Rose___ Skrevet 2. september 2020 #1 Skrevet 2. september 2020 Jeg er singel, 30 år og har jobb der jeg veksler mellom friperioder og jobbperioder. Jeg synes det er veldig vanskelig å møte folk da møteplasser som gjennom skolegang og universitet nå er over og jeg ikke møter på så mange folk gjennom jobben. Jeg har prøvd meg på tinder og happn, men det resulterer ikke i match med de jeg liker samt at det ofte blir mye scrolling. Jeg begynner å miste håpet om å noen gang få kjæreste og synes det er frustrerende å ikke vite hvordan jeg skal angripe problemet når happn og tinder ofte føles som de "eneste muligheten". Noen som har noen tips/forslag til hvordan man bør gå frem? 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #2 Skrevet 2. september 2020 3 minutter siden, Rose___ skrev: Jeg er singel, 30 år og har jobb der jeg veksler mellom friperioder og jobbperioder. Jeg synes det er veldig vanskelig å møte folk da møteplasser som gjennom skolegang og universitet nå er over og jeg ikke møter på så mange folk gjennom jobben. Jeg har prøvd meg på tinder og happn, men det resulterer ikke i match med de jeg liker samt at det ofte blir mye scrolling. Jeg begynner å miste håpet om å noen gang få kjæreste og synes det er frustrerende å ikke vite hvordan jeg skal angripe problemet når happn og tinder ofte føles som de "eneste muligheten". Noen som har noen tips/forslag til hvordan man bør gå frem? Gå ut av døra og treff folk i virkeligheten kan være et forslag. Men hold avstand. tiden vi er i gir en god mulighet til å faktisk bli godt kjent før man er fysisk med noen. Anonymkode: d687d...9b1 1
Rose___ Skrevet 2. september 2020 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Gå ut av døra og treff folk i virkeligheten kan være et forslag. Men hold avstand. tiden vi er i gir en god mulighet til å faktisk bli godt kjent før man er fysisk med noen. Anonymkode: d687d...9b1 Tips til hvor ?:P er det ikke litt rart å sjekke noen opp blant folk? Vet det høres helt teit ut, men jeg vet ikke hvor jeg skal starte.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #4 Skrevet 2. september 2020 Det er ikke noe lettere å få de du vil ha IRL enn på tinder da, det er vel strengt tatt motsatt Anonymkode: 47bfd...c56 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #5 Skrevet 2. september 2020 21 minutter siden, Rose___ skrev: Tips til hvor ?:P er det ikke litt rart å sjekke noen opp blant folk? Vet det høres helt teit ut, men jeg vet ikke hvor jeg skal starte. Høres ikke teit ut. Men ser du noen du liker ute et sted, søk blikkontakt, si noe om han responderer på blikket, som angår plassen dere befinner dere på. Hvor som helst, butikk, treningssenter, om han går tur ute med hund, uten hund. Noe i omgivelsene, noe du så på turen. Spør ang treningsapparat, matvarer om han vet hvor noe befinner seg e.l. Er du i byen, spør om hvor noe befinner seg. Mange muligheter Anonymkode: d687d...9b1 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #6 Skrevet 2. september 2020 Bar, pub, cafe, bibliotek, crossfit, språkkurs Anonymkode: 7ff4c...4d6 1
Bamseklemmer Skrevet 3. september 2020 #7 Skrevet 3. september 2020 (endret) Det hjelper lite å lene seg mot en datingapp og tro at det er det eneste som fungerer... Hvor mange sveip og dates må man på før det klaffer da? Kanskje bare 1 av 20? da er iallefall 19 personer som har opplevd skuffelse. Og skuffelser avler jo den type datingapper... De fleste har nok sikkert sveipet bort sin drømmepartner allerede, de fleste er for kritisk til bildene og bare bladder som i en annen kleskatalog. Dere vet sikkert hva som er pent, men er dere sikker på kvaliteten? Skal man ha en kjæreste må man heller ut for å se på levende bilder, de er iallefall uretusjert😉 Endret 3. september 2020 av Bamseklemmer 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #8 Skrevet 3. september 2020 Når du beror deg på datingapper blir det å treffe noen fysisk betraktelig vanskeligere når man ikke er en del av studiebobla lengre og omgitt av veldig mange mennesker på daglig basis, og man begynner å bli voksen og etablert. Du må oppsøke settinger hvor det er andre voksne og ta iniativ når du får blikkontakt og smil fra menn. Pub, bar, konserter, stand-up show, treningssenter, festivaler osv. Men du treffer også folk i det daglige på butikken, kjøpesenter, i park o.l Poenget er, du må ut på sosiale arenaer hvor det er menn. Anonymkode: 09c96...802 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå