Honey Dew Skrevet 3. september 2020 #41 Skrevet 3. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva sier mannen til det da?? Anonymkode: b8608...eeb Hvorfor skal mannen si noe som helst til det? 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #42 Skrevet 3. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva sier mannen til det da?? Anonymkode: b8608...eeb Om jeg sier til samboer «nå må jeg snart barbere leggene» så svarer han med «jeg å» å drar opp buksebenet 😂 han kunne ikke gitt mer faen i hår. Anonymkode: 714be...850 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #43 Skrevet 3. september 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja. Har lyse hår, men som andre har påpekt, synes jeg det ser rart ut med barberte legger og hårete lår. Og så er det en deilig følelse da, å ta på en løs bukse og slippe at håret på lårene gir friksjon mot buksestoffet. Prøv!😊 Anonymkode: ff2c1...eb2 Kjempedigg for oss som får nupper og sår hud av barbering 😛 jeg tar kun legger og innside lår (mørke hår), nettopp fordi lårhuden blir veldig irritert. Så kan det se så dumt ut det bare vil - synes det ser dummere ut med rødflammet hud og nupper, enn litt hår. hvem er det som går rundt og studerer andres legger og lår, uansett? Kunne virkelig ikke brydd meg mindre Anonymkode: 7f60c...e77
Trøndermann Skrevet 3. september 2020 #45 Skrevet 3. september 2020 Ønsker meg ei dame som hverken barberer lårene eller andre steder🤑
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #46 Skrevet 3. september 2020 46 minutter siden, Trøndermann skrev: Ønsker meg ei dame som hverken barberer lårene eller andre steder🤑 Hei, hei! Anonymkode: fb5e5...d3d 1
Trøndermann Skrevet 3. september 2020 #48 Skrevet 3. september 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, hei! Anonymkode: fb5e5...d3d Hei du🙄
Meridian Skrevet 3. september 2020 #49 Skrevet 3. september 2020 (endret) Menn er fulle av hår, og det er kvinner også. Ja, vet at menn ofte har mer kroppshår enn kvinner, men det betyr ikke at kvinner ikke kan ha kroppshår? Av prinsippsak barberer jeg meg ikke, men merker at jeg fjerner hår på legger og lår og bikinikant når det er sommer siden det ikke er allment akseptert at kvinner har hår på leggene. Har tatt laser og det har blitt mye mindre enn før, men jeg merker jeg ikke takler så godt blikk og kommentarer, så må nok ta en runde til med laser. Jeg barbere meg ikke under armene, fordi jeg alltid får problemer med betente hårsekker og det gjør så vondt og man svetter og alt blir vondt værre...da bare klipper jeg litt om hårene blir for lange. Jeg skal ikke komme inn på busken min der nede, men den er svær! Og den gjør jeg ingenting med, bortsett fra bikinikant når jeg må gå med bikini. Jeg skulle ønske vi hadde et samfunn der alle kunne bare være seg selv uten at man måtte forandre seg for å bli akseptert eller passe inn. Endret 3. september 2020 av Bølle 2
S4050-R40B Skrevet 3. september 2020 #50 Skrevet 3. september 2020 Når jeg en sjelden gang, kanskje 1 gang i året, barberer meg tar jeg å napper de 5-6 hårene jeg har på innsiden av lårene også😅🤣
Million Skrevet 3. september 2020 #51 Skrevet 3. september 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor svarer folk som ikke har hår her? Det er jo ikke det tråden handler om. Jeg syns synd på alle som har hårfobi. Nok en ting som omhandler å ikke like sin egen kropp slik den er. Det er minst like godt å la alt håret være der det gror og la det løfte seg i brisen en varm sommerdag. Jeg lar alt gro og skal med glede være den som snakker med unge(r) om hva en virkelig kropp er hvis de spør. Anonymkode: fb5e5...d3d Fordi vi svarer på spørsmålet i overskriften? Et enkelt ja eller nei spørsmål.
Honey Dew Skrevet 3. september 2020 #52 Skrevet 3. september 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Om jeg sier til samboer «nå må jeg snart barbere leggene» så svarer han med «jeg å» å drar opp buksebenet 😂 han kunne ikke gitt mer faen i hår. Anonymkode: 714be...850 Min mann også. Vi bryr oss ikke om hverandres behåring
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #53 Skrevet 3. september 2020 Barberer kun leggene 😊 Anonymkode: a08e2...bd7
Trøndermann Skrevet 4. september 2020 #54 Skrevet 4. september 2020 16 timer siden, Bølle skrev: Menn er fulle av hår, og det er kvinner også. Ja, vet at menn ofte har mer kroppshår enn kvinner, men det betyr ikke at kvinner ikke kan ha kroppshår? Av prinsippsak barberer jeg meg ikke, men merker at jeg fjerner hår på legger og lår og bikinikant når det er sommer siden det ikke er allment akseptert at kvinner har hår på leggene. Har tatt laser og det har blitt mye mindre enn før, men jeg merker jeg ikke takler så godt blikk og kommentarer, så må nok ta en runde til med laser. Jeg barbere meg ikke under armene, fordi jeg alltid får problemer med betente hårsekker og det gjør så vondt og man svetter og alt blir vondt værre...da bare klipper jeg litt om hårene blir for lange. Jeg skal ikke komme inn på busken min der nede, men den er svær! Og den gjør jeg ingenting med, bortsett fra bikinikant når jeg må gå med bikini. Jeg skulle ønske vi hadde et samfunn der alle kunne bare være seg selv uten at man måtte forandre seg for å bli akseptert eller passe inn. Tenk om flere damer kunne ha samme holdning som deg... Og det kunne vært både vanlig og akseptert med hårete bikinilinje osv ute på sommeren. Jaja,det blir vel med drømmen...🙄☺ At du føler du må ta laser for å redusere hårveksten er jo bare trist!🤔
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #55 Skrevet 4. september 2020 Ja, noen ganger. Men vanligvis ikke Anonymkode: 70ae9...d10
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #56 Skrevet 4. september 2020 Jeg har hirsutisme, så jeg vokser helst lårene! Om jeg barberer, vokser det ut svarte tykke hår på baksiden og innsiden av låret ned til kneet, ila en dag eller to. Og så får jeg utslett og inngrodde hår, og det gjør vondt å ha på bukse. Vokser helst lårene hver 3.mnd (av en eller annen grunn vokser de ut skikkelig sakte etter at jeg har voksa!) Anonymkode: 642de...3af
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #57 Skrevet 4. september 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hirsutisme, så jeg vokser helst lårene! Om jeg barberer, vokser det ut svarte tykke hår på baksiden og innsiden av låret ned til kneet, ila en dag eller to. Og så får jeg utslett og inngrodde hår, og det gjør vondt å ha på bukse. Vokser helst lårene hver 3.mnd (av en eller annen grunn vokser de ut skikkelig sakte etter at jeg har voksa!) Anonymkode: 642de...3af Det er en god grunn til at hår vokser saktere etter voksing, kontra barbering. Ved voksing river håret ut med roten. Hele greia dras ut, med andre ord, og et helt nytt hår må dannes i hårsekken, for så å gro opp hårgangen og så ut. Dette tar naturligvis lenger tid enn når håret bare "klippes" av ved hudoverflaten med et barberblad e.l. Mange opplever at voksing over tid svekker hårstråene og gjør at de vokser saktere og saktere, og blir færre. Noen hårstrå som er blitt revet ut med voksing nok antall ganger, vokser kanskje aldri ut igjen for hårsekken blir ødelagt. Mine legger har bare halvparten av mengden hår jeg hadde da jeg var i 20-30 årene (nå er jeg i 50 årene). Voksing med strips over mange år har ødelagt en del hårstrå så de aldri kommer ut igjen. Anonymkode: e4c7a...4f2
Meridian Skrevet 4. september 2020 #59 Skrevet 4. september 2020 7 timer siden, Trøndermann skrev: Tenk om flere damer kunne ha samme holdning som deg... Og det kunne vært både vanlig og akseptert med hårete bikinilinje osv ute på sommeren. Jaja,det blir vel med drømmen...🙄☺ At du føler du må ta laser for å redusere hårveksten er jo bare trist!🤔 Ja, men det er fordi jeg har mørke hår som syns, og samfunnet er ikke klar for det enda.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #60 Skrevet 4. september 2020 Ja. Eplilerer både legger og lår, tross lyse hår. Liker følelsen. Og synes det ser penere ut. Har brukt laser under armer og på bikinilinjen, så er kvitt problemet der. (mørke hår og lys hud, lår og legger har så lyse hår at laser ikke biter på). Har vært gift i 15 år - tror ikke mannen ser forskjell, uten at jeg noen gang har spurt 😂 Anonymkode: d156b...6be
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå