AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #1 Skrevet 2. september 2020 Jeg har mye slim i halsen, og har hatt det en stund. Jeg har ingen andre luftveissymptomer, kan jeg gå på skole/jobb? Anonymkode: 461d6...e0f
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #2 Skrevet 2. september 2020 Hvor lenge har du hatt det? Høres ikke helt uvanlig ut, kan få det selv om jeg feks drikker mye melk. Så lenge du vet at du ikke er smittet av infeksjonssykdom (tiltakende symptomer over en avgrenset periode) så kan du gå på skole og jobb. Anonymkode: 74a79...fcb 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #3 Skrevet 2. september 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge har du hatt det? Høres ikke helt uvanlig ut, kan få det selv om jeg feks drikker mye melk. Så lenge du vet at du ikke er smittet av infeksjonssykdom (tiltakende symptomer over en avgrenset periode) så kan du gå på skole og jobb. Anonymkode: 74a79...fcb Har hatt det i varierende grad i lang tid, usikker helt hvor lang, men i hvert fall et par uker. Føler meg ellers ikke syk, så tror ikke jeg er syk. Anonymkode: 461d6...e0f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå