cookie said: Ring de og hør. Ja skal gjøre det i morgen tidlig. Men jeg må ta bussen uansett. I verste fall må jeg bare gå av om det blir krise. Anonymkode: 34752...9cf
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #4 Skrevet 3. september 2020 Toaletta er stengt strekning kristiansund-ålesund. Ålesund-trondheim. Sikkert samme ålesund-volda Anonymkode: 3050e...034
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #5 Skrevet 3. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Toaletta er stengt strekning kristiansund-ålesund. Ålesund-trondheim. Sikkert samme ålesund-volda Anonymkode: 3050e...034 Dette er jo krise for de som reiser med små barn feks Anonymkode: ed1c6...6b6
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #6 Skrevet 3. september 2020 Jeg pendler strekningen Notodden - Oslo med buss. Toalettene er tilgjengelige som vanlig på denne strekningen. Så det er ihvertfall ikke noen unison regel om dette. Anonymkode: a17e1...8cd
Anbefalte innlegg