AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #1 Skrevet 2. september 2020 Er det rart? vi har 3 katter som flyr inn & ut + 3 barn. Har robotstøvsuger. har flere veninner som reagerer på det? At det ikke er noe vits i å støvsuge så ofte. Er det jeg som er rar i denne diskusjon? Anonymkode: 3583b...af1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #2 Skrevet 2. september 2020 Med robotstøvsuger har det jo ikke noe å si akkurat. Men selv hadde jeg heller latt støvsugeren gå en gang om dagen Anonymkode: 89b96...808 6
cleangal Skrevet 2. september 2020 #3 Skrevet 2. september 2020 Jeg synes ikke det er rart. Etter at vi fikk robotstøvsuger har jeg støvsugd nesten hver dag, og vi er bare to voksne i huset. Skulle ønske vi hadde hatt sånn støvsuger da vi hadde hund. Jeg hater å få sokkene fulle av dyrehår, og jeg hater å støvsuge. Elsker de rene gulvene, og gjør ofte annet husarbeid mens støvsugeren går (den har en irriterende tendens til å kjøre seg fast oppå beina til stresslessen, så jeg må være i nærheten). 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #4 Skrevet 2. september 2020 Jeg vasker gulvet en gang og støvsuger en gang for dagen. Bryr meg ikke om hva folk tenker, jeg vil ikke ha et ekkelt gulv. Får jo kommentarer som "jeg støvsuger hver fredag og vasker en gang i måneden". Javel, tenker jeg, ditt valg å ha skittent gulv. Kjøpte meg til slutt robotstøvsuger. Den går to ganger fast om dagen og så setter jeg den gjerne på en gang eller to utenom. Anonymkode: ca2a5...f2a 1
Daria Skrevet 2. september 2020 #5 Skrevet 2. september 2020 Jeg ville aldri giddet det selv, mens hvis du er fornøyd med det og vil ha det sånn i ditt hjem har det vel ingenting å si hva andre synes og gjør. 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #6 Skrevet 2. september 2020 Hva er for mye? Hvis du bruker så mye tid på å rydde (noe man ofte gjør før støvsuging) og støvsuging at det går ut over andre ting er det for mye. Blir du evt sint på dyr og barn fordi de roter/søler? Sier du nei til barna mange ganger daglig for å rydde? Hvis ja, vil jeg si det er for mye. Med så mange mennesker og dyr i et hus så blir det fort veldig tidkrevende med husarbeid dersom standarden din er at det skal være rent og pent tilnærmet hele tiden. Anonymkode: 350f2...82d 4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #7 Skrevet 2. september 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vasker gulvet en gang og støvsuger en gang for dagen. Bryr meg ikke om hva folk tenker, jeg vil ikke ha et ekkelt gulv. Får jo kommentarer som "jeg støvsuger hver fredag og vasker en gang i måneden". Javel, tenker jeg, ditt valg å ha skittent gulv. Kjøpte meg til slutt robotstøvsuger. Den går to ganger fast om dagen og så setter jeg den gjerne på en gang eller to utenom. Anonymkode: ca2a5...f2a Du er hysterisk. Med mindre du går med sko innendørs lurer jeg fælt på hvor denne «skitten» som du må vaske bort daglig kommer fra Anonymkode: 84773...010 5
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #8 Skrevet 2. september 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vasker gulvet en gang og støvsuger en gang for dagen. Bryr meg ikke om hva folk tenker, jeg vil ikke ha et ekkelt gulv. Får jo kommentarer som "jeg støvsuger hver fredag og vasker en gang i måneden". Javel, tenker jeg, ditt valg å ha skittent gulv. Kjøpte meg til slutt robotstøvsuger. Den går to ganger fast om dagen og så setter jeg den gjerne på en gang eller to utenom. Anonymkode: ca2a5...f2a Det der syns jeg minner mer om tvangstanker Anonymkode: 89b96...808 7
Nerine_ Skrevet 2. september 2020 #9 Skrevet 2. september 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vasker gulvet en gang og støvsuger en gang for dagen. Bryr meg ikke om hva folk tenker, jeg vil ikke ha et ekkelt gulv. Får jo kommentarer som "jeg støvsuger hver fredag og vasker en gang i måneden". Javel, tenker jeg, ditt valg å ha skittent gulv. Kjøpte meg til slutt robotstøvsuger. Den går to ganger fast om dagen og så setter jeg den gjerne på en gang eller to utenom. Anonymkode: ca2a5...f2a Hvis du har behov for å vaske daglig må du være over gjennomsnittet grisete. Ingen med normal hygiene har skittent gulv etter en dag. 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #10 Skrevet 2. september 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det rart? vi har 3 katter som flyr inn & ut + 3 barn. Har robotstøvsuger. har flere veninner som reagerer på det? At det ikke er noe vits i å støvsuge så ofte. Er det jeg som er rar i denne diskusjon? Anonymkode: 3583b...af1 Vi støvsuger mye og ofte. Har hund og katt. Anonymkode: fc42a...b9e 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #11 Skrevet 2. september 2020 Jeg syntes det er litt rart. Jeg koster vekk bøss med feiebrett daglig, men gidder ikke dra hjem støvsuger. Vi støvsuger en gang i uka og vasker gulv en gang i uka. Har barn og en katt. Anonymkode: 75293...5e6 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #12 Skrevet 2. september 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det rart? vi har 3 katter som flyr inn & ut + 3 barn. Har robotstøvsuger. har flere veninner som reagerer på det? At det ikke er noe vits i å støvsuge så ofte. Er det jeg som er rar i denne diskusjon? Anonymkode: 3583b...af1 La dem synes du er rar, da. Vi gjør det daglig, minst en gang. 4 barn, ingen katt. Orker ikke gå og tråkke i smuler og kunstgressknotter. Anonymkode: 1e64d...2ca 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #13 Skrevet 2. september 2020 Kan fort støvsuge to ganger om dagen i verste røytesesongen til hunden ja. Har en lett, trådløs støvsuger som alltid står lett tilgjengelig så det tar jo bare fem min å støvsuge fort over stue, kjøkken og gang. Utenom røytetiden så er det en gang om dagen. Jeg takler ikke å se støv/hår😅 Anonymkode: cab62...f6b 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #14 Skrevet 2. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva er for mye? Hvis du bruker så mye tid på å rydde (noe man ofte gjør før støvsuging) og støvsuging at det går ut over andre ting er det for mye. Blir du evt sint på dyr og barn fordi de roter/søler? Sier du nei til barna mange ganger daglig for å rydde? Hvis ja, vil jeg si det er for mye. Med så mange mennesker og dyr i et hus så blir det fort veldig tidkrevende med husarbeid dersom standarden din er at det skal være rent og pent tilnærmet hele tiden. Anonymkode: 350f2...82d Nei, bruker ikke mye tid på å rydde da vi har det ganske ryddig stort sett hele tiden, alt har sin plass osv. Barna er store så det er ikke de som søler & rommene deres rydder de hver kveld. De har som regel ikke særlig med rot da de stort sett er på fritidsaktiviteter/ gamer. Sier heller aldri nei til barna fordi jeg skal rydde, de hjelper gjerne til hvis det skulle være noe. Er mer bøss & hår fra kattene som ligger utover gulvene & det er grunn til at jeg støvsuger så ofte. TS Anonymkode: 3583b...af1 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #15 Skrevet 2. september 2020 Vi er to voksne og en katt som røyter mye, alltid. Vi kjører roboten 2-3 ganger i uka, det holder lenge. Å støvsuge to ganger om dagen er ekstremt, håper dere bor i enebolig. Hadde blitt irritert om en nabo hadde latt det suse så mye 😛 Anonymkode: 71198...6fd 2
Gjest MadameDeRosa Skrevet 3. september 2020 #16 Skrevet 3. september 2020 9 timer siden, Nerine_ skrev: Hvis du har behov for å vaske daglig må du være over gjennomsnittet grisete. Ingen med normal hygiene har skittent gulv etter en dag. Har ingenting med det å gjøre. Støvsuger minst en gang daglig selv. Vasker gjerne hver kveld også. Vil ha det fresht og pent, og er blitt vant med det. Vil ikke ha et gulv med støv og skitt, det er gyselig.
Nerine_ Skrevet 3. september 2020 #17 Skrevet 3. september 2020 (endret) 4 timer siden, MadameDeRosa skrev: Har ingenting med det å gjøre. Støvsuger minst en gang daglig selv. Vasker gjerne hver kveld også. Vil ha det fresht og pent, og er blitt vant med det. Vil ikke ha et gulv med støv og skitt, det er gyselig. Du må ikke vaske for å få vekk støv og bøss. Ingen gulv er gyselige uten vask daglig, ikke med normalt bruk iallefall. Endret 3. september 2020 av Nerine_ 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #18 Skrevet 3. september 2020 Støvsuger bråker og er så masete. ❤️ Feiebrett ❤️ Anonymkode: 75293...5e6
Gjest MadameDeRosa Skrevet 3. september 2020 #19 Skrevet 3. september 2020 1 time siden, Nerine_ skrev: Du må ikke vaske for å få vekk støv og bøss. Ingen gulv er gyselige uten vask daglig, ikke med normalt bruk iallefall. Har du noengang prøvd å vaske gulvene rett etter støvsuging? Virker ikke sånn... Finstøv blant annet. Tørrmopper du etter det igjen, kan jeg garantere deg at det blir med støv etc på den også, om du ikke gjør dette daglig / annenhver dag. Overrasker meg hvor mange som tydeligvis er komfortable med å bo og leve i skitt.
Nerine_ Skrevet 3. september 2020 #20 Skrevet 3. september 2020 (endret) 7 minutter siden, MadameDeRosa skrev: Har du noengang prøvd å vaske gulvene rett etter støvsuging? Virker ikke sånn... Finstøv blant annet. Tørrmopper du etter det igjen, kan jeg garantere deg at det blir med støv etc på den også, om du ikke gjør dette daglig / annenhver dag. Overrasker meg hvor mange som tydeligvis er komfortable med å bo og leve i skitt. Min støvsuger er muligens bedre enn din🙂 Å påstå at noen lever i skitt fordi de ikke vasker omtrent daglig sier sitt om deg. Det svever støv i lufta hele tiden, og selvfølgelig legger det seg på gulvet, det betyr ikke at det er gyselig eller møkkete av den grunn. Endret 3. september 2020 av Nerine_ 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå