Gå til innhold

Er han ikke interessert?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har datet en mann i en måned. Vi har ikke møtt hverandre så mange ganger, men de gangene vi har vært sammen har det vært utrolig hyggelig. Føler at jeg har hans fulle og hele oppmerksomhet, og han er opptatt av at jeg skal ha det bra på alle mulige måter. Det er han som lager mat, det er han som styrer og ordner alt. 

Men, når vi ikke er sammen hører jeg nesten ikke fra han. Kanskje et par Snap i løpet av en dag, kun snakket på telefon et par ganger.

Han har en travel hverdag. Barn som krever mye, og en jobb som innebærer en del reising. Han har sagt at han er seriøs med meg, har avsluttet med en dame han møtte litt før meg, fortalt om meg til venner av seg.

Når vi har så lite kontakt blir jeg usikker. Han sa tidlig at han er veldig fokusert på det han gjør når han gjør det. Jobb når han er på jobb, barna når han har de, og meg når han er sammen med meg. Han har også sagt at han har vanskelig for å forelske seg, at det er noe som tar tid. 

Men hvordan skal jeg klare å forelske meg i han når kontakten er så liten? Og er det han sier bare dårlige unnskyldninger? Er det noen her som er slik han beskriver, eller som har en partner som er sånn? Jeg liker han veldig godt, og har så lyst til å bli bedre kjent med han. Men av og til føler jeg meg som en idiot som sitter og venter på at han gidder å bruke tid på meg.

Ser ofte folk skriver stol på magefølelsen. Det som er litt rart er at magefølelsen er god, selv om jeg føler alle varsellamper bør ringe.

Vi er begge rundt 40 år og ferdige med barn, så ikke akkurat noen umodne fjortisser....

Anonymkode: 51308...ee7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

si fra da. Det er ikke verre enn å si at du blir usikker når det er så lite kontakt, og at det gjør det vanskelig for deg å åpne opp for følelser. Om du er ærlig selv så vil du få ærlighet tilbake. Og ja, det hender seg at de trekker seg når man sier sånt, men da var de jo ikke interessert, og det er mye bedre å finne ut det raskt enn å kaste bort masse tid på de. Du skriver at dere ikke er fjortiser lengre, hvorfor oppføre seg som det da? Du er da ei voksen dame med bein i nesa! Eller?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...