Gå til innhold

Barebrabarnemat

Magetaske

Anbefalte innlegg

Flere som følger dem? Henter mye god inspirasjon derfra.
Nå derimot er jeg kun bekymra for Stine, som har tatt et bevisst valg om å gå 15 dager+ over termin uten igangsettelse. Håper det går bra. Hadde aldri turt å gjort det samme! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte det samme selv. Nå har hun født, og alt gikk bra. Henter også mye inspirasjon fra dem, men noen ganger blir det litt for "naturlig" og alternativt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte de. Men aldri tar de tid til å svar på spørsmål jeg sprø om ang mat, varer osv. Kjenner da at jeg ikke er like interessert i følge de

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 4 måneder senere...
MFO skrev (På 10.9.2020 den 23.22):

Hva skjedde egentlig når hun Veronica sluttet i Barebrabarnemat?

Hun har startet som coach, har en fb-gruppe som heter mammakraft. Vet ikke hva som skjedde da hun slutta.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hollie skrev (4 timer siden):

Har Maja også sluttet i barebrabarnemat?

Godt spm? Vet begge fikk baby, så ble det ganske dødt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leila87

Både Maja og Veronica slutta i bare bra barnemat. Stine søker nå etter ny 🤔 Stine skrev jo et innlegg om at hun hadde mistet sin beste venninne når V slutta, og ingen av de følger hverandre på insta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha 😂 Det er vel vanlig at ting endrer seg i en organisasjon gjennom årene. De skal fortsette å samarbeide på en litt annen måte hvis jeg har forstått riktig. Pga ernæringsmamma starter sitt eget firma. Dermed trenger barebrabarnemat en ny samarbeidspartner. Det er jo bare å følge dem. Dette er bare info fra insta story altså. 

Liker dem veldig godt 🥰  Har fulgt de noen år gjennom småbarnstiden. Helt normalt, fornuftige folk. Det de kommer med er basert på kunnskap. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaimatadi skrev (7 minutter siden):

Det er jo bare å følge dem. Dette er bare info fra insta story altså. 

Følger dem men ser ikke instastory hver eneste dag da man drukner i alle instastories over heile linja. Kan vel ikke være så vansklig å fortelle om det i en post? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisiaflisa skrev (1 minutt siden):

Følger dem men ser ikke instastory hver eneste dag da man drukner i alle instastories over heile linja. Kan vel ikke være så vansklig å fortelle om det i en post? 

Fortelle om hva? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Elisiaflisa skrev (3 minutter siden):

Endringen 🤷🏽‍♀️

Det har både vært på story og i poster. Mente 'dette er bare info fra insta story altså' mer for å oppgi kilden til det jeg skrev;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaimatadi skrev (9 minutter siden):

Det har både vært på story og i poster. Mente 'dette er bare info fra insta story altså' mer for å oppgi kilden til det jeg skrev;)

👍🏼 Godt vi er fler som ikke har fått det med oss! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, LeonoraI said:

Lurer på hva det egentlig er som skjer i kulissene der, når 2 stk har slutta

Er da veldig normalt at folk ønsker å utvikle konseptet sitt i en annen retning og derfor bryter ut av et samarbeid? Er uvanlig at slike samarbeid varer i mangemange år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...