Gå til innhold

Innvandrermiljø.. igjen!

Fremhevede innlegg

Skrevet
12 timer siden, Apocalypte skrev:

Hvor mange er bekreftet smittet etter grottefesten?

Null. Foreløpig. Men det har gått nok dager til at noen burde ha slått ut på test om noen var syke.

De på grottefesten ravet, danset fra hverandre og drakk av egen flaske.

Div innvandrermiljø fester nå klemmer, kysser, spiser av samme fat. 

Anonymkode: 5b00e...739

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi muslimer passer på i moskeen og overalt. Ja, det er noen grupper som er late og de jobber vi med å informere. Her var det snakk om en samling som tok forehåndsreglene og avbrøt hele feiringen. Det var bra. Slutt å kritiser hver og en av oss. Når det er sagt er det mange nordmenn som er sløve også så ikke skyld på oss. 

Anonymkode: 3e768...e6a

Takk for at du prøver å opplyse og informere de gruppene som ødelegger. Jeg tror det er nøkkelen og at det må skje endringer og opplyses om innad i miljøene siden de hører ikke på norske myndigheter eller WHO. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Her synes jeg også at Norge har ett ansvar. Mange innvandrere er dårlige i norsk, det snakkes fort i nyhetene.  Hva med å sende nyheter på flere språk? Så ihvertfall det viktigste ang korona når flest mulig? Samme med kommunene, la info om feks testing stå på flere språk.

Det hadde gjort det enklere for mange innvandrere og hadde hjulpet oss alle. 

Anonymkode: efffb...af7

Dere får lære norsk. Det er en del av integreringspolitikken. Synes vi har tilpasset oss nok. 

• Liker 4
Skrevet

Her synes jeg også at Norge har ett ansvar. Mange innvandrere er dårlige i norsk, det snakkes fort i nyhetene.  Hva med å sende nyheter på flere språk? Så ihvertfall det viktigste ang korona når flest mulig? Samme med kommunene, la info om feks testing stå på flere språk.

Det hadde gjort det enklere for mange innvandrere og hadde hjulpet oss alle. 

Det har jo blitt opplyst på mange språk helt siden mars. I 6mnd. De har gått fra dør til dør og hengt opp plakater på nærbutikker. Det går ikke å ikke få det med seg. Hele verden er jo i pandemi. Det går bra i Norge nå og det vil vi ikke at skal snu. 

https://helsenorge.no/koronavirus/informasjon-pa-andre-sprak

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det har jo blitt opplyst på mange språk helt siden mars. I 6mnd. De har gått fra dør til dør og hengt opp plakater på nærbutikker. Det går ikke å ikke få det med seg. Hele verden er jo i pandemi. Det går bra i Norge nå og det vil vi ikke at skal snu. 

https://helsenorge.no/koronavirus/informasjon-pa-andre-sprak

Informasjonen fra norske myndigheter finnes på disse språkene 

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, mocca1 skrev:

Dere får lære norsk. Det er en del av integreringspolitikken. Synes vi har tilpasset oss nok. 

Syns du krever litt mye her. Du kan ikke forvente at de skal kunne alt, det får holde at de kan alt om lov om helse, ytelser og snylting. Alt annet må fores inn me teskje.

Anonymkode: 2fb51...3cb

• Liker 3
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det får også de med lys hud.

Anonymkode: 67e65...4ce

Forskjell på inntak av D vitaminer. Vi er evolusjonelt adaptert for å bo her.

Skrevet
1 time siden, Konungr skrev:

Forskjell på inntak av D vitaminer. Vi er evolusjonelt adaptert for å bo her.

Greit nok. Men det har vært sommer, de fleste bør kunne fått påfyll på D-vitaminlagrene. Men nå er det vel slik at vi alle sammen har blitt så flinke til å smøre oss med solfaktor, at vi uansett etnisitet, har D-vitaminunderskudd.

Anonymkode: a12fa...fac

Skrevet
På 2.9.2020 den 21.43, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det går mer på kultur enn religion. At kulturen gjør at de ikke holder nok avstand. Det hjelper ikke med antibac om de går rundt og klemmer eller spiser av samme fat (det som vi kaller dobbeldipping).

ts

Enig...dette er mer kultur. Øst asiatere er ikke religiøse men bor trangt og spiser av samme fat 10stk når det ikke er corona.....derfor er det tvangsisolasjon i disse landene. 

Anonymkode: afc14...140

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, mocca1 skrev:

Det tar TID å lære norsk når morsmålet ikke er engelsk eller europeisk språk. De fleste innvandrere kan ikke alfabetet siden de bruker tegn!! Min samboer sliter fortsatt med å lytte når han ikke er 100% konsentrert. Han har faktisk tatt 5årig utdanning i norge og skriver nesten bedre enn meg på norsk grammatisk sett. Men det er litt vanskelig for dem å lytte når noen snakker dialekt eller å forstå alt som står i aviser. Han var kun 20 da han kom hit. Kan ikke en forvente det av folk som er 40 .... han sitter fortsatt og pugger gloser og jobber med norsk i dag hver eneste dag og det har han gjort i over 10 år.  Synes norge skal slutte å la folk innvandre hvis det er et så stort problem ?? 1.generasjonsinnvandrere fra ikke vestlige land sliter med både språk og kultur uansett hvir hardt de prøver og noen av de er giddaløse bare. Tror ikke ola nordmann hadde greid seg så bra afghanistan heller som 1. generasjon men dere er priviligert siden ALLE kan engelsk... ikke alle utenfor EU kan engelsk...

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tar TID å lære norsk når morsmålet ikke er engelsk eller europeisk språk. De fleste innvandrere kan ikke alfabetet siden de bruker tegn!! Min samboer sliter fortsatt med å lytte når han ikke er 100% konsentrert. Han har faktisk tatt 5årig utdanning i norge og skriver nesten bedre enn meg på norsk grammatisk sett. Men det er litt vanskelig for dem å lytte når noen snakker dialekt eller å forstå alt som står i aviser. Han var kun 20 da han kom hit. Kan ikke en forvente det av folk som er 40 .... han sitter fortsatt og pugger gloser og jobber med norsk i dag hver eneste dag og det har han gjort i over 10 år.  Synes norge skal slutte å la folk innvandre hvis det er et så stort problem ?? 1.generasjonsinnvandrere fra ikke vestlige land sliter med både språk og kultur uansett hvir hardt de prøver og noen av de er giddaløse bare. Tror ikke ola nordmann hadde greid seg så bra afghanistan heller som 1. generasjon men dere er priviligert siden ALLE kan engelsk... ikke alle utenfor EU kan engelsk...

Nå skal ikke de skrive en jobbsøknad eller på intervjue så hva var poenget ditt? Vi snakker helt om grunnleggende ting som selv barn i barnehagen forstår, som vaske hender etter dobesøk, 1m avstand, ikke kysse og klemme alle som kryper og går, avstå å holde store sammenkomster som Corona bryllup eller Corona moské.

Anonymkode: 2fb51...3cb

• Liker 5
Skrevet
3 timer siden, mocca1 skrev:

Dere? Er 100% norsk jeg😉

Skrevet

40 nye coronasmittet i Fredrikstad: 

Fredag er det bekreftet 40 nye smittetilfeller i Fredrikstad, skriver kommunen i en pressemelding.

Det ser ut til at samtlige nye smittetilfeller kan spores til den muslimske høytiden i Sarpsborg forrige uke, ifølge kommunen.

Fine folk.

image.thumb.png.1fa01964ed785169c8fceb32df2358c9.png

Anonymkode: 65e39...51b

• Liker 2
Skrevet

Herregud hva drev de med på denne festen?? Hele gjengen smittet jo! 

Anonymkode: a4e28...505

• Liker 2
Skrevet

Nå er det jo stor spredning på Handelshøyskolen i Bergen!  

Tror du innvandrerne har skylden...??..

Skrevet

Herregud hva drev de med på denne festen?? Hele gjengen smittet jo! 

Anonymkode: a4e28...505

Det var jo et par hundre mennesker inne i ei lita bu. Ikke rart det går galt da.

Anonymkode: c15ce...99a

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for hatefulle innlegg, brukerangrep og svar til dette.

Kragebein, adm

Skrevet
På 2.9.2020 den 21.20, AnonymBruker skrev:

Religion og masker går ikke bra sammen.

Anonymkode: ef156...b9d

Uten i islam da, hvor det er påbudt for kvinner.

Anonymkode: 9ee4d...c4b

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uten i islam da, hvor det er påbudt for kvinner.

Anonymkode: 9ee4d...c4b

Uten i islam? Fun fact: de fleste islamkritikere er dyslektikere som misliker konkurranse i arbeidslivet.

Anonymkode: 70399...cee

• Liker 1
Skrevet

At det virkelig går an å skylde på at muslimer faktisk er syndebukkene i dette her. Det er så himla provoserende som en norsk muslim å se hvordan norske medier fremstiller hele dette corona opplegget VED Å indirekte få det til å se ut som at det er vår skyld at dette øker. Så klart. Dette viser jo da hvor utrolig selvsentriske og nasjonalistiske dere som skriver nedover lista her er. Men dere ytrer dere så klart for Ingen ser hvem dere er her inne. Og det virkelig gir meg en pekepinn på hvor fordomsfulle dere er. 

Ikke skyld på muslimene. Ikke skyld på kineserne for dette heller. Dette er naturens måte å gjenta hva som faktisk har skjedd i generasjoner. Dette ville skjedd uansett. Vi er nesten 7 milliarder mennesker på jorda dere. Dette kunne vi ikke ha unngått. Alle land er ikke som oljerike Norge. Det betyr ikke at vi går under heller fordi noen valgte å holde av arrangementer. Dere er håpløse og jeg blir virkelig kvalm av at mennesket kan være så grådig fordømmende om noe slikt som dette. 

Virkelig ass. Hadde jeg utfordret alle dere til å stå på rådhusplassen imorgen og sagt alt dere skrev høyt her inne nå. Så kan jeg love dere at nesten ingen av dere hadde. Møtt opp. Dere lar dere manipulere av alt her om dagen. 

Ta dere sammen. 

De er mennesker de også. 

Ytringsfrihet my ass når folk kan skrive så mye stygt. 

Anonymkode: 96397...b84

• Liker 3
  • Opprett ny...