AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #61 Skrevet 5. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: At det virkelig går an å skylde på at muslimer faktisk er syndebukkene i dette her. Det er så himla provoserende som en norsk muslim å se hvordan norske medier fremstiller hele dette corona opplegget VED Å indirekte få det til å se ut som at det er vår skyld at dette øker. Så klart. Dette viser jo da hvor utrolig selvsentriske og nasjonalistiske dere som skriver nedover lista her er. Men dere ytrer dere så klart for Ingen ser hvem dere er her inne. Og det virkelig gir meg en pekepinn på hvor fordomsfulle dere er. Ikke skyld på muslimene. Ikke skyld på kineserne for dette heller. Dette er naturens måte å gjenta hva som faktisk har skjedd i generasjoner. Dette ville skjedd uansett. Vi er nesten 7 milliarder mennesker på jorda dere. Dette kunne vi ikke ha unngått. Alle land er ikke som oljerike Norge. Det betyr ikke at vi går under heller fordi noen valgte å holde av arrangementer. Dere er håpløse og jeg blir virkelig kvalm av at mennesket kan være så grådig fordømmende om noe slikt som dette. Virkelig ass. Hadde jeg utfordret alle dere til å stå på rådhusplassen imorgen og sagt alt dere skrev høyt her inne nå. Så kan jeg love dere at nesten ingen av dere hadde. Møtt opp. Dere lar dere manipulere av alt her om dagen. Ta dere sammen. De er mennesker de også. Ytringsfrihet my ass når folk kan skrive så mye stygt. Anonymkode: 96397...b84 Disse rasistene har minimalt med fritid og har det fælt med seg selv. Enkelte mennesker kjenner trøst når de latterliggjør andre mennesker som de mener er verre/gjør verre ting enn dem selv. De sitter liksom og venter på at det skal være en negativ artikkel om en muslim eller islam før de tilter og smiler fornøyd mens de skriver "hva var det jeg sa!" Det er sånne se&hør folk som de på Facebook i sommer.... Eksperter med sine meninger om alt og intet, f.eks har disse folkene løst Tom Hagen-gåten for lengst, lenge før media og politiet. Rart de klarer å løse drapsgåter og andre komplekse samfunnsutfordringer, men å fikse bremsespora i sin egen underbukse fikser de ikke?? Spesielt ass... Anonymkode: 70399...cee 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #62 Skrevet 5. september 2020 Så sikker på at det var rasistisk ment ? Folk legger ut info og oppdateringer fra media om viruset og smittede . Nå har det faktisk vært en del smitte blant muslimer .., skal det ikke nevnes fordi det var muslimer? Er det rasistisk og skrive 40 smittet på muslimsk møte? Men vi kan si at 100 studenter er smittet på fest... det er faktisk sant at nå er det mest muslimer og studenter som smittes nå da. Fakta Anonymkode: a3953...314 7
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #63 Skrevet 5. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så sikker på at det var rasistisk ment ? Folk legger ut info og oppdateringer fra media om viruset og smittede . Nå har det faktisk vært en del smitte blant muslimer .., skal det ikke nevnes fordi det var muslimer? Er det rasistisk og skrive 40 smittet på muslimsk møte? Men vi kan si at 100 studenter er smittet på fest... det er faktisk sant at nå er det mest muslimer og studenter som smittes nå da. Fakta Anonymkode: a3953...314 Du må virkelig lese hva jeg skrev om igjen. Jeg rettet hva jeg skrev mot negative og helt klart rasistiske ytringer fra folk som skriver at dem tror Allah passer på dem? Du må lese om igjen. For du har ikke skjønt konseptet mitt. Ja det er nok fakta som du sier at det har vært økt smitte blant muslimer og studenter. Men det er ingen som antar hvor og hvem disse studentenr hadde vært og heller ikke hadde dem skrevet slikt som dem gjør. For dette viser jo hvilket hat som er rettet egentlig mot muslimer. folk trenger ikke å fremstille muslimer som den store stygge ulven i dette her. Ikke lek trangsynt her. Les hva jeg skrev om igjen. Er du ikke en som leser nyhetsartiklene ofte så vil du heller ikke forstå poenget mitt med hva jeg faktisk skrev. Anonymkode: 96397...b84 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #64 Skrevet 5. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så sikker på at det var rasistisk ment ? Folk legger ut info og oppdateringer fra media om viruset og smittede . Nå har det faktisk vært en del smitte blant muslimer .., skal det ikke nevnes fordi det var muslimer? Er det rasistisk og skrive 40 smittet på muslimsk møte? Men vi kan si at 100 studenter er smittet på fest... det er faktisk sant at nå er det mest muslimer og studenter som smittes nå da. Fakta Anonymkode: a3953...314 Er ikke rasistisk å rapportere om smittebølge blant muslimer, men å lage tråder som "Innvandrermiljø igjen!!!", for noen smålige og ynkelige mennesker.... Så vidt meg bekjent, så var det ikke så mange muslimer som tok hurtigruta. Det var vel ingen muslimer som ravet i en grotte og endte opp med en hjerneskade heller? Hva med studentene, hvor mange av disse hardfestende studentene er muslimer? Mener å huske at en del menigheter, blant annet i Haugesund, har hatt sine tilfeller også. Blir disse hetset? Er det i det hele tatt vits i å bruke energi på å stigmatisere som en annenrangs potet uten utdanning? Rettsstaten må gjøre jobben sin uten at lynsjemobben med mindreverdighetskomplekser skal gripe inn med sine overflødige meninger. Anonymkode: 70399...cee 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #65 Skrevet 5. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er ikke rasistisk å rapportere om smittebølge blant muslimer, men å lage tråder som "Innvandrermiljø igjen!!!", for noen smålige og ynkelige mennesker.... Så vidt meg bekjent, så var det ikke så mange muslimer som tok hurtigruta. Det var vel ingen muslimer som ravet i en grotte og endte opp med en hjerneskade heller? Hva med studentene, hvor mange av disse hardfestende studentene er muslimer? Mener å huske at en del menigheter, blant annet i Haugesund, har hatt sine tilfeller også. Blir disse hetset? Er det i det hele tatt vits i å bruke energi på å stigmatisere som en annenrangs potet uten utdanning? Rettsstaten må gjøre jobben sin uten at lynsjemobben med mindreverdighetskomplekser skal gripe inn med sine overflødige meninger. Anonymkode: 70399...cee 👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏 Tar av hatten for deg 👌🙌👑 Anonymkode: 96397...b84 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #66 Skrevet 5. september 2020 Jeg håper at det i natt til imorgen er så mange av dere der ute som føler med meg og hva jeg skrev i natt hvor vi kan få ryddet opp i denne tråden og få den fjerna. Det er rett og slett kvalmende at folk kan være så ekle på nett. Så langt er det to fornuftige stk som har sagt seg enig med meg. La oss vise dem dere. Vi er alle mennesker. Hvorfor må man være så fordomsfull mot andre. Hvorfor dømme andre slik? Det er så trist å tenke på hvilken verden jeg lever i idag. Anonymkode: 96397...b84 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #67 Skrevet 5. september 2020 På 3.9.2020 den 21.48, AnonymBruker skrev: Please. Det har vært et problem i Oslo Øst (spesielt) at innvandrere gir blaffen i corona regler. Dere burde miste rett på sykepenger og tilskudd hele gjengen. Anonymkode: 1923e...c32 Jeg bor i Oslo syd og ser utrolig mange som bryter Corona regler hver dag! Mange går rett forbli antibacen i butikken og har med seg hostende barn. Noen eldre barn kommer alene for og handle godteri. Ingen kan ha fortalt dem om Corona . De kommer 10 cm bak ryggen min i køen , til og med når jeg taster koden. Her jeg bor er nordmenn i mindretall. Så når smitten stiger her , da er det vel lov og skylde på de, for nordmenn er det rett og slett få av her. Så er det tilfeldig at Stovner , Alna og Søndre Nordstrand har mest smitte i Oslo... sier ikke at de ikke gidder og følge regler , det kan hende de ikke følger nok med , eller forstår reglene/ språkproblemer Anonymkode: a3953...314 4
Konungr Skrevet 5. september 2020 #68 Skrevet 5. september 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Greit nok. Men det har vært sommer, de fleste bør kunne fått påfyll på D-vitaminlagrene. Men nå er det vel slik at vi alle sammen har blitt så flinke til å smøre oss med solfaktor, at vi uansett etnisitet, har D-vitaminunderskudd. Anonymkode: a12fa...fac Vi får nok alle litt for lite D vitaminer med tanke på hvor mye innesitting det er nå til dags, men mørkhudede trenger likevel mer sol. Uansett kan det nok være lurt å spise D vitaminer daglig som kosttilskudd i disse tider. Har gjort det selv siden februar/mars, D vitaminer og sink.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #69 Skrevet 5. september 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: At det virkelig går an å skylde på at muslimer faktisk er syndebukkene i dette her. Det er så himla provoserende som en norsk muslim å se hvordan norske medier fremstiller hele dette corona opplegget VED Å indirekte få det til å se ut som at det er vår skyld at dette øker. Så klart. Dette viser jo da hvor utrolig selvsentriske og nasjonalistiske dere som skriver nedover lista her er. Men dere ytrer dere så klart for Ingen ser hvem dere er her inne. Og det virkelig gir meg en pekepinn på hvor fordomsfulle dere er. Anonymkode: 96397...b84 Nå er forresten 500 personer i Sarpsborg i karantene, pga smitteutbruddet under den religiøse feiringen nylig. Akkurat i forhold til en pandemi må det gå an å forvente litt av folk. Nå er det 500 personer som får merke dette både på helsen og i lommeboken. Ting blir stengt ned og det får også følger. Anonymkode: c8c93...4a3 5
Drizzt Skrevet 5. september 2020 #70 Skrevet 5. september 2020 Fra VG: SARPSBORG OG FREDRIKSTAD: OMTRENT 1100 I KARANTENE Over 500 personer ved skoler, barnehager og helseinstitusjoner i Sarpsborg er nå i karantene, skriver kommunen på sin Facebook-side. Den siste uken har det oppstått smitteutbrudd i Sarpsborg og Fredrikstad. Det var en høytidfeiring som kan ha ført til over 100 smittetilfeller. Trossamfunnet Al-Ghadir Islamsk Senter i Østfold gjennomførte en feiring over flere dager da coronasmitten begynte å spre seg. Torsdag kveld var det klart at over 100 personer i Fredrikstad og Sarpsborg var bekreftet smittet, og kommunene mistenkte at samtlige kunne kobles til feiringen. Totalt er over 150 smittet i utbruddet lørdag, skriver NTB. 294 personer i de to kommunene var da i karantene. Lørdag er det altså over 500 personer i karantene i Sarpsborg alene. I Fredrikstad er omkring 600 mennesker satt i karantene. De totale smittetilfellene i kommunen er 114 den siste uken, skriver kommunen i en pressemelding. – Dette er en oppsummering fra gårsdagens status. Vi venter forsatt på dagens smittetall, sier kommunikasjonssjef i Fredrikstad kommune Martin Schjøllert Fredheim. Kommunen oppdater karantenestatus på sin nettside. 10 timer siden, AnonymBruker skrev: At det virkelig går an å skylde på at muslimer faktisk er syndebukkene i dette her. Det er så himla provoserende som en norsk muslim å se hvordan norske medier fremstiller hele dette corona opplegget VED Å indirekte få det til å se ut som at det er vår skyld at dette øker. Så klart. Dette viser jo da hvor utrolig selvsentriske og nasjonalistiske dere som skriver nedover lista her er. Men dere ytrer dere så klart for Ingen ser hvem dere er her inne. Og det virkelig gir meg en pekepinn på hvor fordomsfulle dere er. Anonymkode: 96397...b84 Men det VAR muslimsk feiring som forårsaket siste smitteutbrudd i Sarpsborg og Fredrikstad. Hvorfor blir du provosert av sannheten? Det VAR også et muslims bryllup som forårsaket forrige smitteutbrud i flere byer, bl.a. Sarpsborg. Hvem sin skyld var disse to smitteutbruddene, tror du, om ikke muslimene som deltok i feiringene? 8
anonym 4545 Skrevet 5. september 2020 #71 Skrevet 5. september 2020 Ja her ser man hvordan det går når folk ikke tar mulighet for smitte på alvor. Og dessverre det er folk fra det muslimmiljøet som har skylden. Tenk hva deres uvitenhet påføre lokalsamfunnene i kostnader og frykt. Siden mars måned har myndighetene kommet med retningslinjer og råd på hvordan vi skal begrense smitten, men dette må ha gått hus forbi for denne lite "oppegående" gruppen av mennesker. 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #72 Skrevet 5. september 2020 https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/Ad6Qej/smitteutbrudd-i-moss-etter-bryllupsfest-flere-kommuner-beroert "BRØT SMITTEVERNREGLENE: Utestedet «Fiskebasaren» i Moss ble forrige uke stengt etter at det var flere enn 300 mennesker på en konsert, og for liten avstand mellom konsertgjengerne. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/qL2jJe/coronasmittet-student-deltok-paa-fadderfest-i-bergen-35-i-karantene Anonymkode: e608c...e68
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #73 Skrevet 5. september 2020 Ingen tør å si noe høyt om våre nye herrer på Eidsvollplass for vi har jo sett hva de sinte skjeggete mindreårige fascistene er i stand til når noen bare sier noe negativt om en eventyrbok fra tidenes morgen. Anonymkode: 2fb51...3cb 7
anonym 4545 Skrevet 5. september 2020 #74 Skrevet 5. september 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen tør å si noe høyt om våre nye herrer på Eidsvollplass for vi har jo sett hva de sinte skjeggete mindreårige fascistene er i stand til når noen bare sier noe negativt om en eventyrbok fra tidenes morgen. Anonymkode: 2fb51...3cb Enig med deg, men fascisme er det dog ikke.
Fremhevede innlegg