Gå til innhold

Barebrabarnemat

Magetaske

Anbefalte innlegg

Gjest Leila87
Jaimatadi skrev (5 minutter siden):

Veronika? Stine har jo videreutviklet bedriften selv. Hun og mannen driver med mange ting de ikke gjorde før. Drømmen om brødet, for eksempel. Og nå kanskje et utsalgssted og flere varer kommer til. I tillegg til veiledningen til foreldre. Ernæringsmamma er dyktig og gjør en bra jobb. Hun lagde også en internettportal om barnemat, samme som Bare bra barnemat har, etter de sluttet å samarbeide. Syns de begge er flinke, og støtter de begge to. 

Hun har videreutviklet bedriften som Veronika startet. Veronika har delt på Instagram hvordan hun ble presset ut av bedriften hun selv startet.

Endret av Leila87
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leila87 skrev (23 minutter siden):

Hun har videreutviklet bedriften som Veronika startet. Veronika har delt på Instagram hvordan hun ble presset ut av bedriften hun selv startet.

Startet når? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaimatadi skrev (1 time siden):

Startet når? 

Tror det enkleste er at du leser deg opp på saken. Syntes forøvrig også det er rart at media ikke har tatt mer tak i det. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beyblade skrev (9 timer siden):

Tror det enkleste er at du leser deg opp på saken. Syntes forøvrig også det er rart at media ikke har tatt mer tak i det. 

2014 skriver en annen. Media? Hvorfor det? Kan ikke se at det har noen nyhetsverdi med indre, gamle konflikter fra 2014. Stine gjør en god jobb med bedriften sin, og den har endret seg mye siden 2014. Hun andre kunne også videreført sine ideer på egen hånd som enhver annen. Stine har hatt flere samarbeidspartnere, og andre har også tatt ideer fra hennes bedrift. Sånn er det vettu. Sjeldent en ide er helt unik og bare en person sin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2014 skriver en annen. Media? Hvorfor det? Kan ikke se at det har noen nyhetsverdi med indre, gamle konflikter fra 2014. Stine gjør en god jobb med bedriften sin, og den har endret seg mye siden 2014. Hun andre kunne også videreført sine ideer på egen hånd som enhver annen. Stine har hatt flere samarbeidspartnere, og andre har også tatt ideer fra hennes bedrift. Sånn er det vettu. Sjeldent en ide er helt unik og bare en person sin. 

Du har ikke skjønt hva saken dreier seg om 🤦‍♀️

• Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kakaopulver skrev (24 minutter siden):

Du har ikke skjønt hva saken dreier seg om 🤦‍♀️

Helt ærlig så bryr jeg meg ikke om hva som skjedde med firmaet og drama rundt det fra 2014. Har fulgt Bare bra barnemat i 5 år, og har ingenting å utsette på de. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albbas

Dette står beskrevet under Veronikakbaarud sin profil på insta, på storyen "bbb". 

Drama. Aner ikke hva som er korrekt men jeg styrer helt klart unna BBB fra nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig så bryr jeg meg ikke om hva som skjedde med firmaet og drama rundt det fra 2014. Har fulgt Bare bra barnemat i 5 år, og har ingenting å utsette på de. 

Greit å få med seg storyen til Veronika før du uttaler deg. Dramaet, som du kaller det, skjedde ikke i 2014. Veronika hadde ideen i 2014. De jobbet sammen i noen år før Veronika ble pushet ut av bedriften på en ganske stygg måte i 2019(?). Stine har også en del feilinformasjon så basert på det alene ville jeg vurdert å følge noen andre om jeg var deg. 

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (28 minutter siden):

Greit å få med seg storyen til Veronika før du uttaler deg. Dramaet, som du kaller det, skjedde ikke i 2014. Veronika hadde ideen i 2014. De jobbet sammen i noen år før Veronika ble pushet ut av bedriften på en ganske stygg måte i 2019(?). Stine har også en del feilinformasjon så basert på det alene ville jeg vurdert å følge noen andre om jeg var deg. 

Har ikke sett noen feilinformasjon. Bryr meg ikke om indre, gamle konflikter. Nå er vi medio 2022. Kan ikke huske noen konflikt fra 2019 men jeg er ikke veldig interessert i det. Jeg følger henne pga tips og oppskrifter. Jeg fortsetter å følge henne selv om jeg har relevant utdannelse selv. Fordi jeg støtter henne og jobben hun gjør. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaimatadi skrev (6 minutter siden):

Har ikke sett noen feilinformasjon. Bryr meg ikke om indre, gamle konflikter. Nå er vi medio 2022. Kan ikke huske noen konflikt fra 2019 men jeg er ikke veldig interessert i det. Jeg følger henne pga tips og oppskrifter. Jeg fortsetter å følge henne selv om jeg har relevant utdannelse selv. Fordi jeg støtter henne og jobben hun gjør. 

Jeg sier at du ikke kan forsvare Stine i denne saken hvis du ikke leser den opp på den. Å støtte andre ukritisk er en uting spør du meg. Det er flere dyktige utdannede med tips og oppskrifter til barnemat det mye heller er verdt å følge på Instagram. 

• Liker 16
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (Akkurat nå):

Jeg sier at du ikke kan forsvare Stine i denne saken hvis du ikke leser den opp på den. Å støtte andre ukritisk er en uting spør du meg. Det er flere dyktige utdannede med tips og oppskrifter til barnemat det mye heller er verdt å følge på Instagram. 

😂 artig hvordan dere ber meg om å "lese meg opp", som om sånt var offentlig informasjon. 

Jeg støtter Stine og Bare bra barnemat. Det betyr ikke at jeg "støtter andre ukritisk" og "forsvarer Stine i denne saken". Det er da helt uavhengig av den historien at jeg følger henne. Tipper ikke den hendelsen dere viser til definerer henne som person heller. Slik jeg har sett det har hun styrt dette helt fint alene de siste årene.

Hvis hun som stiftet det og liksom fant opp alt alene i 2014, ønsker eierskap over dette, får det komme på det rene da. 

Jeg trenger ikke tips til andre sider om barnemat, faltisk ikke tips til barnemat overhodet, men følger hvem jeg vil, og i dette tilfellet er det henne.  Det er jeg fornøyd med, og det må jeg få lov til å være;) 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaimatadi skrev (1 minutt siden):

😂 artig hvordan dere ber meg om å "lese meg opp", som om sånt var offentlig informasjon. 

Jeg støtter Stine og Bare bra barnemat. Det betyr ikke at jeg "støtter andre ukritisk" og "forsvarer Stine i denne saken". Det er da helt uavhengig av den historien at jeg følger henne. Tipper ikke den hendelsen dere viser til definerer henne som person heller. Slik jeg har sett det har hun styrt dette helt fint alene de siste årene.

Hvis hun som stiftet det og liksom fant opp alt alene i 2014, ønsker eierskap over dette, får det komme på det rene da. 

Jeg trenger ikke tips til andre sider om barnemat, faltisk ikke tips til barnemat overhodet, men følger hvem jeg vil, og i dette tilfellet er det henne.  Det er jeg fornøyd med, og det må jeg få lov til å være;) 

Du kan følge hvem du vil. Jeg synes denne «hendelsen» sier veldig mye om personen Stine og jeg er ikke den eneste. Det er mange som har sluttet å følge BBB etter dette kom frem. Du tar også antakelser ut av luften (som at V vil ha eierskap nå), og det hadde du sluppet om du hadde lest deg opp. Og ja, informasjonen er offentlig og du fikk info av andre over meg. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det kanskje greit å huske på at denne saken faktisk har to sider, og jeg vet ikke om Veronika har nevnt den ekstremt kontrollende (eks?)-kjæresten sin? Som krevde å bli medeier i firmaet og dermed er hovedgrunnen til at V ikke lenger er med? De hadde ikke vært sammen lenge, og han bestemte  (er? Jeg har ikke kontakt med henne lenger, så vet ikke om de er sammen nå) seg for at han skulle ha eierandel. Stine ville ikke gå med på dette. 

Jeg har ikke sjekket storyen til V da jeg ikke gidder dramaet, men BBB er en viktig ressurs med et viktig budskap og dramaet på bakrommet har ingenting med hverken konsept eller formidling å gjøre. Stine ønsket ikke å henge ut Veronika, men hun synes tydeligvis det er greit med offentlig skittentøysvask.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (5 timer siden):

Du kan følge hvem du vil. Jeg synes denne «hendelsen» sier veldig mye om personen Stine og jeg er ikke den eneste. Det er mange som har sluttet å følge BBB etter dette kom frem. Du tar også antakelser ut av luften (som at V vil ha eierskap nå), og det hadde du sluppet om du hadde lest deg opp. Og ja, informasjonen er offentlig og du fikk info av andre over meg. 

Husker litt mer av starten nå. Husker de var to stk når de startet, men jeg så aldri noe særlig til hun andre. Jeg har fulgt de helt fra start. Etter en stund annonserte Stine at hun og Veronika hadde en uforenlig situasjon. Husker jeg tenkte, jøss er de to stykker ja, det hadde jeg helt glemt. Så begynte hun og samarbeide med Ernæringsmamma for en liten periode. 

Hvorfor skal jeg lese meg opp om infoen allerede fins i tråden her. Hvis ikke v ønsker eierskap, hva er problemet egentlig. 

Endret av Jaimatadi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akvarium85 skrev (38 minutter siden):

Nå er det kanskje greit å huske på at denne saken faktisk har to sider, og jeg vet ikke om Veronika har nevnt den ekstremt kontrollende (eks?)-kjæresten sin? Som krevde å bli medeier i firmaet og dermed er hovedgrunnen til at V ikke lenger er med? De hadde ikke vært sammen lenge, og han bestemte  (er? Jeg har ikke kontakt med henne lenger, så vet ikke om de er sammen nå) seg for at han skulle ha eierandel. Stine ville ikke gå med på dette. 

Jeg har ikke sjekket storyen til V da jeg ikke gidder dramaet, men BBB er en viktig ressurs med et viktig budskap og dramaet på bakrommet har ingenting med hverken konsept eller formidling å gjøre. Stine ønsket ikke å henge ut Veronika, men hun synes tydeligvis det er greit med offentlig skittentøysvask.

Ok. Takk. Der har vi nok den uforenlige uverenskomsten de hadde. Uansett trist at tråden skal handle om dette. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
pukka skrev (38 minutter siden):

Fra Veronikas instagram-story:

..,

Det er helt hårreisende. Spesielt senere i story når det kommer frem e-poster sendt, anmeldelser o.l. Selvfølgelig er det flere sider av saken og vi vet ikke alt, men samtidig så er det helt tydelig at Stine har tråkket langt over streken her. At noen kan støtte denne dama fortsatt er for meg et mysterium. 

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det går an! Å lufte skittentøy på den måten. Så lenge etterpå. Så lenge etter avtaler ble gjort og underskrevet. 

Tipper resten av historien kommer ut etterhvert sånn som dere holder på. Og det blir bare trist for begge jentene. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...